En bukett färska snittblommor,en glas rödvin,levande ljus....min fredagskväll.
Litet vardagslyx.
5
95
Vastaukset
- Skärdgårdsbo, finsk
Jag plockade alla mina vindruvor idag (samma storlek likasom buskblåbär), åt dem med glass, som jag gjorde par veckor sedan och tittade Trinny & Susannah i Skandinavien på Mtv:s Katsomo (jag älskar titta när de ändras människor att leta egen stil). Och drack 1 flaska Stallhagens ny produkt, Skördefest öl (4,7%).
- små medel
Vi njuter av livet .
- bara vara
små medel kirjoitti:
Vi njuter av livet .
Hösten är en sådan lugn och mysig tid,den här tiden mellan sommaren och julbrådskan är årets bästa tid.
- tant blå
bara vara kirjoitti:
Hösten är en sådan lugn och mysig tid,den här tiden mellan sommaren och julbrådskan är årets bästa tid.
Jag hade myskväll med Irish coffee och nya serien på tv 1 "SYRJÄINEN MAA ", underbar ,gamla "spökgårdar ",gräsliga mord och hemskheter och en mycket sympatisk huvudrollsinnehavare.
- Jzzk
Mys pys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890