Minua ei ota edes lihavat naiset. Hoikat naiset haluaa rikkaan ja lihavat naiset haluaa bodari miehen. Lihava haluaa aina paremman mitä itse on. Näin se vaan homma menee ja siihen on tyytyminen.
En saa edes lihavaa naista
48
998
Vastaukset
- Tervekätinen
Mies ei naista kaipaa ;-)
- dffhdsfg
Se että arvioit ja arvostat naisia vain ulkonäon perusteella, kertoo paljon sinusta itsestäsi ja suppean pinnallisesta maailmankuvastasi. Olisiko siinä se syy ettet saa kumppania. Siis ei toisten painoindeksissä vaan sinun persoonassasi.
- gfgfd
kyllä painoarvon painoindeksissä.
- Lihava nainen
On kallis pitää, ruoka on tyyristä. Päivällä syödään salaattia muiden nähden mutta himassa alkaa mässytys..
P.s lihavatkin naiset voivat olla kauniita.- Anonyymi
Osta pullahiiri, se ei paljoo syö!
- ei voi ymmärtää
Miehen arvo on omaisuudessa ja vallassa, naisen arvo on kauneudessa ja hoikkuudessa. Se on biologiaa. Miksi naiset ehdoin tahdoin syövät itsensä punkeroksi?
- tuleva läski
Jos olet tuota mieltä, niin miksi miehet ehdoin tahdoin ovat köyhiä?
Nim. köyhät on kivempia.
- miäs
koska eivät löydä unelmien prinssiä.. sellaista kuin elokuvissa.
- dgvgv
köyhyyteen ei voi kovin hyvin vaikuttaa, lihavuuteen kyllä
- Leenakkolörtsä'ke
Jauha sitä paskaa vuodesta toiseen.Vätys oot.
- Pahalta tuntuu,
kun ilkeitä kommentteja täällä. Melkein joka ketjussa.
- dfggd
Noista ilkeistä kommenteista ei kannata ollenkaan välittää, nehän kertovat vain kirjoittajansa ahdistuksesta. Ovat epäkypsiä ja epäsosiaalisia hylkiöitä, jotka yrittävät viimeisinä keinoinaan siirtää pahaa oloaan muihin ihmisiin haukkumalla milloin mitäkin ihmisryhmää. He ovat niitä ihmisiä joita kukaan ei kaipaa ystäväpiiriinsä kylvämään pahaa mieltä ja eripuraa.
- oldermanni
Hyvin sanottu!
Naisen arvo ei ole hoikkuudessa vaan kaiken kokoisilla naisilla on ihmisarvo. - rutun vinkku
Et tarviikkaan.turha itkee.vedä tumppuihin
- rosessor
Se ei pane kuka valkkaa!
- faktafaktafakta
Ihmisarvo tokin fatsoillakin. Vaan ei juuri markkina-arvoa parinmuodostuksessa
- rttyru
Noin kirjoittaa nuori, kokematon, elämää ymmärtämätön rehvakas tyhmyri, joka joskus myöhemmin on täysin eri mieltä tai kaikkien halveksima äkäinen hylkiö.
- jomminkummin
Jos et saa lihavaa, niin ota sitten vaikka laiha.
- JormaKontio
Ei Mikkelistä saa naista kukaan. Muutan pois.
- Pia Rask
Mie oon vihainen, lihava ja ruma komukka eikä miun luona ole miehet kauaa viihtyneet. Ei lihavat eikä laihat. Onnekso Olli Kuhta pisti aikoinaan siementä vakoon niin saan sairauteni Aspergerin siirrettyä tyttärilleni.
- lasillinen maitoa?
En saanut naista kuin vasta 24-vuotiaana ja sitkin vasta rahalla! Vähän vanhempana sain ilmasiks ja muutin naisen kaa yhdessä asuu! Sain lapsen ja ostettiin velaks talo..
Silloin minulla oli elämä ja asiat vielä kiinnostivat kun vielä maksoin rakkaudesta..
Nyt ei mitään muuta kuin ahdistusta, masennusta, velvollisuutta ja lopun odotusta..
Monella muullakin varmaan asiat paremmin jos vain reilusti kehtaa maksaa!
Miksi ottaa lehmä jos haluaa vain lasillisen maitoa? - tsemiä!!
Harmi teijän kannalta. mutta on elämä muutakin kuin naimista! :)
- Totuus julki
Miehen sosiaalinen asema ja lompakon paksuus ratkaisee naishuolet. Ja mitä luonteeseen tulee, niin aina varmemman kaverin saa sellaisesta, jolla on hyvä sosiaalinen asema ja paksu lompakko.
- seinäruusu
- Oletko jo käynyt Naisvuorella ? http://www.naisvuoritalo.fi/kalenteri.html
https://www.youtube.com/watch?v=6eIN4BUpkRg- Anonyymi
Töpärin tansseissa on tuhtia tyttöä. Siinä kuule Naisvuori tärisöö kun isot tytöt pistää
jalalla korreesti. Sinne vaan kun menet niin löytyy naista kaikenlaista.
- dfh45645t
Hyvän elämän saa kun hyväksyy ja arvostaa toisia ihmisiä. Kiukuttelijat jää yksin äksyilemään.
- onnetonmäoon
Uuden vuoden kunniaksi ota minut..olen 'en normaali' painoinen ja täysin kyllästynyt mieheeni..
- Vai onneton?
Tääläkö se muija kirjottelee vieraille miehille? Heti makkariin sieltä ja ota remmi mukaan! Tästä et puhumalla selviä!
- Anonyymi
tykkään lihavalla naisella on isompi painoarvo
- Anonyymi
Mene rohkeasti juttelemaan normi-ihmisille. Mun mitat on 55 kg ja 164 cm. Mutta mä haluan lihavan ja älykkään miehen. En mitään köyhää enkä rikasta, ihan tavallisen.
- Anonyymi
samaa mieltä ehdottomasti
- Anonyymi
No en ole minäkää miestä saanu vaikka hoikka olenkin... Johtunee varmaan tuosta miesten ajattelu tavasta, että naisten arvo punnitaan ulkonäön perusteella.
Ja haluan nostaa esiin, että on hieman ristiriitaista valittaa siitä kuinka naiset haluavat rikkaan miehen, jos itse haluat ulkonäöltään kauniin naisen (molemmat pinnallisia asioita)🤷♀️ - Anonyymi
Junttimainen käytös karkottaa naiset heti. Esim: ' voisitko vipata kaks euroo, annatko p*lluu ? Että tämmösiä sankareita.
- Anonyymi
tee pottukoirat ja mee pattayalle. hoikkaa laatumimmiä joka iltaan.
- Anonyymi
lihavassa naisessa on tavallaa enemmän naista.
- Anonyymi
Ikää vajaat 6 kymppiä, hoikka, harrastan liikuntaakin. En kelpaa naisille, lihavillekaan. Kuppiloissa se tatuoitu lihavan rupsahtanut nainen pokaa itseään nuoremman renttujätkän mutta ei vilkaisekaan tänne päin. Hoikat nyt eivät katsettaan nosta kännykästään kapakassa koko iltana.
Blaah!- Anonyymi
Ootko koittanut sitä, että nostat sen katseesi pois kännykästä koko baari illan ajaksi?
Jos se vaikka auttaisi sua bongaamaan naisen.
- Anonyymi
Miehet haluaa rikkaan naisen. Minä olen hoikka ja nätti, mutta köyhä. Meitä samanlaisia on hyvin paljon . Turhaan nuo pummi-miehet valittaa naisista, vaikka vika on näissä luusereissa itsessään.
- Anonyymi
oha se siun akka kyllä aeka lihava ja lättäjalakaki se on, mutta miksei se sitte siulle anna. kaho peilistä siellä se syy näkkyy. nyt pittee männä nukkumaan ko rupes niin haokotuttaan.
- Anonyymi
Olin kerran suhteessa lihavan naisen kanssa. Alkoi harmittamaan se ruuan meneminen aina ykkösasiaksi. Puhui kokoajan milloin taas syötäisiin ym.
- Anonyymi
sano sille siun akalle jotta pistää lättäjalakoo toesen etteen jossei ala antammaan. ja nyt ei ruveta uusija sapuskoeta kokkoomaan. vanahat suap kelevata.
- Anonyymi
Ja sama suomeksi kiitos...kokkoomaan ...wtf
- Anonyymi
isoa mahaa naisella on kiva rummutella.eräänlainen konga-rumpu.
- Anonyymi
Nyt on kyllä kuvitelmasi aivan vääriä.
- Anonyymi
ee paskaläjälle kukkaan anna.
- Anonyymi
hyvin lihavilla naisilla on yleesä sokuritauti.tää kannatta huomioija jos tykkää makeesta itekin!
- Anonyymi
Juu, niin on lihavilla miehilläkin. Lisäksi yks ikävä seikka kun petihommissa ei meinaa veikkaa löytyä rasvakerroksien alta. Siinä saa varoa sepelvaltimotautisen miehen kanssa (tutkimuksien mukaan tukevilla miehillä naisia yleisempi) teuhtaroidessa ettei viikatemies niitä satoa.
- Anonyymi
Jos sinua kiinnostaa miehet niin täällä olisi hoikka nuorehko mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987