Jenni Vartiainen ei osaa laulaa..

njhygtfrd

Tuli kai nyt selväksi kaikille äskeisessä anna mulle piiskaa esityksessä. Kuulosti Ihn Tuksun laulamiselta. Ylimielinen asenne oli laulun jälkeen. Luuleko ämmä, että yhdellä hitillä ja naamalla kauan pärjää..hankkisi edes kunnon silarit.

42

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jucci-Puccini

Tuli. Tätä menoa kohta kaupittelee Eskon kanssa kakkapusseja. Väliajalla laulaa Gimmelin biisejä ja rummuttaa Eskon kaljua. Siitä ei voi ohi läpsiä. Tämä tapahtuu vielä Lapissa, jotta olisi oikein luuseritouhua.

• laulun tulkitsemista

Itsekin aikoinaan jopa levylle asti laulaneena, olen tätä mieltä, että kyllä J osaa laulaa. Ei ne äänitteet muuten myisi. Jokaisella on oma makunsa ja nuottikorvansa, yksi tykkää toisesta, toinen kolmannesta jne. Älkää ihmiset hyvät alkako haukkumaan suosittua artistiamme. Jokaiselle tilaa riittää, jopa Tuksulle, hänetkin haluaa jotkut ihmiset nähdä, en lähde arvailemaan minkä tähden.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä se nyt saatana niin on, että tässä maassa vielä mielipidevapaus on..suksi kuuseen vittupää!!!

Simo Salminenkin myi aikoinaan levyjä!!!

• Spede-Matti Loiri

Simo onkin kingi. Litmas-luokan kuninkaallinen.

• valuuttakauppias.

"Kyllä se nyt ******* niin on, että tässä maassa vielä mielipidevapaus on..suksi kuuseen vittupää!!!"

Hahahhaaa! Siinäpä varsinainen ironian helmi.

• Mimoimiomio

Sitten se ihme sössötys mikä sille on tullut. ässää pitää sössöttää samalla lailla kjin Jippu. Ei se tee äänestä sen sensuellisempaa kun se ei tule luonnostaan.

• sssssssss

Aivan näin!! ärsyttävä ylimielinen sössö...

• Jennillä on kyky

Jenni on ehdottomasti yksi Suomen taitavimpia laulajia. En tavallisesti pidä kenestäkään suomalaisesta artistista, mutta Jenni on yksi suosikeistani ja siihen tarvitaan paljon.

• oiuhy

En ymmärrä minäkään, mikä hänen lauluissaan niin on mahtavaa...

• Noloa DD

Jenni itse siinä kirjoittaa. DD Noloa DD

• Wannabesinger

Naiset ovat junia ? Hirveä laulu ja huonosti laulettu. Ihmiset menevät ns. yleisen mielipiteen mukaan ja ostavat levyjä, joita muutkin ostavat.

Samanlaisia huonoja laulajia (hengitys kuuluu läpi) ovat mm. Katri-Helena, Paula Koivuniemi, Vesa-Matti Loiri ja Samuli Edelman. Nämä kaikkia laulavat vielä nuotin vierestä.

Suomessa on vain vähän hyviä laulajia.

Iltapäivälehdet ja tyhmät televisio-ohjelmat nostavat turhaan näitä "laulajia".

• btyby5nb6yn5

Jeps. Todelliset lahjakkaat laulajat jäävät varjoon.

• Anonyymi

Juuri niin, hän ei todellakaan osaa laulaa!

• noloa

kyllä huomasin ,että jotain oli päin peetä J.Vartiaisen laulussa.onko olevinaan parempi,kuin onkaan.kukaan ei ainakaan liikuttunut.oli jotenkin asenteessa vikaa.jätti kylmäksi,kalsea esitys,turha hehkuttaa.

• lkjhgfd

Kuten monta kertaa käy. Pääsee pinnalle hittibiisin myötä ja alkaa luulemaan liikaa itsestään. Ylitulkitseinen, muiden aliarviointi, ylimielisyys. Kansa kyllä näkee nämä seikat. Ennemmin tai myöhemmin ja se taas näkyy menestyksessä.

• vihatkaa vapaasti

Kyllä olette huvittavia. Jenni on kaikkein vähiten ylimielinen tai diiva kaikista Suomen naisartisteista. Tiedän tämän useita kertoja hänet tavanneena. Laulaa kauniin puhtaasti ja ääni on matalan seksikäs. Ja eläytyy paremmin kuin moni muu. JEnni on Suomen suosituin naislaulaja ja tälle on perusteet vaikka te täällä jatkuvasti häntä solvaattekin. Ja Piiskaa oli aidosti sairaan upea veto.

Muita aliarvoi etenkin Paula vesala josta on tehty joku palvottu jumalatar. Nesteet on hänellä nousseet päähän toisin kuin Jennillä.

• Mee vittuun hintti
        vihatkaa vapaasti kirjoitti:

Kyllä olette huvittavia. Jenni on kaikkein vähiten ylimielinen tai diiva kaikista Suomen naisartisteista. Tiedän tämän useita kertoja hänet tavanneena. Laulaa kauniin puhtaasti ja ääni on matalan seksikäs. Ja eläytyy paremmin kuin moni muu. JEnni on Suomen suosituin naislaulaja ja tälle on perusteet vaikka te täällä jatkuvasti häntä solvaattekin. Ja Piiskaa oli aidosti sairaan upea veto.

Muita aliarvoi etenkin Paula vesala josta on tehty joku palvottu jumalatar. Nesteet on hänellä nousseet päähän toisin kuin Jennillä.

Oletko apina koskaan kuullut makuasioista?? Jenni Vartiainen on laulajana aivan mitäänsanomaton..keskinkertaista idols-tasoa. Esitys anna mulle piiskaa oli uskomattoman paska, hävettävän paska. Biisin kuulu olla voimakas..eiä tuollainen laahava, surkea ähellys. Sinä et ole koskaan tavannut ketään..mee vittuun jauhamasta paskaa.

• hullu mikä hullu
        Mee vittuun hintti kirjoitti:

Oletko apina koskaan kuullut makuasioista?? Jenni Vartiainen on laulajana aivan mitäänsanomaton..keskinkertaista idols-tasoa. Esitys anna mulle piiskaa oli uskomattoman paska, hävettävän paska. Biisin kuulu olla voimakas..eiä tuollainen laahava, surkea ähellys. Sinä et ole koskaan tavannut ketään..mee vittuun jauhamasta paskaa.

Sinä se vasta älyn jättiläinen olet. Ole mitä mieltä olet mutta tekstisi osoittaa että olet mielisairas vajakki ja voit työntää "mielipiteesi" syvälle persreikääsi jossa kaikki aikasi vietät muutenkin.

• uyhtgrfeds
        hullu mikä hullu kirjoitti:

Sinä se vasta älyn jättiläinen olet. Ole mitä mieltä olet mutta tekstisi osoittaa että olet mielisairas vajakki ja voit työntää "mielipiteesi" syvälle persreikääsi jossa kaikki aikasi vietät muutenkin.

En vietä aikaani syntymäpaikassasi sinä typerä apukoulun kesken jättänyt homopelle.

• valuuttakauppias.
        Mee vittuun hintti kirjoitti:

"Mee vittuun hintti. Oletko apina koskaan kuullut makuasioista?? "

Taas tuo suuhengittäjä osoittaa syvällistä ironian tajun puutetta.

• justwalkingdoboutit

kyllähän jenni osaa laulaa erittäin hyvin ei siinä ole mitään epäselvyyttä. aloittajan musikaalisuus ei taida olla ihan samalla tasolla kun tuollaisia väitteitä täällä esität. mielenkiinnolla odotan jennin jatkoa musiikin parissa nyt eron jälkeen.. että jatkuukohan jukan kanssa vai ilman. taiteellisuudesta ko. artistin kohdalla en ole vielä täysin vakuuttunut -pystyykö itse tekemään hyvää musiikkia ilman ainaisia taustavaikuttajia? tulkitsijana ja laulajana jenni on kyllä todella lahjakas.

• u6jy5htgrfeds

Jennin?? DD Huvittavaa kun hintit puhuu kuin hyvästä ystävästään..Jenni. DD

On yksi Suomen huonoimpia laulajia ehdottomasti...todella todella huono ääni. yksipuolinen..ottannut nyt mukaan sössö-ässän. Surkimus kuvittelee, että se tuo seksikyyttä. Naurettavaksi tekee itsensä.,

Mene sinäkin hintti vittuun täältä

• ihme luuseri täällä
        u6jy5htgrfeds kirjoitti:

Jennin?? DD Huvittavaa kun hintit puhuu kuin hyvästä ystävästään..Jenni. DD

On yksi Suomen huonoimpia laulajia ehdottomasti...todella todella huono ääni. yksipuolinen..ottannut nyt mukaan sössö-ässän. Surkimus kuvittelee, että se tuo seksikyyttä. Naurettavaksi tekee itsensä.,

Mene sinäkin hintti vittuun täältä

No sinä se vasta säälittävä olet, kirjoittelet tänne eri hgoerahfakvkjfjksjf nimimerkeillä passka viestejä Jenniä dissaten kun et yhdellä kertaa asiaasi perille saa. Sössö olet itse vtun passkiainen!

• tussuse

minkähän värinen tuhero sillä on

• plluasian tuntija

Sanoisin että tumma kiitorata.

• naisin tuon naisen

Jenni tihkuu seksiä vaatteet päälläkin mihin ei moni nykyartisti pysty. MInulta tuli tv ruudulle kun katsoin Piiskaa esityksen.

• kestoseisokki

Antaisin Jennille piiskaa milloin vaan ja mihin vaan hän haluaa. Ja Jenni saisi tehd mulle mitä vaan keksii, kahleet käsiraudat ratsastaa imee munaa ja voisin olla sidottuna...

• Tykkään edelleen

Jenni on ihana, täällä ulisevat pellet ja mukalaulajat eivät. Tuo wannabesingerkin vaikuttaa joltain lukioikäiseltä pätijältä, joka kuvittelee olevansa joku laulamisen asiantuntija :D

Ainoat ansiot joita nämä palstapellet tulevat omalla laukuäänellään samaan ovat joltain sukulaissediltä kerätyt almut kun kiljutte jotain Ave Marias sukujuhlissa.

• olen lääpälläni

Jenni on niin järjettömän seksy Nainen että aion kyllä pyytää häntä vaimoksi Tavastian keikan jälkeen pari vkon kuluttua. Nyt kun hän on vapaalla jalalla,

• teoria

Onpa taas Jenniä kummasti kehuttu. On outoa, että kaikkia muita palstalla haukutaan, mutta Jenniä vain kehutaan. Jäljet taitavat johtaa sylttytehtaalle, eli Jenni itse haukkuu muita julkkiksia palstalla päivästä toiseen, niin että vaikuttaisi itse suositummalta ja paremmalta!!

• järki hoi?

Onneksi sinun kaltaisiasi huippufiksuja teoreettikkoja on selostamassa täällä asioiden faktat! Jos osaisit lukea, näkisit että tämä ketju on Jennin HAUKKUMISketju ja jos pari tyyppiä siellä kertoo oman positiivisen mielipiteensä, se ei tarkoita "että Jenniä täällä vaan kehutaan". Katsos kun maassamme on aika monta ihmistä jotka ovat sun kanssa eri mieltä eivätkä silti ole väärässä.

• Hoi hioi

Ei ole haukkumista kun toteaa faktan eli sen, että ei osaa juurikaan laulaa. Keskinkertaista Idolsien karsintatasoa.

Itse olen samaa mieltä nimimerkki teorian kanssa.

• faktoja ei olekaan

Sun faktasi on vain mielipide. Jenni OSAA laulaa puhtaasti ja on musiikkipedagogi koulutukseltaan. Jonkun mielestä ainoa oikea laulutapa on kirkuva ja huutava luokkaa Elli Haloo, toisten mielestä matalahko kaunis laulutapa kuten Jennillä on paras. Minä tykkään sinä et, simple.

• kanerva-

minkälainen tuhero jennillä on

• kts aiemmat viestit

Johan tähän tärkeään kysymykseen aiemmin vastattiin :)

• Rami the alfauros

Olen Jennin fani ja palvon tuota naista. Tämä Piiskaa veto oli mun mielestä rohkea valinta, heitäytymistä ja biisin muuttamista oman näköseksi. Just sitä mitä tämän ohjelman pitää olla, toisin kun Koivuniemi joka vetää kaikki biisit samalla tvalla eikä edes yritä niitä versioida. Se että onnistuiko Jenni on sitten toinen asia. Hän olis voinut laulaa jonkun nyhky balladin läpilauluna mutta otti riskin. Myönnän että vituiks meni. Silti haluan Jennin kanssa naimisiin.

• Diivaniilo

Saattaa jopa osatakin laulaa, mutta muuten on muuttunut ylimieliseksi diivaksi, jollaisia on suomessa on jo liikaakin. ei hjyvä.

• miellyttävä nainen J

Kaikkea muuta kuin ylimielinen diiva. Sellasen kuvan saavat ääliöt jotka ei ymmärrä että jos joku ei ole koko ajan höröttämässä ja itkemässä tv sarjassa suuna päänä, se ei tarkota ylimielisyyttä vaan ujoutta. Ei kaikkien tarvitse yritttää olla huomion keskipisteenä. Kun et asiasta mitään tiedä niin älä jauha täällä paskkaa.

• Diivaniilo
        miellyttävä nainen J kirjoitti:

Kaikkea muuta kuin ylimielinen diiva. Sellasen kuvan saavat ääliöt jotka ei ymmärrä että jos joku ei ole koko ajan höröttämässä ja itkemässä tv sarjassa suuna päänä, se ei tarkota ylimielisyyttä vaan ujoutta. Ei kaikkien tarvitse yritttää olla huomion keskipisteenä. Kun et asiasta mitään tiedä niin älä jauha täällä paskkaa.

No käyhän vaikka tuon diivan keikalla ja katso miten se hyypiö kohtelee sitä varta vasten katsomaan tulleita faneja. Mimmiltä loppunu käsitys kuka sen elitistisen elämän loppujen lopuksi kustantaa. Katkeaa pian siivet tuolla asenteella....

• Jannu T
        Diivaniilo kirjoitti:

No käyhän vaikka tuon diivan keikalla ja katso miten se hyypiö kohtelee sitä varta vasten katsomaan tulleita faneja. Mimmiltä loppunu käsitys kuka sen elitistisen elämän loppujen lopuksi kustantaa. Katkeaa pian siivet tuolla asenteella....

Olen käynyt monella Jennin keikalla ja hän kohtelee faneja lämpimästi ja huomioiden juuri kuten pitääkin. Sekoitit nyt Anna Abreuun jolla nesteet on noussut päähän. Ja kun itse et keikoilla ole käynyt voit jättää sen aiheen kommentoinnin muille.

• lähikontaktii
        Diivaniilo kirjoitti:

Ei taideta Diivanilon kanssa puhua samasta muijasta. Jennihän kohtelee faneja (etenkin miespuolisia) varsin suurella lämmöllä...

• Missä on?

Missä on Vartiaisen munkit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe