veikkaan että ne on aika ihanat, niin kuin varpaan kantajatkin..
Kuvaile sun pottuvarpaita
11
85
Vastaukset
- kuvailisin
mutten osaa tehdä sitä viinisanastolla.
- Tuu kattoon
kun mä tuolla etelän rannalla, valkealla sannalla tallustelen ;).
- Viinisanastolla..
Jos balettitanssija olisin, niin varpaani olisivat varmaan
Taipuisan notkeat
Pyöreähköt
Sinertävän tummanpunaiset
Hieman nahkaa ja juustokuminaa..
:D- balettitanssijan var
ei ole pyöreät. Ne on kuluneet kovan tanssin seurauksena kulmikkaiksi ja ovat usein kaikenlisäksi jääneet kippuraan.
- ...
Jalkafetissi?! Ohuen notkeat ja jaloaromiset! :D
- Joo joo
Lue.
Kirjoitin, että JOS.. Ja OLISIVAT VARMAAN..
Joten ei voi tietää.
Sitä paitsi, on niiden oltava notkeat, koska niitä taivutellaan niin paljon. - K n
Mulla ihan tavalliset ja notkeat. Punaista kynsilakkaa on niissä.
- varvastelija
Aromikkaan marjaiset ja hiukan tanniiniset ovat varpaani. Entäs sinun varpaasi, kuvailehan itse ne minulle, samalla tyylillä.
- Syksyinen syyskaste
hieman mausteinen, vahvan karhunvatukan ja luumun tuoksu. Lämmin, intensiivinen ja viivähtävä maku, jossa läsnä tumma suklaa ja mukava täyteläisyys.
Ai näinkö? - varvastelija
Syksyinen syyskaste kirjoitti:
hieman mausteinen, vahvan karhunvatukan ja luumun tuoksu. Lämmin, intensiivinen ja viivähtävä maku, jossa läsnä tumma suklaa ja mukava täyteläisyys.
Ai näinkö?Just' noin. Tumma suklaa ja täyteläisyys on paras!
- Noh ne on
aika pottumaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931