En bukett färska snittblommor,en glas rödvin,levande ljus....min fredagskväll.
Litet vardagslyx.
5
91
Vastaukset
- Skärdgårdsbo, finsk
Jag plockade alla mina vindruvor idag (samma storlek likasom buskblåbär), åt dem med glass, som jag gjorde par veckor sedan och tittade Trinny & Susannah i Skandinavien på Mtv:s Katsomo (jag älskar titta när de ändras människor att leta egen stil). Och drack 1 flaska Stallhagens ny produkt, Skördefest öl (4,7%).
- små medel
Vi njuter av livet .
- bara vara
små medel kirjoitti:
Vi njuter av livet .
Hösten är en sådan lugn och mysig tid,den här tiden mellan sommaren och julbrådskan är årets bästa tid.
- tant blå
bara vara kirjoitti:
Hösten är en sådan lugn och mysig tid,den här tiden mellan sommaren och julbrådskan är årets bästa tid.
Jag hade myskväll med Irish coffee och nya serien på tv 1 "SYRJÄINEN MAA ", underbar ,gamla "spökgårdar ",gräsliga mord och hemskheter och en mycket sympatisk huvudrollsinnehavare.
- Jzzk
Mys pys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721954
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101107Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 38795
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755