Mikä on vm-75 1502 Bmw:n pulttijako, onko se 4x100? Etsiskelen autooni käytettyjä kevyt-
metallivanteita, paljonko lie alkuperäisen vanteen leveys, 4" vai 5"?
1502 BMW:n pulttijako?
4
536
Vastaukset
- Benqqu
Jako on 4*100, keskireikä 57,1 mm , tuon ikäisessä alkuperäinen vanne 5" leveä, offsetti 28-29 mm.
Mulla löytyy 76 vm alkuperäiset 1502 aluvanteet 5*13 ET26 ylimääräisinä.
Jos isompaa haet niin E30 BMW:n 7*15 ET24 vanteet sopivat hyvin 1502:seen- 1502 vm-75
Hei benqqu, vanteesi kyllä kiinnostaa. Missäpäin asustelet, itse Kuopiosta, ja onko hyväkuntoiset, entäpä paljonko pyydät niillä
- Benqqu
1502 vm-75 kirjoitti:
Hei benqqu, vanteesi kyllä kiinnostaa. Missäpäin asustelet, itse Kuopiosta, ja onko hyväkuntoiset, entäpä paljonko pyydät niillä
Vanteet asustavat Tammisaaressa . Käytön jälkiä niissä on, esim painoista yms. Suorat ne on eikä mitään isompia kolhuja. Päällä BF Goodrichin nastarenkaat.
Otan kuvia viikonloppuna - pistätkö meiliosoitteen niitä varten? Hinnoistakin varmaan mukavampi keskustella kun olet nähnyt vanteet.
B - 1502 vm-75
Benqqu kirjoitti:
Vanteet asustavat Tammisaaressa . Käytön jälkiä niissä on, esim painoista yms. Suorat ne on eikä mitään isompia kolhuja. Päällä BF Goodrichin nastarenkaat.
Otan kuvia viikonloppuna - pistätkö meiliosoitteen niitä varten? Hinnoistakin varmaan mukavampi keskustella kun olet nähnyt vanteet.
BTässäpä minun osoite: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275