kauniit lebet eheytyy

epävarmaa

Mite must tuntuu, et kauniimmat lebet jossai vaihees päätyy aina miehen kaa, eletää joku ihme lesbo vaihe, sit aletaa kipuilla ja lopuks eheydytään heteroks.

9

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Immuuni

      Siks me kauniit lebet eheydytään koska lesbo pettää aina

    • Se on tää ihmisen evoluuttio, joka meitä vie kun pässejä naruissa. Sen verran jäi bioloogian tunneilta mieleen, että menee tuo eheytyminen jotakuinkin näin:

      Puoliapina, apina, afrikkalainen pystyssä kävelijä, ihmisapina, homo habilis, homo sapiens, lesboihminen, nykyihminen ja hetero.

    • nii se käy

      Mäkin tiedän yhden kauniin leben, joka on nykyään (ollut jo useamman vuoden) pelkästään miesten kanssa ja on nykyään avoliitossa miehen kanssa. Tää muija alkoi jossain vaiheessa sanoa olevansa biseksuaali, ja viime kuulemalta ei enää kiistänyt olevansa hetero! Eli ensin hän oli lesbo, sitten pari vuotta virallisesti biseksuaali, ja nykyään hän on hetero.

    • toinen tie

      Tai sitten ne vaan turhautuu kun ei sopivaa löydy, lopettaa etsimisen ja elää elämänsä yksin onnellisena loppuun asti.

    • Leppäleppäkerttu

      Kai sitä biseksuaalinen nainen heterosuhteeseen voi lopulta päätyä, eri syistä. Tuo itsen määrittely lesboksi, bi:ksi tai heteroksi tuntuu monilla olevan niin joustavaa. Jos on bi, voi naista olla vaikeampi löytää kun taas kauniille on niitä miehiä tarjolla , kiinnosti tai ei. Lesbo tuskin voi eheytyä kumminkaan. Itse lesbona olisin mielummin yksin kuun koskaan miehen kanssa. Onhan tää yhteiskuntakin vielä rakennettu heterosuhdetta tukevaksi ja helpompi siinä on lapsetkin hankkia.

      • ihmisenikävätoisenlu

        Luit mun ajatukset. Naisia ei vaan löydy! Miehet olen tähän asti blokannu sukupuolen perusteella, vaikka kemiaa on ollukkin, mut tästälähtien, jos luonteet mätsää, niin olkoon sitten mies! Keski-ikää ollaan ja naista ei vaan löydy. Parisuhteen haluan ja onhan me miehetkin ihan kivoja... APUVA mitä mää epätoivosena kirjotan! Eheyttäkää mut joku!


    • ; )

      Ni mihin suuntaan sut pitäis eheyttää ?

      • ihmisenikävätoisenlu

        Lesboksi pitäs eheyttää. Mitä hittoo oon menny jotain noin ällöö menny kirjottaan?!!! Nyt oon taas takasin ruodussa!


    • kuhan laskeskelin

      Eihän sitä omassa ikäluokassa olekaan tarjolla kuin arviolta puolitoistatuhatta (oletuksella 31500 naista 70-luvun ikäryhmissä syntynyt vuosittain ja 5%:n Bi-/lesbo-otannalla) naisiin menevää naista. Ja kun ne leväytetään pitkin valtakuntaa, niin kiven alla ovat. Sitten kun venyttelee oman kohderyhmän ikähaarukkaa -5v. niin saa potentiaaleiksi tyttöystväkandidaateiksi jo 15 000. Mut joo, ei ole helppoa täsmämätsäävää mielitiettyään löytää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe