Olen sitä mieltä että spiritismit ja muut meedi hommat itsessään eivät aiheuta mitää näkyjä sekoamisia yms. En väitä että juttu olisi täyttä huuhaata mutta kumminkin. Tiedän itsestän, että jos menisin spiritismiä pelaamaan saisin varmasti kamalat kauhu-unet ja oudot näyt. Ihmiset ovat niin erilaisia toista ei hätkäytä mikään ja toiset sekoaat pienestä. Itsesaan itseni pelkäämän päivän valolla niin että vapisen horkssa ja oksennan, mutta oneksi tätä nykyä on niin luja itsehillintä että tätä harvoin tapahtuu.
Miettikääpä tapahtuu niitä kummia kuolemisia yms. sellaisille jotka eivät ole spiritismiä pelanneet ja näkevät näkyjä yhtä paljon kun pelanneet.. kun taas jotkut pelanneet eivät ole moksiskaan. Kyllä se on vaan ihmismieli mikä saa pään pyörälle. Tämä siis yksi mielipide!
Yksi mielipide
sade
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891