Keltainen Jaffa

OIlen alkoholisti. Viime aikoina juominen pysynyt loitommllla. Ei ole ollut kuin yhden illan putkia /kuukaudenparin kuukauden välen.Aiemmin neni kyllä ihan urakalla. Minua huolestuttaa, että olen pahastin koukussa keltaiseen Jaffaan. Siihen minulla on himo. Menee ehkä litra päivässä. Mistä tämä kielii?. Toki Jaffa on teveellisempää kuin viina, mutta kuitenkin. Ei niin hyvä asia Kun pyrin muuten noudattamaan terveellisiä ruokakailutottumukisa ja noudattamaan terveellisisä elämäntapoja. Liikuntaa myötten. Jos vaikka huonona syöjänä otan energian Jaffasta?

20

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ProAlkkis

      En pitäisi tuota kovin hälyttävänä kroppasi tottuu uuteen tilaan.
      Suosittelen kuitenkin labraa ettei tarvitse hätäillä hemo ja muut ei pelkästään maksa •ALAT (alaniiniaminotransferaasi)
      •ASAT (aspartaattiaminotransferaasi)
      •AFOS (alkalinen fosfataasi)
      •GT (glutamyylitransferaasi)
      •bilirubiini.
      CRP on erittäin tärkeä.

      Pyydä kopsu tiedoista itsellesi ja voit verrata niitä entisiin ja tuleviin päivityksiin.
      Voisit ostaa monivitamiinin ihan varalle.
      Anemia mahdollinen.
      Terveelliset elämäntavat eivät auta jos et saa oikeanlaista energiaa ja jaffa se ei ole.

    • Kyllä syön terveellisesti, joskin niukasti varsinkin iltaruuan aikaan. Korvautuu parilla leipäpalalla ja sillä Jaffalla. Ja sitten suoraan lenkille. Labra.arvot on juuri mitattu ja ovat loistavat. Niin vähän on tullut juotua. Pahin juomakausi ajoituttui vuodelle 2012 ja 2013 alkuun. Se oli rankaa aikaa. Nyt ei tee enää niin mielikään. Ikä tekee tehtävänsä. 57 v. ja krapula on sietämätöln. Sitä ei kestä ja sen ajatteleminen auttaa. Myös elämänasenne raittiiseen elämään johon ei kuulu viina. Se on loppujen lopuksi aika helppoa. Sinulla ei ole vaihtoehtoja. Etsi kiksit jostain muusta. Minulla se on liikunta. Toki sairaus on ikuinen.

      • tuurisyöpön neuvo

        Taidat asua yksin, siksi juot Jaffaa. Juo vettä ja kivennäisvettä ja tuoremehuja. Syö omenia ja marjoja.


      • ProAlkkis

        Olen ehkä väärässä mutta jos antaisit kroppasi levätä välillä.
        Ei kuntoilua eikä mitään ääripään juttuja kun viesteistäsi tulee vaikutelma että olet on/off ihminen.
        Lepää siis vähän aikaa anna sairaslomaa itsellesi.


    • Miksi yksinelävät juovat Jaffaa?

      • tuurisyöpön neuvo

        En tiedä, mutta jutustasi voi niin päätellä, eli vetäisin tietoni hihasta


    • Shangai-Lili

      Tuontapaista kerskuntaa olen kuullut juopoilta ennenkin. Yleensä hiukan ennen todella pahan putken alkua.

      • dickhead

        "Shangai-Lili" Kirjoitit yleensä-sanan.. Se siitä sun mutu- tietämyksestä.
        Hamalake, pistä vaan Jaffaa kitusiin. Kyllä sen määrä vähenee pikkuhiljaa kun alkaa tökkimään. Tsemiä sulle!


    • Kylmät kädet

      Luin: "haimalääke"

      Ainoa haimalääke olisi: lisää Nobelaneria; loppuu ne kivut.

      • Kylmät kädet

        On käsittämätöntä, kuinka paljon se sanonta: "sillä se lähtee, millä tullutkin" pitää paikkansa. Kun esim. itse lennähdän sängystä lattialle Alienin puskiessa kylkikaaresta läpi, huitasen Noben ykkösellä.

        Kipu lakkaa lähes välittömästi.


      •  Vaahtokassi
        Kylmät kädet kirjoitti:

        On käsittämätöntä, kuinka paljon se sanonta: "sillä se lähtee, millä tullutkin" pitää paikkansa. Kun esim. itse lennähdän sängystä lattialle Alienin puskiessa kylkikaaresta läpi, huitasen Noben ykkösellä.

        Kipu lakkaa lähes välittömästi.

        Fyysinen riippuvuus on tosi asia. Hakeudu A-klinikan kautta hoitoon.


      • 35353535
         Vaahtokassi kirjoitti:

        Fyysinen riippuvuus on tosi asia. Hakeudu A-klinikan kautta hoitoon.

        Sama vika täällä.
        Alkon käyttö loppunut, mutta jaffaa menee kaksin käsin.
        Oikein pömppömaha tullut.
        Yöpöydälläkin jaffaa ja heti aamupalalla lasi lisää.
        Korvannut muut nesteet.
        Kulutus 3-4 litraa päivässä.


      •  Vaahtokassi
        35353535 kirjoitti:

        Sama vika täällä.
        Alkon käyttö loppunut, mutta jaffaa menee kaksin käsin.
        Oikein pömppömaha tullut.
        Yöpöydälläkin jaffaa ja heti aamupalalla lasi lisää.
        Korvannut muut nesteet.
        Kulutus 3-4 litraa päivässä.

        Kylmis aikoo korvata KAIKKI nesteet.. ensin bentsodiatsepiineillä ja siitä pikkuhiljaa siirtymällä pilven pössyttelyyn bongilla. Kuulemma saa söpön ulkonäkönsä takaisin, jonka alkoholiturvotus pilasi totaalisesti.

        Kaikilla ihmisillä alkoholi ei tuhoa ulkonäköä?


      • dickhead
        35353535 kirjoitti:

        Sama vika täällä.
        Alkon käyttö loppunut, mutta jaffaa menee kaksin käsin.
        Oikein pömppömaha tullut.
        Yöpöydälläkin jaffaa ja heti aamupalalla lasi lisää.
        Korvannut muut nesteet.
        Kulutus 3-4 litraa päivässä.

        "35353535" Kokeileppa lantrata Jaffaa perus kivennäisvedellä, puolet ja puolet. Siihen tottuu ja pömppömaha alkaa kiittelemään. Tuo limu on nyt korvike alkolle ja se tulee häipymään kuvioista kun sen aika on.
        Onnea korkin sulkemiselle!


      • iesti
         Vaahtokassi kirjoitti:

        Kylmis aikoo korvata KAIKKI nesteet.. ensin bentsodiatsepiineillä ja siitä pikkuhiljaa siirtymällä pilven pössyttelyyn bongilla. Kuulemma saa söpön ulkonäkönsä takaisin, jonka alkoholiturvotus pilasi totaalisesti.

        Kaikilla ihmisillä alkoholi ei tuhoa ulkonäköä?

        Mihin Kylmis tarvitsee ulkonäköä? Eihän edes ole tiettävästi homo niinkuin Tissu.


      • Ap.
        dickhead kirjoitti:

        "35353535" Kokeileppa lantrata Jaffaa perus kivennäisvedellä, puolet ja puolet. Siihen tottuu ja pömppömaha alkaa kiittelemään. Tuo limu on nyt korvike alkolle ja se tulee häipymään kuvioista kun sen aika on.
        Onnea korkin sulkemiselle!

        Sulje sinä korkilla repaleinen anuksesi.


    • Ei oo pömppömahaa. Painan 63 kg ja olen aktiiviliikuja. Voisiko olla energian lähden kun olen huono syömään?

      • syön ja juon hyvin

        No opettele kokkaamaan hyviä ruokia niin alkaa maistua?


    • en kerro : )

      Nyt kirjoitat kännissä. Kirjoitusvirheistä huomaa humalan. Tärkeintä että kirjoitat ja myönnät valehtelevasi itsellesi eniten. Ei kai sitä Jaffaa voi liikaa juoda, onhan siinä huomattavasti vähemmän kaloreita kun alkoholissa. Tiedätkö muuten alkoholin aiheuttaman sydänsairauden? Se hiipii hiljaa kimppuun. Sydänlihas heikkenee, aiheuttaa jatkuvaa yskää ym. Sitten kuvaan astuvat verenkiertohäiriöt, diabetes, hengenahdistus, infarkti ja kuolema.

    • Anonyymi

      "Mihin on hävinyt keltainen jaffa orginaali "kolmen vartin"tölkit tai pullot kaupoista ainoastaan keinotekoisesti löytyy ,viimeksi olen ostanut Motonetista 12 tölkin satsin mutta nyttemmin sieläkin vain millä lie makeutettua , olen kyllä valmis maksamaan euron kaksi enemmän kunhan se olisi aitoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe