Hiertääkö takalihas?

Takamitsu

Täällä eräällä takalihas-nimimerkillä on havaittavissa selvää peppukipeyttä, kun pitää vänkäämällä vängätä asiasta kuin asiasta.

34

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valluuntunut

Kirjoita vallu vaan omalla nikilläsi.

• Diak Noosi

Jos peräs-suolikainen lotkottaa vaikuttaase aivoherneeseen kiristäväksi ja alkaa jankuttaa

• kiinan minf

Kirjoita vallu vaan omalla nikilläsi.

• Minut tunnistaa edelleenkin täällä sinisestä nikistäni. Tämä vaan tiedoksi, jos en ole muistanut aiemmin mainita. ;))))

• Hai ja laiva

Sininen nikkisi ei kuitenkaan ole yleispätevä tunniste, koska kirjoittelet muillakin nikeillä. Sinut tunnetaan myös "Einar Nuohousluukku", "Ihana mies" ja useilla eri Vt.-alkuisilla yhdistelmillä. Ketju, jossa kirjoitit Ihanana miehenä on kätevästi poistettu, joten sinun ei tarvitse enää nikkiäsi nolostella.

• Hai ja laiva kirjoitti:

Sininen nikkisi ei kuitenkaan ole yleispätevä tunniste, koska kirjoittelet muillakin nikeillä. Sinut tunnetaan myös "Einar Nuohousluukku", "Ihana mies" ja useilla eri Vt.-alkuisilla yhdistelmillä. Ketju, jossa kirjoitit Ihanana miehenä on kätevästi poistettu, joten sinun ei tarvitse enää nikkiäsi nolostella.

Minäkö muka "nuohousluukkuna"? Haiskahtaa kovasti takalihaksen harrastuksilta. ;))))

• Hai ja laiva
        valuuttakauppias kirjoitti:

Minäkö muka "nuohousluukkuna"? Haiskahtaa kovasti takalihaksen harrastuksilta. ;))))

Kirjoitustyyli ja aihe täsmää aiempiisi. Siinä minulle todisteita riittämiin.

• Hai ja laiva kirjoitti:

Kirjoitustyyli ja aihe täsmää aiempiisi. Siinä minulle todisteita riittämiin.

"Ketju, jossa kirjoitit Ihanana miehenä on kätevästi poistettu..."
        Sääli. Tämän voin kyllä tunnustaakin. Siellä oli "kaunista naista" ja "heleää iho" ja mitä kaikkea vielä karvaisten verkostojanttereiden nimimerkkeinä. Minun ihana mieheni oli vastamyrkkynä moiseen transuiluun. ;))))

Einar Nuohousluukku oli tahallinen syötti, johon uskoin Nuohousluukun kaiman tarttuvan huulestaan. Sepä olikit sinä, joka matoon hyökkäsi ensimmäisenä. ;)))

Muutenkin kummastelin hetken, kun viestejäni siirreltiin ihan oudoille palstoille, kunnes ymmäsin, että määränpäänä olikin ne palstat, jotka ovat ennestään sinulle tuttuja. Minulla on ollut ihan mukavaa Ateismi- ja Narsismi-palstoilla, Rovaniemi-palstalla oli hieman tylsempää. Voi olla, että olen laittanut muutaman muunkin madon koukkuun. ;))))

Some-terveisin

PS. Hait ja laivat, Himoritsat ja sellaiset ovat tietysti yhtä ja samaa kirjoittajaa. Olen myös arvellut, että Savustuspönttö on myöskin sinun luomuksesi. Suostutko tunnustamaan. ;)))

• Somepasome

Sääli. Tämän voin kyllä tunnustaakin. Siellä oli "kaunista naista" ja "heleää iho" ja mitä kaikkea vielä karvaisten verkostojanttereiden nimimerkkeinä. Minun ihana mieheni oli vastamyrkkynä moiseen transuiluun. ;))))

Einar Nuohousluukku oli tahallinen syötti, johon uskoin Nuohousluukun kaiman tarttuvan huulestaan. Sepä olikit sinä, joka matoon hyökkäsi ensimmäisenä. ;)))

Muutenkin kummastelin hetken, kun viestejäni siirreltiin ihan oudoille palstoille, kunnes ymmäsin, että määränpäänä olikin ne palstat, jotka ovat ennestään sinulle tuttuja. Minulla on ollut ihan mukavaa Ateismi- ja Narsismi-palstoilla, Rovaniemi-palstalla oli hieman tylsempää. Voi olla, että olen laittanut muutaman muunkin madon koukkuun. ;))))

Some-terveisin

PS. Hait ja laivat, Himoritsat ja sellaiset ovat tietysti yhtä ja samaa kirjoittajaa. Olen myös arvellut, että Savustuspönttö on myöskin sinun luomuksesi. Suostutko tunnustamaan. ;)))

Eli kirjoitat useilla eri nimimerkeillä, joiden väri ei ole sininen. Kiitos rehellisyydestä kerrankin. Valheillasi oli lyhyet jäljet.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12539243#comment-71112809-view

• Ai just just

Some-terveisin

"Minäkö muka "nuohousluukkuna"? Haiskahtaa kovasti takalihaksen harrastuksilta. ;)))) "

Just.

• Somepasome kirjoitti:

Eli kirjoitat useilla eri nimimerkeillä, joiden väri ei ole sininen. Kiitos rehellisyydestä kerrankin. Valheillasi oli lyhyet jäljet.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12539243#comment-71112809-view

Olen tainnut korostaa vain sitä, että kirjoitan tällä palstalla sinisellä nikilläni. Muut kiinnostukseni aiheet eivät kuulu tänne. Olenhan jo vuosia huiskinut kotileipojat palstalla nikillä " Nannaa-Helena". ;)))

Toistan kysymykseni: Suostutko tunnustamaan. ;)))

• Huh huh

Olen tainnut korostaa vain sitä, että kirjoitan tällä palstalla sinisellä nikilläni. Muut kiinnostukseni aiheet eivät kuulu tänne. Olenhan jo vuosia huiskinut kotileipojat palstalla nikillä " Nannaa-Helena". ;)))

Narsisti ja vielä valehtelija.

• Takalihas lotkottaa
        Huh huh kirjoitti:

Kerää itsesi ja hakeudu hoitoon

• sut on nähty
        Takalihas lotkottaa kirjoitti:

Kerää itsesi ja hakeudu hoitoon

Kirjoita vaan valkku omalla nikilläsi.

• Huh huh kirjoitti:

Kappas vaan. Taisin esittää ihan liian intiimin kysymyksen koijarille. Voit vetää hoitosi päähän, kunhan vain vastaat rehellisesti. ;))))

• Hai ja laiva

Kappas vaan. Taisin esittää ihan liian intiimin kysymyksen koijarille. Voit vetää hoitosi päähän, kunhan vain vastaat rehellisesti. ;))))

Kysyt minulta aamulla tunnustuksia, vaikka itse kirjoitat ettei alkeellisinkaan kohteliaisuus kiinnosta sinua. Vaikuttaa siltä, että et ole oikein siinä asemassa että voit pyytää keneltäkään tunnustuksia.

Sen jälkeen rupeat aivan eri henkilölle "toistamaan" tunnustuskysymystäsi, vaikka et alunperinkään ole sitä hänelle osoittanut.

"Taisin esittää ihan liian intiimin kysymyksen koijarille."

Vai tuollaista roolitusta olit roolileikkiisi tällä kertaa ajatellut. Menepä sinä kuule hoitamaan ne vaimosi pamit jo vihdoin kuntoon. Johan sitä on sinulta jo yli kuukausi sitten kysytty.

• Kipeään peppuun on apteekista saatavissa oivia voiteita, asiasta on turha kärsiä. ;)))

Muuten tämä saivartelutyyli on silkkaa taktiikkaa vaan. Idea on, että etsitään viestistä mikä tahansa epämääräinen lause tai epätäsmällinen sana ja käydään siihen kiinni kuin rotta kananjalkaan. Tätä kananluuta sitten vatkutetaan kunnes vastapuolelta menee hermo.

Nämä ovat aika koijareita. ;))))

PS. Takavako kirjoittaa kohta vastineen, että hän ei ole puhunut sanaakaan kananjalasta ja vaatii täsmennystä, onko nyt puhe kanasta vai broilerista. ;)))

• Et saa

Taas olet muuttanut kirjoittajan nimen koulukiusaajan tyylillesi sopivasti.

Kirjoittamalla tähän kananjalasta, broilerista ja kanasta haluat edelleen varata itsellesi oikeuden kirjoittaa mistä tahansa asiasta tällä foorumilla, ja kaikki jotka asiasta huomauttavat, ovatkin koijareita. Jos siis haluaa olla eri mieltä kanssasi, kirjoittaa eri tavalla tai huomauttaa virheistäsi, on koijari. Tyypillistä narsistin käytöstä tuollainen sananvapauden rajoittaminen ja vihakirjoittelu.

Mutta tälle foorumille eivät kuulu kanat, broilerit ja kananjalat, eikä niihin puuttuminen ole sananvapauden rajoittamista. On syytä kopioida nim. valuuttakauppias viesti ruokaosastolle.

• Tätäpä minä juuri tarkoitin kananjalan jyrsimisellä.

Koijari saa kyllä sikana spämmätä tänne pumpattavaa barbaraa ja LVI-laitteiden huolto-ohjeita. Koijari katsoo oikeudekseen poistattaa kaikki minun EOK:ta koskevat viestini. Täällä on uhkailtu aisakellon kilkatuksella ja napilla niskaan, mutta kanajalkapa onkin nyt aivan liikaa.

Ime sinä lakritsapiippua. ;)))

Mutta taktiikkaahan tämäkin on, ei sitä pidä ottaa liian vakavasti. Jatkuvan natkuttamisen tarkoituksena on saada ikävistä aiheista kirjoittava kirjoittaja kyllästymään ja jättämään palstan. Toiveesi on kovin turha.

Seuraan Winkkarin kuolinkouristukset hamaan katkeraan loppuun saakka. Rakasta vainajaa ei saa hylätä palvelutalon portaille vaan omainen on hoidettava sivistyneesti hautaan saakka. Näinhän me lupasimme: Kivet käännetään ja totuus kaivetaan esiin, olipa se kuinka kitkerä tahansa.

Jatketaan kivien kääntelyä. ;))))

• Melko kanalja

"Koijari saa kyllä sikana spämmätä tänne pumpattavaa barbaraa ja LVI-laitteiden huolto-ohjeita. Koijari katsoo oikeudekseen poistattaa kaikki minun EOK:ta koskevat viestini. Täällä on uhkailtu aisakellon kilkatuksella ja napilla niskaan, mutta kanajalkapa onkin nyt aivan liikaa."

MInä en ole spämmännyt tänne barbaraa tai LVI-laitteita. Jos viestisi on poistettu, sen on tehnyt palstan kunnossapito-osasto. Minä en ole soitellut aisakelloa tai puhunut sanaakaan niskanapista. Mitä tulee kananjalkaan, se ei kuulu tälle osastolle, vaan se tulee kopioida ruokaosastolle ja grillaukseen.

Kirjoittelu on tehnyt sinusta hyvinkin luulosairaan, sen lisäksi että olet koulukiusaava narsistiluonne. Kirjoittele toki, mutta pysy asiassa. Siinä olet saanut paljon hyviä ohjeita muilta kirjoittajilta, mutta et tahdo ohjeita sisäistää.

• Ei näin

• valuuttakauppias j

"Koijari katsoo oikeudekseen poistattaa kaikki minun EOK:ta koskevat viestini."

En tiedä miksi nimität minua koijariksi. Ketä minä muka olen koijannut? Olen sitä paitsi poistattanut muitakin avauksiasi kuin pelkästään EOK:ta koskevia, viimeksi kuluneella viikolla. Olen selittänyt aiemmin tyhjentävästi miksi olen niin toiminut, enkä näe tarpeelliseksi mennä siihen sen enempää. Sanotaan kuitenkin sen verran, että poistatan palstalle kuulumatonta ainesta, kuten mielikuvitustarinasi Rovaniemen matkastasi ja avauksia jonka alla nimittelet muita kirjoittajia.

• Hiromitsu Takalihas
        Ei näin kirjoitti:

Nimimerkki on Hiromitsu Takalihas. Muu on koulukiu8saajan tekosia.

Tiedän sen koska olen koulukiusaaja ja narsissi (keltainen)

• lyhyet jäljet

Nim. valuuttakauppias esittämä väite siitä että kaikki olisivat täällä yhtä ja samaa kirjoittajaa on palturia.

Esimerkiksi minä olen pyytänyt poistamaan tekstejäsi tai kopioimaan niitä sopivammille palstoille, ellei aihe ole ollut talousrikoksiin kuuluva. Lisäksi olen pyrkinyt opastamaan sinua kirjoittamaan asiallisesti.

Olen myös pyrkinyt sinua luopumaan koulukiusaajan roolistasi. Sinä et kuitenkaan muiden neuvoista välitä kuin hetkellisesti vaan narsismiin taipuvaisena jääräpäänä teet juuri niin kuin itse katsot aiheelliseksi.

Paras keskustelu syntyy käsityksesi mukaan silloin kun teet avauksen itse ja vastaat koko ketjun täyteen itse.

Tunnettu nimimerkki foorumilla on Hiromitsu Takalihas jota nimeä vääntelet koulukiusaajan tavoin. Miksi?

Itse kirjoitat useilla eri nimimerkeillä joiden väri ei ole sininen eli valheillasi oli lyhyet jäljet, nim. valuuttakauppias aka einar nuohousluukku aka ihana mies aka kaaleppi vitjamuna kutvonen jne. Kirjoitat aina samalla sinisellä nikillä tällä foorumilla paitsi jos kirjoitat muilla nikeillä.

• ”Olen sitä paitsi poistattanut muitakin avauksiasi kuin pelkästään EOK:ta koskevia, viimeksi kuluneella viikolla.”

Mukavaa, että herkesit rehelliseksi, vaikkakin vain puskan takaa. Tokihan olen hieman eri mieltä poistojen oikeutuksesta. Mielipiteeni saattaa olla monelle kiusallinen, mutta en tietääkseni ole kirjoittanut hyvien tapojen vastaisesti, yllyttänyt rikokseen tai käsitellyt turhaa henkilötietoja tällä palstalla.

”…nimittelet muita kirjoittajia…”
      Vaikea minun on myöskään ottaa todesta noin täydellisen yksisilmäistä jeesustelua. Tämän päivän aikana minua on juuri nimitelty luulosairaaksi, koulukiusaajaksi ja narskuksi, mutta ethän se ollut sinä, et tietenkään. ;))))

Tuossa palstaa ylempänä toinen kanalja kieltää kuin Pietari mestariaan. Hän ei ole spämmännyt, ei soitellut aisakelloja, ei lupaillut niskanappeja. Ei tietenkään, eihän kukaan niitä kirjoittele. Ne tippuvat itsestään ulkoavaruudesta. Kummallista on, että tällaisissa tapauksissa palstan moralistiosasto ei koskaan reagoi mitenkään ;))))

Ehei, rakkaat koijarit, ei tämä onnistu. Olen tässä taikinoinut teidän kanssanne jo jokusen vuoden ja palsternakan puhuminen minulle on täysin turhaan. Olen jo kuullut kaikki vedätyksenne moneen kertaan.

Lupasin seurata Winkkarin viimeisen kiven kääntämiseen saakka ja sen kyllä teen.
      – Koirat haukkuvat, mutta karavaani kulkee

Voikaan winkkaristi ;)))

• Ei ole kiusallinen

"Mielipiteeni saattaa olla monelle kiusallinen, mutta en tietääkseni ole kirjoittanut hyvien tapojen vastaisesti, yllyttänyt rikokseen tai käsitellyt turhaa henkilötietoja tällä palstalla."

Mielipiteesi ei ole kiusallinen. Sinä kuitenkin kirjoitat koulukiusaajaluonteesi mukaisesti muita nälvien ja vähätellen ja annat vääriä ohjeita. Viimeisin neuvosi jossa kehotit valehtelemaan sponsorista, oli edesvastuuton ja ruma. Koko avauksesi ja sen otsikko toden totta epäonnistuivat pahasti.

"Hän ei ole spämmännyt, ei soitellut aisakelloja, ei lupaillut niskanappeja. Ei tietenkään, eihän kukaan niitä kirjoittele. Ne tippuvat itsestään ulkoavaruudesta."

No entäpä jos kirjoittaja ei ole tehnyt noin, pitäisikö hänen valehdella tehneensä kaikki tuo? En edes usko että sinulle on kukaan täällä luvannut niskanappeja, sillä se saattaa ylittää rikoskynnyksen. Luultavasti tapasi mukaan ylidramatisoit asiaasi, jotta saisit itsellesi niin paljon haluamaasi huomiota.

Kirjoittelut eivät kuitenkaan tipahda itsestään ulkoavaruudesta, sen tiedät vallan hyvin itsekin. Joku ihminen kirjoittaa ne tekstit.

"Ehei, rakkaat koijarit, ei tämä onnistu."

Miksi nimität kaikkia muita kirjoittajia koijareiksi? Onko syynä narsistinen koulukiusaajaluonteesi eli syynä se sama, jonka vuoksi vääristelet kirjoittajien nimimerkit? Koijari on sama kuin huijari tai kusettaja vaikka sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä meistä muista. Puhutteletko huonosti tuntemiasi naapureitasi ensi tapaamisella huijareiksi ja kusettajiksi? En ihmettelisi, vaikka näin rumalla tavalla tekisitkin.

Lopeta muiden haukkuminen ja nimimerkkien vääntely, kirjoita aiheesta, ja pääset jatkossa kirjoittajana eteenpäin ja kehittyen polkematta jatkuvasti paikallaan. Me olemme valmiit sinua ohjaamaan ja tukemaan.

• Ei ole kiusallinen kirjoitti:

"Mielipiteeni saattaa olla monelle kiusallinen, mutta en tietääkseni ole kirjoittanut hyvien tapojen vastaisesti, yllyttänyt rikokseen tai käsitellyt turhaa henkilötietoja tällä palstalla."

Mielipiteesi ei ole kiusallinen. Sinä kuitenkin kirjoitat koulukiusaajaluonteesi mukaisesti muita nälvien ja vähätellen ja annat vääriä ohjeita. Viimeisin neuvosi jossa kehotit valehtelemaan sponsorista, oli edesvastuuton ja ruma. Koko avauksesi ja sen otsikko toden totta epäonnistuivat pahasti.

"Hän ei ole spämmännyt, ei soitellut aisakelloja, ei lupaillut niskanappeja. Ei tietenkään, eihän kukaan niitä kirjoittele. Ne tippuvat itsestään ulkoavaruudesta."

No entäpä jos kirjoittaja ei ole tehnyt noin, pitäisikö hänen valehdella tehneensä kaikki tuo? En edes usko että sinulle on kukaan täällä luvannut niskanappeja, sillä se saattaa ylittää rikoskynnyksen. Luultavasti tapasi mukaan ylidramatisoit asiaasi, jotta saisit itsellesi niin paljon haluamaasi huomiota.

Kirjoittelut eivät kuitenkaan tipahda itsestään ulkoavaruudesta, sen tiedät vallan hyvin itsekin. Joku ihminen kirjoittaa ne tekstit.

"Ehei, rakkaat koijarit, ei tämä onnistu."

Miksi nimität kaikkia muita kirjoittajia koijareiksi? Onko syynä narsistinen koulukiusaajaluonteesi eli syynä se sama, jonka vuoksi vääristelet kirjoittajien nimimerkit? Koijari on sama kuin huijari tai kusettaja vaikka sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä meistä muista. Puhutteletko huonosti tuntemiasi naapureitasi ensi tapaamisella huijareiksi ja kusettajiksi? En ihmettelisi, vaikka näin rumalla tavalla tekisitkin.

Lopeta muiden haukkuminen ja nimimerkkien vääntely, kirjoita aiheesta, ja pääset jatkossa kirjoittajana eteenpäin ja kehittyen polkematta jatkuvasti paikallaan. Me olemme valmiit sinua ohjaamaan ja tukemaan.

Tuossa ylempänä annoin hyvästä yrityksestä pisteitä. Tässä en ole yritystä havaitsevina, havaitsen vain pahan mielen parkumista.

Jätän tällä kertaa pisteittä. ;))))

• valuuttakauppias kirjoitti:

Tuossa ylempänä annoin hyvästä yrityksestä pisteitä. Tässä en ole yritystä havaitsevina, havaitsen vain pahan mielen parkumista.

PS.

”Koijari on sama kuin huijari tai kusettaja…”

Sanojen merkityksen pohtiminen on aina mielenkiintoista:
        Huijata - pettää, olla epärehellinen -> huijari

Koijari on astetta lievempi, siihen liittyy ajatus lain harmaalla alueella toimisesta, ei välttämättä aina rikollisen toiminnasta. Kiinalaista rihkamaa myyvä markkinamyyjä voi olla aika koijari (veijari).

Kusettaja on alatyylin slangia, mutta täällä on myös ollut käytössä hauska yhdyssana ”sumukusettaja” (sumuttaja ja kusettaja).

En nyt ihan hevillä usko esittämiäsi sanoja täysin synonyymeiksi toisilleen.

Olette te silti aika koijareita. ;)))

• Että näin

Tästä kukaan ei voi pahoittaa mieltään, oikeastaan juuri päin vastoin. Jotakin on kirjoittaja tehnyt oikein, kun valkku jättää antamatta pisteitä.

• Että näin kirjoitti:

Tästä kukaan ei voi pahoittaa mieltään, oikeastaan juuri päin vastoin. Jotakin on kirjoittaja tehnyt oikein, kun valkku jättää antamatta pisteitä.

Oletkos muuten lopettanut sen sairaaloisen peukuttamisen? ;))))

• Vihje.

Oletkos muuten lopettanut sen sairaaloisen peukuttamisen? ;))))

Kysy sitä vaimoltasi.

• Ihmeellistä tar

"Olette te silti aika koijareita."

Muut kirjoittajat, jotka eivät ole nim. valuuttakauppias kanssa samaa mieltä, ovat siis koijareita ja aika koijareita. Koijari on sanakirjan mukaan epärehellinen, epäluotettava tai kunniaton henkilö tai toista kautta ilmaistuna huijari, huiputtaja, kelmi, kusettaja tai petkuttaja.

"En nyt ihan hevillä usko esittämiäsi sanoja täysin synonyymeiksi toisilleen."

Tarkoituksesi on koulukiusaajamaiseen sävyyn alentaa vastapuolta, toista kirjoittajaa, ja asettaa hänen rehellisyytensä kyseenalaiseksi. Tämä on selviö.

Nim. valuuttakauppias kuvaa muita kirjoittajia, joiden määrä on tuntematon, joukkona epärehelliseksi, epäluotettavaksi tai kunniattomaksi. Tuntematta muita kirjoittajia todellisuudessa nim. valuuttakauppias ei ko. tavalla käyttäytymällä ylennä mitenkään itseään, vaan antaa itsestään ruman kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe