http://gifwall.net/gif/gw-dani.gif
HUH HUH , pyyhki Nimo pk- huoneessa hikeä otsaltaan kun oli nähnyt iso dannyn meisselin. suurin muna ikinä missään.
huh huh, sattuu huutu teini ritsa kun iso Deee pani punaansa teini pimperoon. sattuu
AIVAN MIELETTÖMÄN ISO PENIS
Danilla on i s o PENIS, AIVAN MIELETTÖMÄN KOKOINEN
27
8938
Vastaukset
- töööt töööt
Duiduiduidui tiutiutiutuiutiu titititititititititit duududuududud jokeltaa lapsi Jenna aidassa kun ei tarvii kivviä kathaa vaan saa dannyn meisseliä hiplaa
dui dui dui dui dui dui dui titititititi- diu diu diu
ÄTÄTÄTÄTÄTÄÄTÄTÄ
Sara sieppi ja Amanda Harmiko haluaa danin meisseliä. ÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄ
- Voi meidän pientä
Veikkaan että aloittaja on n 13-16v nulikka joka kärsii jonkinasteisesta homoudesta ja ei raukka vielä tiedä onko hetero vaiko homo.
- kuti kuti kuteeee
Niin siitä se Dani kärsii, bi-homoudesta.
Tässä hermoja raastava tui tui tiu tiu tiu tiu ti ti ti ti ti Video:
arggghh: http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-brother/videot
kuti kuti kuti - Törky iso
kuti kuti kuteeee kirjoitti:
Niin siitä se Dani kärsii, bi-homoudesta.
Tässä hermoja raastava tui tui tiu tiu tiu tiu ti ti ti ti ti Video:
arggghh: http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/big-brother/videot
kuti kuti kutitosiaan Danilla.
- jätti MUna
Siis aivan mieletön kyrpä . Nimo ekstrassa sano ettei voi kasoa Dania silmiin kun pitää katsoa kokoajan isoDeen jumalattoman kokosta pyythonia joka houssa pullottaa.
- Lääkärihoitaja
Hoitajana olen nähnyt lähes kaiken. Satojen miesten otannan pesuilla,ym. sairaalassa 20 vuoden aikana työskennellessä. Danilla on suorastaan LUXUS muna. Kun se on vielä kiinni Danin kaltaisessa komistuksessa niin Wau! Ei tarvitse Haitilaisia haikailla. Tuollainen "aarre" löytyy tilastollisesti vain joka sadannelta mieheltä. Jennan kannattaa kyllä kujerrella ja olla "pieni ja naisellinen", tiitii laukaisee ALFAuroksen suojeluvaiston, ja hellyyden. Oikea pari, troivon kaikkea hyvää.
- mitäpä lottoot
mitäpä lottoot
ÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄtätätätätä - härskin kokoinen
mitäpä lottoot kirjoitti:
mitäpä lottoot
ÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄTÄtätätätätämeisseli Danilla
- 1+1=3
härskin kokoinen kirjoitti:
meisseli Danilla
On pikkupojalla nyt jännää kun on nähnyt aikuisen miehen ihan oikean peniksen :D Ei se nyt niin valtavan kokoinen ole että siitä pitää oikein kaksi eri aloitusta aloittaa.
- minimiiu
1+1=3 kirjoitti:
On pikkupojalla nyt jännää kun on nähnyt aikuisen miehen ihan oikean peniksen :D Ei se nyt niin valtavan kokoinen ole että siitä pitää oikein kaksi eri aloitusta aloittaa.
on se valtava niin kuin kaikissa ohjelmissa missä dilso vilahtaa, ne on niin osoia että oma näytää minimunalta. Ei kukaan nainen halua mun minimiunaa.
- mitä opit koulussa
minimiiu kirjoitti:
on se valtava niin kuin kaikissa ohjelmissa missä dilso vilahtaa, ne on niin osoia että oma näytää minimunalta. Ei kukaan nainen halua mun minimiunaa.
Milläs luokalla sinä oot? Kirjoitustaitosi perusteella alaluokalla..
- Iso isompi,musta
Ihan normaalin kokoiselta Danin jorma näyttää.Jos joku pitää sitä mea suurena,ei ole isoa kalua nähnytkään koskaan.
Tosin ne isot on aina mustia.Valkoisen miehen vehkeiksi iso,muttei mega iso. - auststök
1,8 metriinen mulkku hyppää pystyyn ku bb käskee
- miss_sextynine
mister lotharil on isonpi...
- lakeudenkutka
mutta se nai harvemmin
- nolo molo
Oli iso tai ei niin kuitenkin on tosi säälittävää että esittelee sitä tarkoituksellisesti saadakseen sen avulla 100 tonnia. Olisi ehkä onnistunut mutta kun päässä ei ollut kuin hiuksia, niin bimboja ei löytynyt riittävästi äänestämään munamiestä.
Danilla olisi ollut kaikki eväät voittoon mutta käytti niitä eväitään väärin. Ei se, että on tyhmä kuin saapas vie voittoa vaan se että käyttäytyy idiootti. Sama pätee Jennaan.
Molemmilla olisi ollut mahdollisuus siellä läskivuorien. - näkijä oon
Hyvä tavaton että se on iso näin sen unessa.
- Rouva BX
Jos oli, miksi J ei saanut edes orgasmia. JOs oikein katsoin likka nukkui melkein koko ajan. Eikä lauennut Danikaan. Ei mies jatkuvasti nylkytä kuin metysän pupu jos saa kunnolla. Hetkeksi helpottaa. Ihan turhaa ylistystä, mutta muuten se mies on komea.
- Korjataanpa tämä
Sai orkun Jenna ja myös Dani laukes
- jhuyu
Korjataanpa tämä kirjoitti:
Sai orkun Jenna ja myös Dani laukes
Youtubessakin oli video ku jenna sai orkut :D mut se on poistettu
- Dani Öini
Ripuloi kuulemma päivittäin. BB-talossakin ripuloi lattialle kurapaskat.
- ...
...
- pierevä_hidalko
tapasin paarissa naisen sen nimi oli Hullu Kulli Jokinen
- Anonyymi
Joo valtava meisseli
- Anonyymi
Danilla ei oo isoo,se on pannu mua,mitattiin sen jäykkä se oli vaan 17.2cm,mun miehellä on 23cm mut onhan hän sentään Jamaicalta jossa kaikilla mustilla on isot.T.Jussi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984