..menos yhtämiältä yhyristyksen kokous, kun ei keskustelua tunnu syntyvän. Erilaasuus miälipitees on saatu hukkahan ja samanmiäliset on päässy jylläämähän.
Kuivaa kokohon juttelunna, jonsei te oo rakkaurella joskus erimiältä..*huoakaasoo*, No tehkää mitä lystäättä..
Täällä on vissihin
5
366
Vastaukset
- vaakaNainen
kaikki varmaan aamupäivänokosilla kun on noustu taas neljän aikaan ensimmäiset kahvit keittelemään.
En ymmärrä moista ylönousua ainakaan syksyllä.
Säästyisi sähköä, vettä ja kahveja jos siirtäisi ne eka kahvit vähän myöhempään.
Kesä on asia erikseen kun ei tarvitse sähköllä keittää eikä vettä ottaa raanasta, merivesi käy. Kahvipapuihin joutuu vähän satsata kun ei ole sikuritehdas enää toiminnassa.Ei kannata vetää liian kireelle,siinä käy pian niin,ettei hanno enää omalla kullillakaan naida
RamiKS kirjoitti:
Ei kannata vetää liian kireelle,siinä käy pian niin,ettei hanno enää omalla kullillakaan naida
Laihialaanen naii ittellensä akan Kyrööstä.
Trossas aina manttaaliillansa.
Sänkykamaris isäntä sitte rupes ehtooaskarehillen ja emäntä tuumas lopulta, jotta
- Kyllä mun tavarani on aina yltäny sun tavaras ympärille !
Trossoo-Valakaman isäntä sanoo:
- Mä oon se, joka meillä portahilta kusen !
(Trossata=kehua ittiänsä, omaasuuttansa, erinomaasuuttaan)
- Uteliaana minäkin
En jaksa pitkiä ketjuja lukea.
Halauan lukea monia lyhyitä kirjotuksia vain ja muutaman vastauksen.
Pitkät aloitukset jää lukematta ja pitkät rimpsut vastauksia ei kiinnosta ollenkaan.
Nasevia lyhyitä kirjotuksia ja muutamat mielipiteet parhaita. - Jeppe
Asiasta en tiedä, mutta vastustan jyrkästi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581