Mitä mieltä Ylivieskan taksin palvelusta?
Ylivieskan Taksi
16
895
Vastaukset
- taxerpäcee
Nopeeta ja hyvää palvelua ainekin itse saanut.
- asiakas_
vötkylöitä kaikki
- liian kallista mulle
En oo koskaan käyttänyt, mutta sen verran mun tarttee sanua että ihan per...usteeellisen pas...selia palvelua !
- arkajorma
Ihan perua pullaa tietenkin se on paljo kuskista kii!!!
- kyytiävaillauseasti
Aina on määränpäähän päässyt luotettavasti. Ei moitittavaa.
- OmallaAjelen
Ihan kuljettajasta kiinni.Harvoin käytän taksia,mutta sen 3x kun olen Oys mennyt niin ihan hyvää palvelua olen saanut.Sen toisen kerran kun tultiin kotiin kapakista niin palvelu ei ollut kehuttavaa...mutta kotia pääsi kuitenkin.Kuksi oli ylimielinen ja halveeraava.Tästä aikaa jo useempi vuosi tais olla 2004.Siihen mun taksin käyttö sitten jäikin.
- manueeli
Vai oli KUKSI ylimielinen ja halveeraava ???
- positiivinen ajatus
manueeli kirjoitti:
Vai oli KUKSI ylimielinen ja halveeraava ???
hyvä nottei kuski ruvennu kuksimaan !
- tyytyväinenasiakas83
positiivinen ajatus kirjoitti:
hyvä nottei kuski ruvennu kuksimaan !
Mukavia ukkoja ympäri vuojen ja vuorokauden jaksavat meitä palvella moniko tulee sitä ajatelleeksi?!
- Lörtsy
Onko siellä nais nais kuskeja??
- Tyytyväinen asiakas
Aina saanut hyvää palvelua. Se isokokonen kaljupäinen kuski
on kyllä ihan ykkönen. Aina saa hyvän palvelun ja ei ole mikään tiukkapipo. Sen kaltaisia kuskeja sais olla enemmän.- enusko
:DD
- Anonyymi
Varokaahan kaikki Ylivieskan Otaxilta taksin varaamista ennakkoon! Ensin, kun tilaat parin päivän päähän kyytiä, sanotaan ettei voida olla varmoja voiko kyytiä tuolloin saada. Se motivoi aloittamaan etsintöjä muualta. Kun perut kyydin saadessasi sen varmemmalta palveluntuottajalta, saat kuitenkin yhtäkkiä myös Otaxilta laskun. Koska "puhelusi perusteella paluukyytiä ei ole peruttu". Jos meno perutaan, niin tuntuu järjettömältä, että paluukin pitää erityisesti perua. Mutta tällä tavalla kuluttajaa huijaamalla saa varmastikin helppoa
rahaa.- Anonyymi
ota varalta kaasunaamari mukaan,voipi olla että röökihaisee.
- Anonyymi
Ummehtunut haju tuli yhestä taksista.
- Anonyymi
Kunhan se pörröpää on selvinpäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113317GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213- 831182
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja561147Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351072- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872