lada on surkein auto

kanto.

Lada on surkein auto ei kannata ostaaa

20

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lörssen

      Ei kannata tehdä aloitusta, ellei ole mitään uutta kerrottavaa. Tottakai Lada on maailman surkein auto.

    • Ei myydä.

      Ei Ladaa enää myydä. Käytetyn saa ilmaiseksi tai vanhoilla verkkareilla.

    • Kanto.

      Voi surkia tätä tämän hetkistä Lada palstan tilannetta. Nimimerkkien lainailua ym. ym. Toivotan kaikille Ladan omistajille ja rehellisille ihmisille hyvää syksyä ja nyt jo hyvää tulevaa talvea. Ajelemme Ladallamme ja auttelemme länsikulkimien omistajia vointimme mukaan, olen aina saanut kiitokseksi toisenlaista palautetta mitä täällä häirikkö lapsukaiset kirjoittelevat.

      • Runko.

        Minä autan ladisteja hädässä. Hinaan Ladojanne ja minulta saatte kyydin, kun Ladan rottelonne leviävät. Älä siis suotta menetä yöuniasi talven takia.


      • samaranmoottori
        Runko. kirjoitti:

        Minä autan ladisteja hädässä. Hinaan Ladojanne ja minulta saatte kyydin, kun Ladan rottelonne leviävät. Älä siis suotta menetä yöuniasi talven takia.

        Nyt se tempun teki ladasta leikkas kone mistä sais halvalla samaraan moottorin


      • Runko.
        samaranmoottori kirjoitti:

        Nyt se tempun teki ladasta leikkas kone mistä sais halvalla samaraan moottorin

        Taisin tuossa aikaisemmin hiukan liioitella kykyäni hinata Ladoja. Helkama takavetoni suorituskyky riittää juuri ja juuri oman ajoittain hyvinkin juopuneen kehoni ja alkon painavan muovikassin kuljettamiseen. Sossuun ja alkoon Helkama osaakin jo mennä kuin itsestään, koska sen verran tuttu reitti. Näillä eväillä Helkama takaveto kiitää pitkin ojia ja allikoita ! Talvella ilmastointi on todella tehokasta ja ilman pipoa ajettaessa rajoittunut aivokapasiteettikin on syväjäässä ja pysyy. Slummien ketjupolttajat ovat minulle jatkuva riesa aivan kuten alle 10c lämpötila länsikosla kuskeille. Ladalla kaikki ongelmat loppuisivat.


      • lörssen
        Runko. kirjoitti:

        Taisin tuossa aikaisemmin hiukan liioitella kykyäni hinata Ladoja. Helkama takavetoni suorituskyky riittää juuri ja juuri oman ajoittain hyvinkin juopuneen kehoni ja alkon painavan muovikassin kuljettamiseen. Sossuun ja alkoon Helkama osaakin jo mennä kuin itsestään, koska sen verran tuttu reitti. Näillä eväillä Helkama takaveto kiitää pitkin ojia ja allikoita ! Talvella ilmastointi on todella tehokasta ja ilman pipoa ajettaessa rajoittunut aivokapasiteettikin on syväjäässä ja pysyy. Slummien ketjupolttajat ovat minulle jatkuva riesa aivan kuten alle 10c lämpötila länsikosla kuskeille. Ladalla kaikki ongelmat loppuisivat.

        Tämä taisi ollakin tämän ketjun ainoa totuudessa pysynyt viesti.


      • Kanto.
        Runko. kirjoitti:

        Minä autan ladisteja hädässä. Hinaan Ladojanne ja minulta saatte kyydin, kun Ladan rottelonne leviävät. Älä siis suotta menetä yöuniasi talven takia.

        Hyvä tietää. Minun Ladani hajoaa joka reissulla noin 90% varmuudella. Aina välillä pääsee siis takaisin kotiinkin! On hienoa, että hienoilla, kalliilla ja luotettavilla länsiautoilla ajavat auttavat mietä yhteiskunnan kaikkein köyhimpiä, ladisteja.


      • lörssen
        Kanto. kirjoitti:

        Hyvä tietää. Minun Ladani hajoaa joka reissulla noin 90% varmuudella. Aina välillä pääsee siis takaisin kotiinkin! On hienoa, että hienoilla, kalliilla ja luotettavilla länsiautoilla ajavat auttavat mietä yhteiskunnan kaikkein köyhimpiä, ladisteja.

        Tämä taisi ollakin tämän ketjun ainoa totuudessa pysynyt viesti.


      • huollot
        Kanto. kirjoitti:

        Hyvä tietää. Minun Ladani hajoaa joka reissulla noin 90% varmuudella. Aina välillä pääsee siis takaisin kotiinkin! On hienoa, että hienoilla, kalliilla ja luotettavilla länsiautoilla ajavat auttavat mietä yhteiskunnan kaikkein köyhimpiä, ladisteja.

        Mikä lada hajoaa?Tuskin on pyöreälamppumalli.Ja jos hajoaa oletko huoltanut sen?Voidellu virranjakajan ja katsonu kärkivälin?Säätänyt venttilit?oletko tarkistanut jakoketjun kireyden?Vaihtanut virranjakajan kannen ja pyörittimen?Jos tuntuu oudolle osat ni vaihda tosiaanki se länsimaalainen testeriauto.Ota vielä niin uusi että saat näpit puhelimelle ja soita hinausauto.90% Jätti sen halvan auton huoltamatta aina.Siinä sulle prosentteja.


    • Bodaaja

      Hyvää huumoria.. Noita Lada vitsejä on kuultu jo niin kauan, ettei niissä ole enään mitään hauskaa. Päinvastoin alkaa tuntua että vitsejä ei enään kerrota vitseinä, vaan ikuiset jorinat ovat saaneet pikkupojat ja vanhemmatkin uskomaan niihin. Lada on kaikkea muuta kuin vitsien arvoinen kulkuneuvo. Alkeellinen, mutta erittäin toimiva ja helppohuoltoinen.

      On lapsellista ja keskenkasvuista väittää että Ladat olisivat huonoja autoja, koska ne omassa segmentissään ovat erinomaisia.

      • punttiveijo

        Minä en ole syönyt vielä niin paljon anabolisia, että Ladaa autoksi kutsuisin.


      • oma taito

        Pistäppä pikku vian takia länsimaisen auton kuski ladan rattiin.Ne etsii nestekidenäyttöjä mikä sanoisi vian.


    • lörssen

      Tässä linkkiä huonoimmista autoista ... Ladaa en siellä nähnyt nopeasti katsottuna. Mersu , Bmw ym. sakasanihmeet olivat enemmistönä. Ihan järkeenkäypää.

      • lörssen

      • lörssen

    • ladat

      ollut minulla 16 vuotta.Nappisilmä-lada.Hyvin toiminut kun suojannut korin.Ja ilman testereitä ja ilman paksua rahapussia vie vieläkin paikasta A paikkaan B.Ja tärkein;Ei ole halua autolla Suomalaiseen tapaan näyttää miten hyvin meillä menee.Moni ostaa puolen kilometrin matkalle kauppaan uuden mersun tyyliin:kattokaa nyt minua.Minulla on kallis auto.Sitte ollaan kaupan edessä ikkkunat jäässä ja katsotaan ympärille että näkeekö kukaan nyt minun autoa.Voi ostaa vaikka 40000 euron kaiuttimet hyviin stereo-laitteisiin ja ajaa ladalla.

    • ukm 49

      jos autona on surkee niin kulkuneuvona hyvä.

    • Niin tai näin

      Jos laskee Ladan autoksi, se on totta, mutta kuka pitää Ladaa autona?

      • tekemättä jää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe