Hupaisaa, miten muutama jassun "alias" nykyään vastailee hassun seiska-piipaa-postauksia maanpinnalle palauttaville kommentoijille, jassu "itse" kun on vaihteeksi vetäytymässä rentoutumaan rankan työrupeaman jälkeen. Kahden tunnin aikaerosta lähdetään kohta toipumaan tuttavan lainamökille.
Jassu ja jassun alias
16
178
Vastaukset
- possu tiinajii
4046 on selvästi woohoon porukkaa, oiskohan helkan käyttäjänumero?
Jo kuopattu 15441 kirjoitti samalla tavalla, epärealistisesti lipoen. 15441 hylättiin, koska kaikille selvisi, että se oli yayn sivupersoona.
4046 kirjoittaa samaan tyyliin kuin edesmennyt 15441. 4046 laittaa lauseittensa perään ,... 15441 käytti pilkkuja ,,,
No jaa, jos kukaan muu ei nuole per*että, se täytyy tehdä itse, heh!- Pokka Pitää -palturia
4046:n kautta hassu vuodattaa raivoaan, näyttää sen todellisen luonteensa? Viraton ja varaton eläkeläisen matkalaukkuvaimo :(
- rakkat...
Pokka Pitää -palturia kirjoitti:
4046:n kautta hassu vuodattaa raivoaan, näyttää sen todellisen luonteensa? Viraton ja varaton eläkeläisen matkalaukkuvaimo :(
blogissa oli hauska kommentti iskästä, äiskästä ja vanhapiikatyttärestä sunnuntaikävelyllä; ei taida tyttö tietää, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
- Liveläinen myös.
rakkat... kirjoitti:
blogissa oli hauska kommentti iskästä, äiskästä ja vanhapiikatyttärestä sunnuntaikävelyllä; ei taida tyttö tietää, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Hyvin oli "tyttö" vastannutkin, ei Jasua tuollaiset kommentit haittaa, ja miksi haittaisi jos on onnellinen ja rakastunut. Kuin te jaksatte jauhaa aina samaa? Taitaa olla aikas kova pakkomielle täällä joillain Mäntylä Bramleysta, en tajuu.
- kolmen kopla
Liveläinen myös. kirjoitti:
Hyvin oli "tyttö" vastannutkin, ei Jasua tuollaiset kommentit haittaa, ja miksi haittaisi jos on onnellinen ja rakastunut. Kuin te jaksatte jauhaa aina samaa? Taitaa olla aikas kova pakkomielle täällä joillain Mäntylä Bramleysta, en tajuu.
ei voi mitään Jassu, kuva kertoo......rakkaudesta omaan naamaan, taitavat elää kaiken kivan rakkaudentäyteisen elämänsä kolmen kimpassa. Minulla on erittäin huono parisuhde puss
- Herneet nokas taas
Liveläinen myös. kirjoitti:
Taitaa tyttöö kovasti vaan haitata..Herneet on nokassa taas. Ja kuten jo todettu, yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat (valheellista) sanaa. Kävisin kuittaamassa, mutta oon blokattu. Jassulla kun ei oo huumorintajua.
- 4711
Taitaa olla ankea elämä, jos täytyy jonkun yhdentekevän blogin kirjoittajia listata. Kahvitunnillako heitä analysoit.
- Sarimaarika
kolmen kopla kirjoitti:
ei voi mitään Jassu, kuva kertoo......rakkaudesta omaan naamaan, taitavat elää kaiken kivan rakkaudentäyteisen elämänsä kolmen kimpassa. Minulla on erittäin huono parisuhde puss
Kyllä, minä keskellä, paappa ylivalottuneessa kulmassa taustalla ja äiti myös. Jasminin avioitumista juhlistaa sukulaiseNi, ystäväNI ja perheeNI. Kun nämä arviolta kuusi ihmistä saadaan laskettua yhteen paahaiiden vierasmäärän kanssa, niin 80 ei ole edelleenkään lähelläkään. Eikä yhteiskuvaa vieraista julkaista nytkään.
- tosikko se on
Herneet nokas taas kirjoitti:
Taitaa tyttöö kovasti vaan haitata..Herneet on nokassa taas. Ja kuten jo todettu, yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat (valheellista) sanaa. Kävisin kuittaamassa, mutta oon blokattu. Jassulla kun ei oo huumorintajua.
minäkin kävisin kuittaamassa, mutta olen myös blokattu.
pr-henkilö kun ei kestä yhtään kritiikkiä blofinka kommenteissa.
mutta onneksi sen nenään mahtuu paljon herneitä. - Päivän vitsit a la Hassu
4711 kirjoitti:
Taitaa olla ankea elämä, jos täytyy jonkun yhdentekevän blogin kirjoittajia listata. Kahvitunnillako heitä analysoit.
Hauskaa pidetään, revi siitä.
- kahvipaussi
4711 kirjoitti:
siinä olet aivan oikeassa, kyseessähän on nimenomaan yhdentekevä, ei siitä monitoiminaista saa edes meikäläisen suht hyvällä huumorintajulla.
- Ma, mun mies, selfie
kahvipaussi kirjoitti:
siinä olet aivan oikeassa, kyseessähän on nimenomaan yhdentekevä, ei siitä monitoiminaista saa edes meikäläisen suht hyvällä huumorintajulla.
Nyt on sentään liikettä saanut jalkoihinsa (ja muistettu palstalaisten vinoileva palaute). Selfie otettu muualla kuin lintupeilin edessä ja kankean kasarikuntopyörän vieressä. Mutta edelleen kuvat epätarkkoja ja valotus vidurallaan. Mutta joku halpisälykapula neidolla, vaikka kännykänkuoria enemmän kuin naapurin teinillä.
- Teinin hankinnat
Ma, mun mies, selfie kirjoitti:
Nyt on sentään liikettä saanut jalkoihinsa (ja muistettu palstalaisten vinoileva palaute). Selfie otettu muualla kuin lintupeilin edessä ja kankean kasarikuntopyörän vieressä. Mutta edelleen kuvat epätarkkoja ja valotus vidurallaan. Mutta joku halpisälykapula neidolla, vaikka kännykänkuoria enemmän kuin naapurin teinillä.
Sen omaisuus: vaatteet, meikit,
kännykkä ja kännykän kuoret :)
- köyhää bramleyskä
Hahhaa! Nyt "mies turusta" kommentoinut Peltoskankin seiskablogissa:
2 tuntia, 11 minuuttia sitten | Livekäyttäjä15541
"Jasmin ja Henna mun suosikit. Kiva kun ootte myös kavereita keskenään !"
Buah-hah-haa! Muija on 32-vee, ja sen työ on lässyttää valeprofiileilla seiskalivessä imelyyksiä itselleen ja tyrkkysiskolleen :`D - hah hah hah
Niin totta ja kolme sydäntä. Kommentoi Jasmin 11 minuuttia myöhemmin.
Onpas läpinäkyvää !- Seiskatorveloiden puolue
Hupparikansanedustaja on
jamssin uusin titteli cv:ssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431