Täällä on vissihin

Minoon_Meiltä

..menos yhtämiältä yhyristyksen kokous, kun ei keskustelua tunnu syntyvän. Erilaasuus miälipitees on saatu hukkahan ja samanmiäliset on päässy jylläämähän.
Kuivaa kokohon juttelunna, jonsei te oo rakkaurella joskus erimiältä..*huoakaasoo*, No tehkää mitä lystäättä..

5

349

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakaNainen

kaikki varmaan aamupäivänokosilla kun on noustu taas neljän aikaan ensimmäiset kahvit keittelemään.
      En ymmärrä moista ylönousua ainakaan syksyllä.
      Säästyisi sähköä, vettä ja kahveja jos siirtäisi ne eka kahvit vähän myöhempään.
      Kesä on asia erikseen kun ei tarvitse sähköllä keittää eikä vettä ottaa raanasta, merivesi käy. Kahvipapuihin joutuu vähän satsata kun ei ole sikuritehdas enää toiminnassa.

• Ei kannata vetää liian kireelle,siinä käy pian niin,ettei hanno enää omalla kullillakaan naida

• RamiKS kirjoitti:

Ei kannata vetää liian kireelle,siinä käy pian niin,ettei hanno enää omalla kullillakaan naida

Laihialaanen naii ittellensä akan Kyrööstä.
        Trossas aina manttaaliillansa.
        Sänkykamaris isäntä sitte rupes ehtooaskarehillen ja emäntä tuumas lopulta, jotta
        - Kyllä mun tavarani on aina yltäny sun tavaras ympärille !

Trossoo-Valakaman isäntä sanoo:
        - Mä oon se, joka meillä portahilta kusen !

(Trossata=kehua ittiänsä, omaasuuttansa, erinomaasuuttaan)

• Uteliaana minäkin

En jaksa pitkiä ketjuja lukea.
      Halauan lukea monia lyhyitä kirjotuksia vain ja muutaman vastauksen.
      Pitkät aloitukset jää lukematta ja pitkät rimpsut vastauksia ei kiinnosta ollenkaan.
      Nasevia lyhyitä kirjotuksia ja muutamat mielipiteet parhaita.

• Jeppe

Asiasta en tiedä, mutta vastustan jyrkästi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      859
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      749
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe