Auttakaa kissaihmiset!

Tyyne*

Mulle tuli 6-7viikkoinen kisunpentu viime keskiviikkona, äitinsä hylkäämänä (kun jäi auton alle). Pentu on sosiaalinen, leikkisä ja hyvin syövä, kehrää kovaan ääneen melkein koko ajan. Kotona mulla sit odottaa n.7kk leikattu poikakissa! He pystyvät olemaan samassa tilassa, syövät vierekkäin sekä joskus myös ihan samalta kipolta. Ensimmäisenä päivänä vanhemmalta kisulta oli murinaa ja sähinää. Vanha kissa on kesytetty villlikissa joka on sosiaalinen ja tykkää läheisyydestä, kiltti! Mutta kisujen leikit todella rajun näköisiä, isompi juoksee leikkisästi pienen päälle, ottaa otteeseen ja näykkii tai puree. Pikkukisu kehrää toisinaan ja toisinaan maukasee. Yönsä ja ajat kun en ole paikalla viettävät eri huoneissa! Miten mun kuuluu toimia?

4

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnelinen kisuperhe

Annat kattien leikkiä, kuullostaa onnelliselle parikunnalle, sitten jos isompi käy pienemmän kurkkuun tai ottaa kiinni ja alkaa ravistella, niin väliin, mutta tuo nyt oli turhaa pelottelua, niin ei käy.
      Kissojen leikit näyttää (ja on rajuja) niin kauan kun murinaa ja sähinää ei esiinnyt niin ei mitään, vaaraa, murisussa ja sähinässä, välliin vain jos isompi ei usko, kun tpienempi sanoo ja pienempi vaarassa jäädä PAHASTI alakynteen.

• ei hätiä

Ihan samaa mieltä olen kuin edellinen. Kissat on petoeläimiä ja leikkiikin siten. Niin kauan kun pystyvät elämään muuten noin sovinnossa, niin sinun ei tarvitse tehdä mitään. Kissa osaa itse varoittaa toista esim juuri sähisemällä, jos siihen oikeasti sattuu tai ei halua leikkiä.

Omasta kokemuksestani voin sanoa, että jos teillä on siellä suht. korkea raapimapuu, niin se on yleensä sellainen paikka minkä kissa ottaa mielellään turvapaikakseen jos ei halua leikkiä toisen kissan kanssa juuri sillä hetkellä. Tietty kissa voi ottaa turvapaikakseen jonkin muun paikan, mutta se on yleensä tosiaan korkeammalla kuin maassa/sohvalla, ettei toinen kissa pääse yllättämään. jos sepityksestäni nyt ymmärtää mitään.. :DD

• jfdohjdoiåh

Anna kissojen leikkiä,mutta kannattaa kuitenkin vähä valvoa niiden touhuja ! :)

• kissanaineeeen

Oih tosi tuttua omistan kolme ja yksi on maine coon, joten se on isompi kuin ne pennur ja aina leikkiessään karva pöllyää (ei verta tai mitään) ja pikkuset huutaa, tosin osaavat antaa hyvin takaisin isommalle. Se on vaan leikkiä mutta jos kissa ottaa liian kovasti niin voit kieltää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      105
      5029
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4906
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3530
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2961
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2247
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1794
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1651
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1578
    Aihe