Elikkä minulla tuommonen porakone, niin oisin halunnut tietää että sopiiko tuo akku näihin muihin makitan 18v runkoversioihin. Ja vastaavasti voipiko tähän minun porakoneeseen laittaa tuollaista isompi ampeerista akkua.
akku on tälläinen http://www.karkikauppa.fi/akut-ja-latauslaitteet/makita-akku-18v-1-3ah-bl1815.html
Ja porakoneeni tällainen http://www.karkikauppa.fi/akkukoneet/makita-akkuiskuporakone-18v-dhp453sye.html
Makita akkuiskuporakone "18v 1,3ah akkulla"
ma ki ta
3
228
Vastaukset
- Duunari78
Milwaukeen 18V koneet ja akut on ainakin keskenään toimivia ja suurempi ampeerisen akun voi laittaa pienempään ja toisinpäin.
Luulisi sen olevan Makitalla samanlainen. - Pettynyt olen mä
Se pikku akku ei käy näihin pneumaattisiin poravasaroihin ja moneen muuhun missa on 3Ah akku jossain myyntipakkauksessa vakiona. Pohjassa ylimääräinen kisko joka estää asentamisen.
- ma ki ta
No onpas tyhmä homma ku ei käy ku ainoastaan tähän yhteen makitan malliin tämä 1,3 ah akku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002951
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on862391- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151345- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749