Tuntuuko sinusta esimerkiksi tällaiselle tanssiaiheiselle keskustelufoorumille sinua itseäsi askarruttavasta, esimerkiksi askel- ja otetekniikka-aiheesta keskustelun avausta kirjottaessasi siltä, että keskustelun avauksesi saattaisi ehkä sittenkin olla aiva liian älykäs? Kuinka toimit tällöin? Yksinkertaistatko kysymystäsi tai väitettäsi, jotta itseasiassa itsekin ymmärtäisit, mistä avauksessasi oikeastaan on kysymys vai etkö tee mitään vaan jäät toiveikkaana odottelemaan yhtä älykästä vastausta? Onko tällainen ajatus koskaan edes tullut mieleesi esimerkiksi tänne Suomi24-tanssitekniikka ja -tunnelmakeskusteluun keskustelua avatessasi?
Liian älykäs avaus?
21
316
Vastaukset
- 13+4
Valinta on vapaa.
Voit postata kysymyksesi tänne. Saada asiallisia ja asiattomia vastauksia.
Sitten voit postata kysymyksesi tanssi.nettiin tai tanssipulinaan tai muualle.
Näillä siistityillä palstoilla tanssiote -osiossa sensuroidaan pippeli vasten pimppiä kommentit vaikka ne oleellisesti kuuluvat paritanssiin.- Täällä siistimpää
Sinä olet väärässä! Noilla palstoillahan nimenomaan näytetään teräväpiirto-opetusvideoilta, mistä kulmasta ja millä ja kuinka voimakkaalla lantioliikkeellä viejän pitää jyystää ja missä kulmassa ja kuinka myötäävästi jyystöä tulee seuraajan seurata.
Sinun olisi pitänyt yksinkertaistaa kommenttiasi, että olisit ymmärtänyt itse sen ensin. Minultakin meni vähän aikaa palastellessa tuota sepustustasi pienempiin kokonaisuuksiin, ennen kuin tajusin, mitä tarkoitit! - hhh9999
Täällä siistimpää kirjoitti:
Sinä olet väärässä! Noilla palstoillahan nimenomaan näytetään teräväpiirto-opetusvideoilta, mistä kulmasta ja millä ja kuinka voimakkaalla lantioliikkeellä viejän pitää jyystää ja missä kulmassa ja kuinka myötäävästi jyystöä tulee seuraajan seurata.
Sinun olisi pitänyt yksinkertaistaa kommenttiasi, että olisit ymmärtänyt itse sen ensin. Minultakin meni vähän aikaa palastellessa tuota sepustustasi pienempiin kokonaisuuksiin, ennen kuin tajusin, mitä tarkoitit!hhh
- 15+10
Tanssissa mies haluaa naiselta seksiä tai parisuhdetta, nainen haluaa vain tanssia, ja kumpikaan ei käsitä tai hyväksy toisen näkökulmaa. Tällä palstalla naisnäkökulma hallitsee, eli tanssin tosiasioista keskustelu aiheuttaa valitusta.
- Kunhan on tanssiaihe
Taitaa avauksesi kaatua älykkyyteen tai sen puutteeseen..
- Avausten Laadut?
Mikäli tulkitsin monisanaista kommenttiasi oikein sinä et näemmä osannut kertoa, kumpaan. Olisikohan pitänyt yksinkertaistaa enemmän tuota aloitustani, että olisit päässyt paremmin jyvälle siitä?
- Olisikohan pitänyt
Avausten Laadut? kirjoitti:
Mikäli tulkitsin monisanaista kommenttiasi oikein sinä et näemmä osannut kertoa, kumpaan. Olisikohan pitänyt yksinkertaistaa enemmän tuota aloitustani, että olisit päässyt paremmin jyvälle siitä?
Ootko ihan ite kirjoittanut melkein kaikki säikeen kommentit?
- olis pitänny
Olisikohan pitänyt kirjoitti:
Ootko ihan ite kirjoittanut melkein kaikki säikeen kommentit?
Minusta alkoi juuri tuntua, että suurin syy siihen, että olet jäänyt ilman naista, on juurikin tuossa tavassasi huudella tuntemattomillekin ihmisille ja juosta syrjemmälle kurkkimaan, mitä ne tuumaa. Eihän keskustelua edes tanssiasentoon menemisestä tuolla periaatteella käydä, vaan tällä, jolla minäkin nyt reilusti paikan päällä kommentoin sinun mielestäsi niin loistavaa letkautustasi, että et varmaan uskalla pariin tuntiin edes vilkaista, mitä mä ja noi muut tuumattiin siitä.
- Ei ois
olis pitänny kirjoitti:
Minusta alkoi juuri tuntua, että suurin syy siihen, että olet jäänyt ilman naista, on juurikin tuossa tavassasi huudella tuntemattomillekin ihmisille ja juosta syrjemmälle kurkkimaan, mitä ne tuumaa. Eihän keskustelua edes tanssiasentoon menemisestä tuolla periaatteella käydä, vaan tällä, jolla minäkin nyt reilusti paikan päällä kommentoin sinun mielestäsi niin loistavaa letkautustasi, että et varmaan uskalla pariin tuntiin edes vilkaista, mitä mä ja noi muut tuumattiin siitä.
En ole jäänyt. Oletkohan sinä täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Oireet, tekstin suoltaminen, viittaa maaniseen vaiheeseen. Plussatkin olet ihan ite väkeltänyt.
- Intä siinä sitten
Ei ois kirjoitti:
En ole jäänyt. Oletkohan sinä täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Oireet, tekstin suoltaminen, viittaa maaniseen vaiheeseen. Plussatkin olet ihan ite väkeltänyt.
Kertaakaan en ole tässä säikeessä plussaa ( ) käyttänyt ja nytkin kirjoitin sen sulkuihin, koska minusta plussaa ei tarvitse tähän keskusteluun lisätä. Mitä sinulla olisi sitä vastaan, jos minä tai joku muu tuosta huolimatta päättäisi sitä plussaa tässä keskustelussa käyttää? Vai etkö vain pidä plussasta. Tuo nimimerkin ja kellon ajan oikealle puolelle tuleva plussa johtuu jostain muusta kuin minusta, mutta sitä näyttää tulevan koko ajan lisää siis sitä lukua, joka on nimimerkin oikealla puolella olevan kellonajan oikeanpuoleisen plussan oikealla puolella.
- The Real Äinää
Intä siinä sitten kirjoitti:
Kertaakaan en ole tässä säikeessä plussaa ( ) käyttänyt ja nytkin kirjoitin sen sulkuihin, koska minusta plussaa ei tarvitse tähän keskusteluun lisätä. Mitä sinulla olisi sitä vastaan, jos minä tai joku muu tuosta huolimatta päättäisi sitä plussaa tässä keskustelussa käyttää? Vai etkö vain pidä plussasta. Tuo nimimerkin ja kellon ajan oikealle puolelle tuleva plussa johtuu jostain muusta kuin minusta, mutta sitä näyttää tulevan koko ajan lisää siis sitä lukua, joka on nimimerkin oikealla puolella olevan kellonajan oikeanpuoleisen plussan oikealla puolella.
Siksipä ei ole varaa kovinkaan älyllisiin avauksiin.
- olis pitänny
olis pitänny kirjoitti:
79 lukijaa, 38 peukutusta. Olen huipulla.
- Rauhotuppa nyt
olis pitänny kirjoitti:
79 lukijaa, 38 peukutusta. Olen huipulla.
Nuo luvut eivät liity mitenkään toisiinsa. Omassa päässäsi olet keksinyt salaliittoteoriasi jälleen kerran. Ja voihan foorumin softassakin olla bugi, joka mättää satunnaisesti peukkuja. Kato ihminen tänkin on tehnyt eikä erityisen älykäs sellainen.
- olis nii
Rauhotuppa nyt kirjoitti:
Nuo luvut eivät liity mitenkään toisiinsa. Omassa päässäsi olet keksinyt salaliittoteoriasi jälleen kerran. Ja voihan foorumin softassakin olla bugi, joka mättää satunnaisesti peukkuja. Kato ihminen tänkin on tehnyt eikä erityisen älykäs sellainen.
Olen samaa mieltä. Nuo luvut eivät liity mitenkään toisiinsa.
- M. Jokinen
Kuulin eilen, että Jommarista olisi jätetty tutkintapyyntö.
- 5+0
Kuka on Jommar ?
- Avaus oli väärä!
Keskustelun otsikko on hämäävä, jopa harhaan johtava ja siten väärin asetettu. Nimittäin minä luulin, että täällä pääsisi vihdoinkin keskustelemaan promenadin hienouksista.
- Reino.
Yksinkertaistatko kysymystäsi tai väitettäsi, jotta itseasiassa itsekin ymmärtäisit, mistä avauksessasi oikeastaan on kysymys vai etkö tee mitään vaan jäät toiveikkaana odottelemaan yhtä älykästä vastausta?"
Aloitetaan helpommasta päästä. Sillähän ei ole merkitystä ymmärtääkö itse vaan se on olennaista että potettiaalinen vastaaja ymmärtää. Jos sitten mennään tänne apinaosastolle. Voiko sata apinaa
olla väärässä? Kyllä ne voi. Eli se siitä. Usein käy kysyjälle aluksi niin että kysyy väärän kysymyksen. Sitten pitää vain oikaista ja kysyä uudelleen.
- Ei todellakaan
Avausta kirjoittaessani en usko saavani mitään todella mullistavaa tai järkevää vastausta täältä. En siis kirjoita liian älykkäitä avauksia. Näin toimien myös itsekin ymmärtää paremmin sen mitä avaukseltaan hakee.
Tähän ketjuun "Liian älykäs avaus?" on avaajalta "Avausten laadut?" jokin informatiivinen osa jäänyt kertomatta, koska en löydä kirjoittajan mainitsemaa "Suomi24-tanssitekniikka ja -tunnelmakeskustelu"-aihealuetta.
Tämä oli minun näkemys näihin avaajan neljään esittämäänsä kysymykseen.
Avaajankin ilmeisesti pitänee miettiä tarkemmin kirjoittamaansa ;) - Kylläpä vain
Vaikka en sitä avauksessani tuon tarkemmin eritellyt, pidin ehkä jopa sanomattakin selvänä, että keskusteluita tällaisilla tanssiaiheisilla keskustelufoorumeilla käyvät ja seuraavat henkilöt valittelevat vähän väliä, että vain sisäpiirissä näytti olevan siellä tansseissa kovinkin hauskaa lukuunottamatta muutamia ihmissuhdetragedioita läpikäyviä sisäpiiriläisiä ja ulkopiiriläisiä vain tyrkittiin tanssikurssilta opituilla häkkyröillä. Minun mielestäni tuollainen lause pitää sisällään sekä tekniikkaa että tunnelmaa.
- Avauslogi
Liian älykäs avaus lähtee kylläkin oikeaan suuntaan oikeaan aikaan, mutta kompastuu jonkun muun ns näppäryyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917