Pelkään että jos eroan nykyisestä kumppanista (huono suhde) ja otan uuden niin rikon jotain ennalta määrättyä kohtaloa ja koska olen väärällä polulla, kuolen jotenkin tapaturmaisesti esim. auto-onnettomuudessa ennennaikaisesti. Ihan kuin minun kuuluisi olla onneton ja onnettomassa suhteessa. Kärsiä ja kärsiä ja jos en sitä tee kuolen.
Siis ihan typerää, en tiedä mistä tuollainen naurettava ajatus on päähäni tullut, mutta ajattelen oikeasti noin.
Sitten toinen asia, en näe itseäni vanhana. Aivan kuin minulla ei olisi tulevaisuutta vaan vain mustaa, loputonta mustaa edessäni. Karseeta.
Todella ikävää. Taidan olla terapian tarpeessa.
Älkää naurako.
11
134
Vastaukset
- ...............
relax! :) ei muuta
- Taikauskova.
Olen kyllä kireä kuin viulun kieli. Ja koko ajan vihainen.
- Mustapää
Taikauskova. kirjoitti:
Olen kyllä kireä kuin viulun kieli. Ja koko ajan vihainen.
Sitä se huono suhde teettää.
- Pelle peloton
Muista eka luokalta, kun ope kertoi, että ihmistä kohtaa se, mitä hän pelkää.
- sulkasato
Ainiiku, jos pelkää kaljuuntumista kaljuuntuu 100%varmasti??
- älä pelkää
sulkasato kirjoitti:
Juuri näin. Pelko toimii myös hiusjuurissa..:)
- Kuolo korjaa
sulkasato kirjoitti:
Ja jos pelkää kuolemaa, kuolee 100% varmasti? EIIIIIIIIIIII...!!!
Nyt pelottaa... - ja yksi vielä
älä pelkää kirjoitti:
Juuri näin. Pelko toimii myös hiusjuurissa..:)
Naisella ei kalju hyvältä näytä silti hyvä tekosyy pukeutua peruukkiin.
- pelko toteutui
Todellakin näin. Mitä pelkäsin eniten? Että en sinua näe;(
- tuttuja pelkoja
muistan nuorena olleeni hyvin vastahankainen ehdottamaan itse mitään hauskaa, koskapa olin vakuuttunut että jos minun halustani ajellaan jonnekin, ajetaan hirvikolari tai kuollaan muutoin.
Jos taas olin kuin kohtalon kuljettamana säilyisin hengissä.
Ihan hulluja pelkoja.
Uskon myös että näet vanhuudenkin. Ehkäpä vain et oikein sisimmässäsi tiedä mitä toivot siltä ja siksi et vielä näe kuvaa.
Toivo hyviä asioita sillä uskon haaveiden osin kyllä tulevan todeksi.- Taikauskova.
Tuo oli lohduttavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455020Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481169Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101089- 131083
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76959Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27723