Opetukseksikin teille muillekin: millään kauniilla asioilla, mitä tänne kirjoitin tunteistani ei ollut mitään merkitystä. Ei myöskään vihalla, se ruokki vain minun pahaa oloani.
Millään kauniilla asioilla, joita hänelle sanoin, ei ollut mitään merkitystä. Ei myöskään niillä, jotka kirjoitin irl. Ei mitään merkitystä.
Niinä lukuisina päivinä ja iltoina, joina häntä kaipasin ei ollut mitään merkitystä. Niinä kertoina kun halusin tavata. Ei mitään merkitystä.
Kaipaisinko sitä aikaa? En. Katseeni ja ajatukseni keskittyvät ihmiseen, josta minulla on hyvä tunne. Hänen kanssaan hälytyskellot eivät soi. Silti vetäydyn, jos asiat näyttäisivät etenevän. Minuun on koodattu oppi: hän vielä lähtee. Kieltää sinut ja tunteesi. Kohtelee kylmästi ja välinpitämättömästi. Eikä Hän ole tehnyt mitään sellaista. Päinvastoin.
Kun tulee seuraavan tilinpäätöksen aika, asiat ovat toisin. Niin totta kuin elän. Kokonaisuutena vuosi on edennyt parempaan suuntaan. Olen valmis.
Tilinpäätös.
11
273
Vastaukset
- nainen täällä
Mitä tarkoitat? Toivottavasti, et ole mies, jota pelkään loukanneeni käytökselläni. Joka johtuu epävarmuudesta.
- debet-kredit
Mihin olet valmis? Kvartaalitalouden vuosikatselmukseen?
- epäkurantti
Poistot poistettu. Seuraavan tilinpäätöksen pääset tekemään kaikesta vanhasta hötöstä siivotusta taseesta.
- Olen siunattu ♡
Hienoa että olet selvillä siitä mitä tahdot ja haluat. Minä koen että haluan vain rakastaa erästä. Erästä Erityistä. Voin tehdä niin riippumatta siitä mitä hän tekee :)
- !"#¤%&/(
olet olevinasi niin kovinkin viisas, kun käytät ap. nikkiä joka on yleensä käytössä VAIn silloin kun aloittaja vastailee omassa ketjussaan toiselle. Vitun vesipää.
- Edwardisi
Voi jumalattareni, geishani, ainut jalkavaimoni, Elvirani, Thelmani, Iinekseni, Bellani.
- Bella Möntti
Ei vittuiluun sanoja tarvita. Kaikki on aistittavissa muutenkin. Siksipä paras valinta sulkeutuminen.
- Naiselle öitä
Tilinpäätökset tehdään tilitoimistoissa tai yrityksessä itsessään.
Jos sinulla on jotain asioita ao. Ihmisen kanssa niin selvitä.
Turhaa täällä manata miksi asiat on päin p:tä.- ap.
Miksi luulet, että manaan? Ei se sitä ole. Mun vain täytyy luopua vanhasta. Pelosta ja muusta. Positiivinen vire.
- turhat pelot pois
ap. kirjoitti:
Miksi luulet, että manaan? Ei se sitä ole. Mun vain täytyy luopua vanhasta. Pelosta ja muusta. Positiivinen vire.
Mikäs pelko sinulla on? Oletko varma, ettet vain aivan turhaan pelkää?
- Hankaluutta
No tuttuus auttaa kovasti ihmisessä. Olisi eräs kompelski puitavana erästä henkilöä kohtaan. Se on eräs kulmakivi ongelmiini. Napanuora täytyisi saada katkaistua. Miten se saadaan hoidettua. Todella hankala tapaus. Ei aina tuollaisia samanlaisia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763