Dr. Tara Palmatierin puhe kansainvälisen miesasialiikkeen sisälsi tärkeän viestin poikien kasvatukseen. Vaikka me usein muistamme varoittaa tyttäriämme pahoista miehistä, usein unohdamme täysin varoittaa poikiamme pahoista, narsistisista, hyväksikäyttävistä, väkivaltaisista ja mielesterveydelle haitaillisista naisista.
http://youtu.be/B4Xc9BiiXq4
Panostakaa poikienne kasvatukseen. Liian monet poikalapset kasvavat kuin pellossa varsinkin jos kyse on yksinhuoltajaäitien pojat. Nämä naiset ovat usein aivan liian huolestuneita siitä, ettei heidän pojistaa tule samanlaisia kuin niistä ikävistä miehistä heidän seksuaalihistoriassaan, kuin siitä että näillä pojilla on kaikki hyvin, ja että he oppivat arvostamaan itseään.
Älä opeta poikaasi kumartamaan koko naiskuntaa. Arvostus täytyy olla jotain mikä pitää ansaita, olipa värkki mikä tahansa. Liian moni äiti yrittää kasvattaa pojistaan naisia arvostavaa tomppelia, jota ei arvosta naiset eikä miehet. Älä koskaan peilaa surkeaa seksuaalihistoriaasi poikaasi. Jos valitsit naida jännittäviä kusipäitä, se kertoo eniten sinusta ei miehistä yleisellä tasolla.
pojat eivät kasva pellossa
tasa-arvoa1
0
192
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128571
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496