Suositelkaa mielestänne hinta-laatusuhteeltaan hyviä ruokaravintoloita Karonilla ja miksei myös Katalla. Majoitumme ensi talvena Hilton Arcadiassa, eikä pelkkä hotelliruoka kiinnosta koko loman ajaksi. Kiitos jo etukäteen!
Hyvä rafla Karonilla?
5
401
Vastaukset
- herkkupeppu
Lucky Tom´s Katalla , paras ruoka ja edullinen hinta ! Ainakin viime talvena jouduimme välillä jopa jonottamaan , koska kaikki pöydät olivat varattuja (viereisessä ruokaravintolassa ei ollut ketään). Ravintola ei ole puitteiltaan mikään deluxe , mutta KAIKKI ruoka on taivaallista........
- MAI PHET MAK
Lähes kaikki paikalliset niin sanotut muovituolipaikat. Missä paljon paikallisia siellä hyvä thai ruoka. Miksi mennä Thaimaahan syömään lihapullia tai muuta länkkäriruokaa jokapäivä ? Thai ruoka on hyvää. Mai phet ei tulista kun sanoo niin sopii suomalaisen makuun.
- ........
Mai phet maak kha sanoo naiset Mai phet maak khap miehetet. Ei pahin tulinen. Mai phet ei tulista
- bigbos
Käykää kerran Bellmann`sissa Karonilla. Sanokaa mun sanoneen..
Koska muuten olette Hiltonissa?- Phuketfani
Hiihtolomalla viikot 8 ja 9.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849