Mikä on, kun Safari ei enää aukea:
Tai siis aloitusikkuna aukeaa osittain. Mutta sen jälkeen jää rantapallo pyörimään. Asensin jopa Maverickin uudestaan. Ei auta.
Muut selaimet toimivat kyllä.
Sitä mietin, tulevatko jatkossa päivitykset ollenkaan koneelle ilman Safaria?
Safari ei toimi
7
2520
Vastaukset
- 1stMacFinn
Nollaa se Safari, se voi auttaa. Löytyy valikosta kyllä.
Eikä päivitykset tule Safarin kautta, joten niihin ei vaikuta. - SammeliSam
Valitettavasti nollaaminen ei onnistu.
Eli safari jumittaa aika lailla alkuunsa.
Safarin saa sammumaan vain "pakota lopetuksella". - 1stMacFinn
ok, kokeiles tätä:
Käyttäjän kirjastossa Safari-kansion siirrät pois Kirjastosta vaikka työpöydälle ja avaat Safarin.- HooÄr
Kuinka sait Safarin toimimaan? Minun Safarini ei aukea tänään.
- Safaripaska
HooÄr kirjoitti:
Kuinka sait Safarin toimimaan? Minun Safarini ei aukea tänään.
Chrome on avainsana..
- ElCapitanSux
Ainoa oikea tapa toimia on ignoorata uudet OS Xät. Hitaita kömpelöitä mutta kauniiksi muotoiltuja hevonpaskoja. Asensin Late 2010 iMaciin takaisin alkuperäisen käyttiksen. Nopeusero on radikaali. Eikä enää sirkuspalloa näy. Moniajo toimii ongelmitta. Ei jäätymisiä. Prossun ja muiden laitteiden lämpötilat putosi n. 10-20 astetta.
- maccin
Kun avaan Safarin Macbookilla tulee vain osa etusivua näkyviin 10 sm kapeana kaistana?
MIten korjata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899