Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nettipalveluista TÄRKEÄÄ ASIAA!!

Taistelija!

Haluan varoittaa kaikkia niitä suomalaisia, jotka tulevat tänne Aurinkorannikolle ja tarvitsevat nettiliittymää. ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OTTAKO JAZZTELIN KAUTTA!!! Minulla on omakohtaista kokemusta ja hyvin monella muullakin henkilöllä. Lupaukset netin avaamisesta 2-viikon sisällä ei pidä paikkaansa. Suoraveloitus pankkitililtä ei toimi oikein, vaan voivat ottaa saman laskun kaksi kertaa. Jos et satu tarkastamaan yhteyden määrää onko se juuri se mikä on luvattu esim 10megaa ei pidä paikkaansa. Meillä oli juuri ja juuri 2! Tein töitä lankapuhelimella eli soittelin paljon ja lasku näytti jo 300 euroa. Jazztel päättikin katkaista yht äkkiä kaikki liittymät: 2 känny ja lankalinjan?? Kun sitten hädissään ihmeteltiin asiaa, niin se oli kuulemma tehty "vain meidän parhaaksi" esim jos meidän puhelimet on varastettu koska lasku oli jo niin suuri! Sanoimme, että jos meidän puhelimet varastetaan tai katoaa, ilman muuta me ilmoitamme teille ja suljemme ne. No asiahan oli kuitenkin niin, että he tekivät sen HEIDÄN vuoksi, jos emme maksakaan laskua!! Tottakai maksoimme kaikki laskut ja ylimääräistäkin, että saimma auki puhelimet. Menetin 2 työpäivää ja 500 euroa. Eikä tässä vielä kaikki. Vaikka olimme maksaneet kaikki laskut niin he ottivat sen muutaman päivän kuluttua uudelleen meidän tililtä! Kävimme kuluttaja-asiamiehen luona ja hän kertoi, että kyseistä firmaa kohtaan on tullut todella paljon haasteita. Me katkasimme soopimuksen ja teemme myöskin sinne haasteen ja vaadimme korvausta. Sitähän emme varmaan saa ja menee monta vuotta. Tiedän, että jollakin on voinut toimia kaikki ok, mutta suurin osaa on joutunut taistelemaan sen firman kanssa. JAZZTEL on nykyään kirosana useamman suussa. Varokaa siis!!

5

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netti_operaattorit

      Onko tuo Jazztel jokin uudehko tulokas alalla? Ikävä kuulla tuon kaltaisista ongelmista...täällä foorumilla ne ovat "vain sanoja" mutta niiden joiden kohdalle se osuu se on hyvin stressaavaa ja vaikeuttaa eläämää, sekä aktiviteetistä riippuen voi tulla jopa hyvinkin kalliiksi.

      Tuosta heräsi kysymys, että mitkä operaattorit ovat maineeltaan vakaita ja onko merkittäviä alueellisia eroja?

      • Pellaa mulla ainaskii

        Jaaha,mulla ollut kolmessa eri-asunnossa Jazzell liittymä kiinteänä,eikä mitään ongelmia ikinä!
        Maksu jotain 50€ kuussa ja pelaa kuin "junanvessa" aikoinaan ongelmia Orangen kanssa,lähinnä avauksen kanssa.
        Taitaa olla tapauskohtaisia nuo ongelmat?


      • Se Sama
        Pellaa mulla ainaskii kirjoitti:

        Jaaha,mulla ollut kolmessa eri-asunnossa Jazzell liittymä kiinteänä,eikä mitään ongelmia ikinä!
        Maksu jotain 50€ kuussa ja pelaa kuin "junanvessa" aikoinaan ongelmia Orangen kanssa,lähinnä avauksen kanssa.
        Taitaa olla tapauskohtaisia nuo ongelmat?

        Olet siis onnen Pekka!!


    • antiikkia

      Hyvin tarvassa taloudessa ne luvatut megat toteutuvat. Sama ongelma on kaikilla operaattoreilla. Aikoinaan Movistarin ADSL antoi sisään max. 1,5 megaa vaikka maksoimme 10 megan liittymästä. Mikään muu palveluntarjoaja ei olisi pystynyt siinä talossa parempaan yhteyteen. Jos haluaa tehoa niin pitää ottaa netti sateliitin kautta, koska koko puhelinverkkokaapelit kaipasivat uusimista ja siihen ei ole Movistarilla rahaa. Täällä ollaan niin jäljessä kehityksestä, että kannattaa vain tottua huonoihin ja pätkiviin laajakaistoihin. Myös mokkulat ovat ihan surkeita.

      • Tyytyväinen

        Olin yli nejä vuotta JAZZTELin asiakas. Kaikki toimi LOISTAVASTI. Nopeus 12 - 14,8 Mbit/s, mittasipa milloin vain. Hinta puolet Moviestarista.Ennen sita Telefonican nyk. Moviestar asiakas, josta ei meinannut päästä irti millään. Oli joskus 2-3- vrk katkoja ja voi niitä selityksiä. Kun muutimme pois, sopimuksen purkaminen Jazzista toimi kuten olimme sopineet. Minulla oli asiallinen tulkii joka varmaan edesauttoi asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe