Onko perintä ollut reilua? Saako maksusopimuksen solmittua helposti?
Vastaukset 6
- 4+20
Onko reilua olla maksamatta? Saako hullun paperit helposti?
Riippu perijästä. Itse aikoinani sain sovittua hyvin maksuaikatauluja. Tosin jos niistä lipeää niin kääntävät kelkkansa nopeasti ja eräännyttävät koko velan heti.
- homo-Mikko
Oliko se mielestäsi reilua?
Aikoinaan pari vuotta sitten ei ollut "reilua" vaikkakin lain mukainen... mutta oliskohan se reilua sitten että ylipäätänsä saa yhden maksusuunnitelman tehdä. Tosin pitää ittekkin olla reilu että hoitaa maksut suunnitelman mukaan.
- 6+18
Ei ole.. Juuri tuli käräjiltä Nanolainan lappu. Olivat sitten yli 3vuotta sitä pitäneet itsellään ja lisäilleet kuluja. Vaikka jokaisessa lapussa on uhattu käräjille menosta, sitä eivät kolmeen vuoteen tehneet, joten ovat vain laittomasti uhkailleet, mikä taas on hyvän perintälain vastaista. Velallista EI SAA uhkailla luottotietojen menettämisellä, eikä käräjille menosta. Uhkailuksi se muuttuu välittömästi sen ensimmäisen kirjeen jälkeen jos näin ei ole kuitenkaan toimittu.
Kai riitautat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741260- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28597SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht372568- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469