Ainakin Kemijärvellä vaikuttaa lestadiolaisuushaara, joka on muita ihmisiä syrjivä. Eivät hyväksy homoja eivätkä naispappeja. Suhtautuvat naisiin yleensäkin kielteisesti.
Osaako joku kertoa tarkemmin tästä suuntauksesta. Tuntuvat olevan pahoja ihmisiä ainakin minua kohtaan.
Mikä on uusheräys?
10
1383
Vastaukset
- joopajoo1002
En ole Uusheräyksen jäsen, mutta ei kuulosta siltä, mitä olen tutustunut heihin. Olen ymmärtänyt heidän olevan Raamattu uskollisia. Raamattu ei syrji naisia. Heidän keskuudessaan arvostetaan jokaista, niin naista ja miestä. Jokainen on yhtätärkeä Jumalan edessä.
Ihmiset tekevät omia oppejaan monesti.
Suosittelisin sinulle, että menisit tutustumaan heihin ja hae esim .Lähettäjä lehteä luettavaksi. Löydät sieltä hyvin vapauttavan evankeliumin.
Jos on mahdollista käy myös Kalajoen kristillisellä opistolla kuuntelemassa tapahtumia. Siell. On aina ihanat päivät ja ihanaa opetusta.
Älä jää joidenkin lakihenkisten opetuksiin kiinni vaan tutustu todella Uusheränneisiim. Löydät monenlaisia uskovia.- Anonyymi
Eriseurat lahkot hajaannus . Riidat erimieliset.
- Anonyymi
Juutalaiset omavanhurskaus . Esikoinen oli Jeesus eikä lestat.
- kregor vanhaheränn,
Pahan kosketus-----------------------
Ei ole fiksua yleistää, lapissa on ain muutenkin ahdistavaa.. vrt jellivaara..
Liian vähän valoa.. syynä? - Näin
Uusheränneet ovat uudestinukkuneiden vastakohta.
- 171027
Ei vaan kauan sitten nukkuneiden vastakohta.
- Anonyymi
Taas uudet opit ja säännöt jälleen.
- Anonyymi
Seksikästä .
- Anonyymi
Onhan nämä täällä etelässäkin hiukan parempia ihmisiä. Täällä eivät kumminkaan vielä isännöi.
- Anonyymi00010
uusheräys/uuslestadiolaisuus on yksi lestadiolaisuuden kolmesta pääsuunnasta suomessa (yhdessä Vanhoillislestadiolaisuuden ja esikoislestadiolaisuuden kanssa). mutta on avoimin ja kirkollisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541363
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39946Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14610
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26598Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19570Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543