Päijät-Hämeen käräjäoikeus on tuominnut 27-vuotiaan hollolalaismiehen kahden vuoden ehdolliseen vankeuteen törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Uhri oli tekojen aikaan vuosina 2004-2007 ollut 6-9-vuotias ja mies 17-20-vuotias.
Rangaistus määrättiin ehdollisena, koska osa rikoksesta oli tehty miehen ollessa alle 18-vuotias. Oikeus piti miehen syyllisyyttä huomattavana ja rikosta vakavana ja määräsi lisäksi enimmäismäärän yhdyskuntapalvelua. Sitä voi oheisseuraamuksena määrätä korkeintaan 90 tuntia.
Mies määrättiin korvaamaan uhrille yhteensä 28 000 euroa kärsimyksestä.
Mies oli ollut lapsen kanssa oraalisessa sukupuoliyhteydessä useita kertoja. Tekopaikka oli ollut yksityisasunto.
Uhri oli tehnyt rikosilmoituksen viime vuonna ollessaan 15-vuotias.
Näyttö perustui uhrin kertomukseen sekä niiden henkilöiden kertomuksiin, joille hän oli puhunut asiasta. Lisäksi oikeudelle oli esitetty lääketieteellinen selvitys rikoksen uhrille aiheuttamista henkisistä ongelmista.
www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/10/03/hollolalaismies-kaytti-hyvakseen-6-9-vuotiasta-lasta
Hollolalaismies käytti hyväkseen 6-9-vuotiasta lasta
Nimi Esiin Vaan!
2
146
Vastaukset
- rwgrewyre
eipä hollolan asiat täällä kiinnosta..
- kysymys.
Miten muissa tapauksissa on maksettu max 20 000, yleensä pari tuhatta euroa korvauksia ja tästä saa 28 000... Kysynpähän vaan. Ja kyseessä on ollut oraalinen sukupuoli yhteys. En sano että se on pahempi kuin ''perus raiskaus'', mutta tässä tapauksessa se näyttäväisesti on ollut. Sekä todisteena on ollut uhrin ja todistajien kertomukset. Eli vähän niiku sana sanaa vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076