Maailman keräykset hyvää vai pahaa.

att2

Näen kaikki tavallaan ketkukirjeinä, samoin kuin maittain avustukset.

Päämäärä ja kohteet ovat nollia rahat häviävät matkalla tai lopussa ja nillä ostetaan aseita---sama aika jatkuu samoin Aina pahemmat sairaudet!

Ainut maa maailmassa joka yrittää parantaa asiaa on USA he lähettävät ihmisiä hoitamaan.

FN on nolla kaikessa, heillä on vain raha itselle ja toisille jotka määräävät maailman taloutta elintarvikehinnoilla.

15

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

Aikasi kuluksi tutki paljonko jenkkien hyväntekeväisyys järjestöt keräs Haitin maanjäristyksen auttamisen varjolla ja paljonko niistä varoista annettiin tarvitseville.
      Kyllä on kyyti kovaa ja kylmää.

• att2

Kuinka suomalaiset keräykset varmaan lopussa nolla ennen lähtöä Suomesta!!!

• k/k
        att2 kirjoitti:

Kuinka suomalaiset keräykset varmaan lopussa nolla ennen lähtöä Suomesta!!!

Hallintokulut on kovat.

• att2
        k/k kirjoitti:

Hallintokulut on kovat.

Niistä en tiedä, tiedän vain lopputuloksen kymmeniä vuosia takaisin päin.

Totuus on lyhyt ajassa.

• att2
        att2 kirjoitti:

Totuus on lyhyt ajassa.

Nyt kuin on todessa on paljon tulioita suomeen, ruotsi on ottanut paljon syyriasta heitä on ollut paljon aikaisemmin samoin libanon------he eivät ole afrikasta monet ovat lääkäreitä...monet puhuvat useita kieliä sujuvasti.

• k/k
        att2 kirjoitti:

Totuus on lyhyt ajassa.

Meiän aikakin on pikkunen ikusuuren rinnal, se hyvä on et totuus ei tulessakaan pala.

Mailman paras armeija on sitten pelastusarmeija.

• k/k
        att2 kirjoitti:

Nyt kuin on todessa on paljon tulioita suomeen, ruotsi on ottanut paljon syyriasta heitä on ollut paljon aikaisemmin samoin libanon------he eivät ole afrikasta monet ovat lääkäreitä...monet puhuvat useita kieliä sujuvasti.

Ei ole mitään iloa lääkäristä joka viittä kieltä puhuu ellei suomea puhu,saattaa nyppiä ellei viirelläkkään kielel tuu ymmärretyksi.

• att2
        k/k kirjoitti:

Meiän aikakin on pikkunen ikusuuren rinnal, se hyvä on et totuus ei tulessakaan pala.

Pieni kansa kuinka säilyy kieli nyt näkyy nollaa kuinka jatkossa?

Täällä muuttajat yleensä puhuvat hyvää ruotsinkieltä, Suomi mummot ovat eri asia...

• ...
        k/k kirjoitti:

Voi tavaton.

Tota, en ala selittämään, perehdy pelastusarmeijan historiaan ja ideologiaan ensin. Mun mielestä maailman paras armeija on muurahaisten armeija, voit toki perhetyä siihenkin. Mutta siis pelastusarmeija, AARHG.

=DW=

• att2
        ... kirjoitti:

Voi tavaton.

Tota, en ala selittämään, perehdy pelastusarmeijan historiaan ja ideologiaan ensin. Mun mielestä maailman paras armeija on muurahaisten armeija, voit toki perhetyä siihenkin. Mutta siis pelastusarmeija, AARHG.

=DW=

En tiedä armeijasta tässä kuitenkin täytyy olla raha takana, joita nämä apinat keräävät johtajilla ei mitään muuta.

Tämä pitäisi kaikissa maissa kieltää!

• k/k
        ... kirjoitti:

Voi tavaton.

=DW=

Teeveelle

On se vaan kivenkovaa porukkaa,ensin pelastettiin suutari andersson jne
        https://www.youtube.com/watch?v=o9IlWrwT5Rc

• Anonyymi

Milloin tajutaan että keräysrahat menee herrojen suuriin palkkoihin. Esim punaisen ristin johtajalla huippupalkka mutta ei anna keräykseen mitään. Herrat on tosi ahneita. Olen pyytänyt punaiselta ristiltä ruoka apua mutta eivät vastaa mitään no minulla on suomalainen nimi nehän auttaa vaan mamuja rasistinen järjestö

• att2

Afrikka on hyvin suuri osa maailmaa, osissa afrikkaa alkaa olla esitalous kunnossa ja sen jatku, koska koulutus kehittyy samoin talous, mutta köyhyys
      on liian suurta kirkon ja muoiden auttamisella---siis kaikkia auttamininen pitää lopettaa sillä auttamisella asia vain pahenee liian suurella nopeudella.

Suomi on suuri maa.

• att2

Kuka määrää mitä vilja maksaa ex ja muut- kaikki näkyy pörreissä maailmassa,
      FN tavallaan hoitaa asiaa ja auttajat siinä että ei Afrikassa kenenkään tarvitse tehdä mitään vaan kuin Jeesus sanoi täyttäkää maa--- Tämä on FN. Raha ja rikkaus jotka hallitsevat---Eu on samalla tiellä-- ihminen on Aina hän sisällä ei muut vain minä...

• att2

Suomi on suljettu maa kirjoittaa totuutta.

Suomi on nuolia kekkosen linjalla.

Totuus tuskin tulee esille otsarypyillä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe