Tililuotto perintään

Jaggzz

Onko kokemusta nuiden isompien tililuottojen osalta perintään siirtäminen? Tarkoitan esim Ferratumia.

Itsellä 2000€ limiitti tapissa ferratumilla, ja olen lyhennellyt sitä noin 350€ kuukaudessa. Jos annan mennä sen perintää, kuinka pienen erän pystyn sopimaan heidän kanssa, ja minkä kokoinen korko perinnässä juoksee.

Tällä systeemillähän vois mahdollisesti säästää koroissa huomattavasti.

Lainakiellon olen jo onneksi ottanut joka paikkaan, ja suosittelen muillekkin.

8

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ainakaan pienempää kk-erää saa maksaa, tod näk jopa suurempaa.

Viivästyskorko on suuruudeltaan 7 % korkeampi kuin Suomen Pankin ilmoittama viitekorko.

• Kaappijääkiekkoilija

Viivästyskorko lasketaan käsittääkseni vuosittain. Ferratumin korko ilmeisesti kuukausittain. Eli ehkä säästät, mikäli näin menee. Samassa tilanteessa olleena, voin sanoa, että kyllä perintätoimistojen kanssa voipi sopia

• kmiiiyt

Ferratum käyttää svea perintä. Minulla oli pieni summa 4kk. Jos svealta tulee kiri pitää heti mennä svea perinnän sivuille ja tehä oma-aloitteinen maksusuunnitelma. tai soitat ja kysyt asiasta.

• Toni88889

Aikoin tulla kertomaan miten kävi, mutta en löydä sitä viestiketjua enää. Eli Ferratum tililuotto on nyt perinnässä. Luottohäiriömerkintää ei ole tullut, vaikka alkuperäisestä eräpäivästä ehti kulua noin 80 päivää ennen kuin siirsivät. Perinnässä peritään pelkkää normaalia viivästyskorkoa.

• Kivakuullasinusta

Heippa Toni!Sinua täällä jo kaipailinkin ja tietoa tuosta Ferratumin perinnästä. Minkälaisen kk-erän sait sovittua ja mikä on tililuoton perintään mennyt summa? Onko perintäyhtiö nyt ok vai svea? Kun täällä ristiriitaista tietoa...Kertoisitko vielä sujuiko perintätoimiston kanssa maksun sopiminen hyvin. Kyselin tuota korkoa niin eivät osanneet asiakaspalvelussa vastata mikä on sitten perinnässä tuo korko.

• Toni88889

Sain sovittua kahteenkymmeneen erään. Yksi kappale aina 100€. Perintäyhtiö on Ok Perintä. Sähköpostilla asia hoitui helposti. Korko on normaali viivöstyskorko 7.5

• Huolestuttaa

Hei!Onko varmasti niin, että luottotietoihin ei tule mitään merkintää kun tekee maksusopimuksen?Itsellä Ferratum menee perintään, pahalta tuntuu yöunet mennyt ja mahassa kiertää paha olo...Kumpa luottotiedot nyt säilyis, maksusuunnitelmalla saan kyllä hoidettua asian.

• fbkrfkh65o9yuojlk
        Huolestuttaa kirjoitti:

Hei!Onko varmasti niin, että luottotietoihin ei tule mitään merkintää kun tekee maksusopimuksen?Itsellä Ferratum menee perintään, pahalta tuntuu yöunet mennyt ja mahassa kiertää paha olo...Kumpa luottotiedot nyt säilyis, maksusuunnitelmalla saan kyllä hoidettua asian.

Miten mahdoit päätyä juuri nimenomaan Ferratumin asiakkaaksi, jossa korko on 103,4 prosenttia? Asia kiinnostaa kiinnostaa minua, voitko hieman avata?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1891
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1186
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      78
      986
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      978
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      835
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      85
      806
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      782
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe