Millainen on seksikäs naisen pylly?

Pylly muotoilussa

Niin, tuossahan se otsikossa tuli. Mikä tekee naisen pyllystä seksikkään tai epäseksikkään?

15

3076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdgdgdgd

Karvaton, puhdas ja tiukka pyllynreikä on seksikäs

• käytännössä

Pyöreä ja pieni on mun makuun. Semmonen timmi. Ja jos mun pippeli on siellä sisällä niin sit se näyttää toki vielä seksikkäämmältä.

• tuossahan se

Pyöreä pieni timmi ja rypytön. Sellainen jonka voi saada vain oikeanlaisella jumpalla.

• Mies29.

Fitness-perse :) Ei kuitenkaan liian överi sellainen.

• Emppulaiskanen

Naisena kysyn liittyen aiheeseen, eikö Nicky Minajin kaltanen oo niinkää miehen mieleen sit? Tai noh uuden biisin Anaconda videossa pyörivät takamukset? Meinaan vaa, että naiset uskoo enempi sellasen olevan miesten mieleen, kuin tässä kuvatut timmi ja pieni tai fitness peppu. Kuullostaa siis ihanalta et vielä kiinnostaa noi :P

• pyllytkunniaan

EEEEI.. Nicki minajin pylly on yöks..

Kyllä semmonen pieni terhakka ja timmi pylly on paras !

Siideripissis tyylinen leveä lorttoperse on kyllä aivan järkyttävä, jo niillä 18v mimmeilllä, saati sitten kun sitä siideriä on lipitetty seuraavat 10 vuotta.

• 10+11

Itse sanoisin niin että Nicky Minaj pyllyt eivät sytytä. Ne ovat luotaan työntäviä. Rehevässä pyllyssä ei ole mitään vikaa, mutta liika on liikaa.

Vanhemmiten itse olen katsellut teinien pyllyjä ja nuorempana katselin aikuisten anisten pyllyjä. Nyt joku kohta huutaakin että "se haluaa nuorta lihaa". Väärin. Kyse ei ole halusta, vaan katselusta. Olenkin miettinyt miksi kiinnitän huomiota nuorempiin. Se ei johdu nuoruuden kaipuusta, vietin mielestäni täydellisen nuoruuden. Eikä se johdu seksistä. Ehkä vielä keksin elämäni varrella miksi.

Mitä muuta pyllyyn tulee niin sellainen luu-pylly on ihan out. Jos takaapin rakastellessa pyllystä tulee V-kirjaimen muotoinen niin voi pojat että seisokki on huonossa hapessa. Jos taas pylly on pyöreä ja pikkuisen tärähtää, niin se jos mikä hivelee omaatuntoa. Mutta mikään ei hivele niin kuin se että nainen nauttii. Ja ainakin minulle voi ihan rehellisesti sanoa milloin haluaa nopeampaa milloin hitaampaa. Ei se mihistä egoani murenna.

Pyllyihin siis kiinnitän huomiota, vaikka olenkin tissi mies. Sekin on iän myötä tullut muutos, joka vähän ihmetyttää.

• Peppu mies.

Kyllä, tässä olleet linkit ovat niitä parhaita. Hoikka nainen, mutta sopivasti pyöreä pylly. Eteläamerikkalaiset jättipyllyt ovat suomalaisille out. Ainoa virhe mitä täällä tehdään on käyttää lökäpöksyjä tai farkkuja jotka roikkuvat, tai joiden Taskut ovat takareidessä. Siitä muovautuu kuva, että peppu roikkuu. Tiukat farkut, matala lantiomalli ja leikkaus jossa taskut ovat pepun päällä. Takaapäin täytyy erottaa, että kyse on naisesta. Muodot! Kapea vyötärö, pyöreä lantio. Kamalinta kaikista on lättäpylly.

• lääh-lääh

"pari kivaa kuvaa", linkien pyllyt olivat todella kauniita. Vielä kauniimpi on minusta pylly, josta häppärit pilkottavat takaakinpäin katsoessa.

Erityisen viehkeä on näky, kun hiukan eteenpäin taipunut alaston nainen nousee edellä portaita ja hänen ihana vittunsa näkyy somasti pyllynraon välistä. Ääääh-läääh!

• mahdollisimman iso ja leveä, sellainen on paras

• Minä olen aina kiihottunut isoista pepuista, eikä niinkään lihavista sellasista, vaan siis suht. isopeppunen nainen joka on muistanut tehdä jalkakyykkyjä jne riittävästi.
      Samoin tykkään, että häppärit näkyvät takaa mukavasti.
      Sellaseen on kiihottava painaa kovaa kalua takaa vaikka koko vknlopun (tietty asentoja väliin vaihdellen)!

• ReenattuOn

Ei tarvi tehdä jalkakyykkyjä jos reenaa pyllyä peiton alla :)
        https://www.dynamicwife.com/does-sex-make-your-butt-bigger/

• JUSSI17

OIKEINKAOIA PYLLY ONSEKSIKÄS

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      54
      2212
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      199
      2041
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      995
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      49
      872
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe