myyn mersun omat mersun logolla olevat pölykapselit 4kpl 19euroa siistit ja ehjät koko 15 tuumaa,mersun alkup.ratti 60 euroa ja heijastinpaneeli 30 euroa.tavarat ovat tampereella
myyn mersun omat pölykapselit 15"
sami
5
1067
Vastaukset
- ehkä kiinnostaa
onko ne minkä ikäisestä mesestä
- sami
ne on mulla ollut 1987 mesessä.ne on hyväkuntoiset eivätkä kovin vanhat
- kapselit
Alkuperäiset mesen kapselit 15 tuumaa lähtee täältä turusta 40 eurolla. Olleet -82 mallisessa 300 d:ssä
- sprinter
En yhtään muista mikä firma ole mutta melko halvalla saa uudetkin alkuperäiset tai ei...
- Anonyymi
Olisin halukas ostamaan siistit Mersun 15 tuumaiset pölykapselit. Onko mahdollistaa lähettää ne Turkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371391
- 671205
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106808