Löysin käärön julisteita ja pikasesti katoin ja kuvasin päällimmäistä, niin se oli James Bond aiheinen Pallosalama juliste (kenties koko käärökin pelkkää Bondia), epäilen et nää jotain elokuvajulisteita (vahva epäilys),vai jotain muita.
Tästä otin kuvan ja sivuutin aiheen, kun sit kotona hokasin et vois kysästä tämmösestä.
Keräileekö tämmösiä joku, vai onko vaan sytyke arvoo;)
Löysin myös lehtileike kansioita, yks aihe oli ainakin Columbo ja sun muita tuon aikasia näyttelijöitä.
Sit yks kansio oli täynnä Pyhimystä, eli Roger Mooreee, yhtä kansioo en avannutkaan.
Kansiot siis täynnä lehdistä leikattuja lehtileikkeitä jne.
Vuosiarviot vois olla tekeleille jotain 50- 60 lukua en tiä, komeesti on liimattu paperille ja on kelmuissa.
Ens viikonloppuna tiedän lisää jos jotakuta kiinnostaa;)
James Bond julisteet
10
928
Vastaukset
- 007Bond
James Bond julisteilla varasti on arvoa ja joku ne ostaa jos ovat kunnossa. Sitä en tiedä paljonko.
http://www.europosters.fi/james-bond/?gclid=CjwKEAjww8eiBRCE7qvK9Z7W_DgSJABfOjf24exhpIm4EJfEKA9M3xLC6FVCk2j3CCVrn9n-IMABshoC4Ffw_wcB
http://www.huuto.net/kohteet/elokuvajuliste-pallosalama-james-bond-007/334375243
Joku näköjään pyytänyt 50 euroa, mikä varmaan on oikea hinta 50 vuotta vanhalle Bond julistelle (tai sitten ei).- James 007
Kiitos vastauksesta ja linkeistä.
Tuo huutonetin myynnissä oleva on aivan sama kun tää mun pallosalama, mut huomattavasti terävämmässä kunnossa olevat värit tässä omassani.
Ei varmaan oo saau kovin paljon päivänvaloa.
Täytyypä mennä kotiuttaan nuo bondit ja jossain netin syövereissä esitellä.
Eikä sen väliä vaikkei kukaan ostaiskaan, aloin itsekkin kiinnostuun aiheesta. - amatööri007
James 007 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ja linkeistä.
Tuo huutonetin myynnissä oleva on aivan sama kun tää mun pallosalama, mut huomattavasti terävämmässä kunnossa olevat värit tässä omassani.
Ei varmaan oo saau kovin paljon päivänvaloa.
Täytyypä mennä kotiuttaan nuo bondit ja jossain netin syövereissä esitellä.
Eikä sen väliä vaikkei kukaan ostaiskaan, aloin itsekkin kiinnostuun aiheesta.Jep jos et saa mielestäsi kunnon rahaa niistä laita kehykseen ja omalle seinälle. Millään nuppineuloilla tai sinitarralla niitä ei kannata pilata jos ovat hyvässä kunnossa. Siis jos ei ole rahasta puutetta.
Huuto.netissäkin voi viedä paljon aikaa ennenkuin kiinnostunut ostaja löytyy, varmin konsti on tietty pudottaa hintaa mutta aina ei mene kaupaksi vaikka melkeen ilmaiseksikin tavaraa myy huuto.netissäkään
- markku1959
Minä olen semmonen keräilijä, että oon hakenut mun mielestäni hienoja James Bond kuvia ja teettänyt niistä itse julisteet http://www.smartphoto.fi/tuotteet/valokuvat-julisteet-taskukirja/julisteet en tiedä mitä mieltä te oikeet keräilijät ootte tällaisesta? MIstä te tiedätte että julisteet on "aitoja vanhoja" julisteita eikä tämmöisiä mitä minä " keräilen?"
- sian tuntija
No kyllä sen vanha kettu huomaan paperista onko se 50 vuotta vanha vai ei. Siis asiantuntija. Jotain kulumaa niissä on ainakin värit ovat haalistuneet.
- James 007
sian tuntija kirjoitti:
No kyllä sen vanha kettu huomaan paperista onko se 50 vuotta vanha vai ei. Siis asiantuntija. Jotain kulumaa niissä on ainakin värit ovat haalistuneet.
No nyt on Bond käärö kotiutettu ja tutkittu, nyt ei kun prässin alle nuo.
Nyt sit alkaa kehyksien metsästely, aikas pliisua sellasia aattelin,
mut lasillisia pitää olla.
Julisteita oli 8 kpl:tta.
Pallosalama
Tohtori No
Kultainen ase
Istanbulissa
Kultasormi
Elät vain kahdesti
Elä ja anna toisten kuolla
Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa. - dr no
James 007 kirjoitti:
Pallosalama
Tohtori No
Kultainen ase
Istanbulissa
Kultasormi
Elät vain kahdesti
Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa.Sellaisia lasillisia kehyksiä saa halvalla isoimmista kaupoista. Vaan onko julisteen kokoisia niin en tiedä.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/30132527/
http://www.artshop.fi/pages.php?page=kehystys
Niin tuskin on järkeä ostaa 20 euron kehystä jos itse julisteen arvo ei ole sitä tai on se 20 euroa. - Anonyymi
mulla on 3 alkuperäistä james bond leffajulistetta jotka ovat olleet seinällä 20 vuotta.erittäin salainen, kultainen silmä ja kuuraketti julistet on kehystetty ja hyvässä kunnossa.jos kiinnostaa niin voin myydä hintaa en osaa sanoa.ei ole kovin kalliita.markus vuorinen raisio 0400127304
- Anonyymi
James 007 kirjoitti:
Pallosalama
Tohtori No
Kultainen ase
Istanbulissa
Kultasormi
Elät vain kahdesti
Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa.Hei,
Onko sulla vielä nuo 60-luvun julisteet?
- James 007
Totta sano mooses.
Kattelin kans kehyjä, ja aika hintavaks menee,
jos ny parilla julkulla kokeilis ja sit miettis kokonaisuutta uusiks.
Julisteen koko 61 x 41
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057