Ihan huima äijä. Katson aina sen temppuja. Näitähän maailmalla riittää, toinen toistaan huimempia.
Katutaikuri Troy, nyt Discoveryllä
2
55
Vastaukset
- Lorena*
Kun kerran pidät taikurin tempuista, tässä kaksi ukrainalaista taitavaa voimistelijaa temppuineen.Tästä ei temppujen taidot enää parane. Minua kyllä jännitti kun katsoin heidän taitovoimistelua,
http://www.youtube.com/watch?v=vhq-z7bYRGYJostain syystä taitoluistelun arvokisatkaan ei enää oikein sytytä. Niiden pluspuoli kyllä on ettei ne perustu mitenkään silmänkääntotemppuiluun.
Minulla on jossakin koneella sen brittitaikurin video, jossa taikuri kävelee Thamesjoella. Poliisivene tulee ottamaan veden päällä kävelijän veneeseensä.
Oli olemassa oma ohjelmansa siitä mihin taaikatemput perustuvat. David Copperfield aikanaan sanoi että Eiffeltornin häivyttäminen katsojilta olisi teoriassa mahdollista, mutta tulisi hyvin kalliiksi.
Tornihan ei mihinkään häivy, mutta kuvamanipulaatiossa tietty katsojajoukko ei sitä näe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030