Tänäänkin sinua ikävöin..
muistan ihanan tuoksusi..
Mut miksi on niin..
Et jäin taas kyyneliin..?
Ei tätä todeksi uskoa voi...
Vain rakastunut mies voi katsoa
naista sillätavoin..
...kun sinä katsoit minua
Mutta se on kaikki mennyttä aikaa
Hajotan itseni
11
446
Vastaukset
- Sinun, Rakkaudella.
Rakastan sinua joka hetki .. jos olet hän
Mutta on aikasi sanoa sydämesi silloin kun olet valmis.
En usko että olet hän kumminkaan näillä kirjoittamisilla jos et tule luokseni ja sano mitä tunnet.
Sydämessäni kannan rakkauttani sinuun.
En kestänyt sitä ettet luottanut minuun ja kertonut avoimesti mitä haluat elämältäsi.
Olen vain hiljaa sanomatta , puhumatta , sinulle .. rakastan vain koko elämäni loppuun asti.- sivusta kysymys;
miten kukaan voisi luottaa jos / kun sinä olet omien sanojesi mukaan hänelle puhumaton, sanaton, se on kamalinta mitä voit toiselle tehdä kun kuitenkin muille runoilet tällaisia. mieti aina miltä siitä toisesta sinun käytös tuntuu ja mieti kestääkö hänen tunteet tuon kaiken.
- älä vääristele
minä halusin tavata, puhua kanssasi, puhua meistä, kaikesta, elämästä, kertoa sinulle elämästäni, mutta ... sinä et halunnut mitään, et tavata, et puhua.
nähtävästi et koskaan itse ymmärtänyt mitä teit, miten solvasit, miten loukkasit,
miten itse sait luottamuksen katoamaan.
ja kaiken jälkeen sinä puhut rakkaudesta, kaiken sen jälkeen mitä teit ja miten kohtelit. - ethän tosissasi ???
tuo ei ole rakkautta, se on toisen ihmisen kiduttamista.
meistä jokainen joko on tai ei ole luottamuksen arvoinen, jokainen meistä rakentaa sen itse omalla olemisellaan ja käytöksellään ja jokainen meistä itse joko säilyttää sen luottamuksen tai kaataa sen.
kaikkein hirvein oli viimeinen lause, " olen vain hiljaa sanomatta, puhumatta, sinulle
mutta muille puhun kyllä.
nyt on miehellä ( oletan näin ) asiat ja ajatukset pahemman kerran sotkeutuneet
etkä tajua mitä teet toiselle henkilölle. - Yritä olla
Ihminen häntäkin kohtaan.
- onko oikein tuoda ai
esille kaikki toisen viat ja mitä teki ja mitä ei vai oletko itse pyhimys joka tekee kaiken aina oikein?
- juu vallan niin
että mukamas on rakkautta rakastaa tänään jotakuta tällä palstalla ja huomenna
jotakuta muuta toisella palstalla.
yksi on varmaa: rakastamaansa ihmistä ei halua satuttaa, sitä vasten on hyvä peilata omia sanojaan ja tekemisiään ja miettiä onkohan asiat niin kuin on kertonut - -82
älä vääristele kirjoitti:
minä halusin tavata, puhua kanssasi, puhua meistä, kaikesta, elämästä, kertoa sinulle elämästäni, mutta ... sinä et halunnut mitään, et tavata, et puhua.
nähtävästi et koskaan itse ymmärtänyt mitä teit, miten solvasit, miten loukkasit,
miten itse sait luottamuksen katoamaan.
ja kaiken jälkeen sinä puhut rakkaudesta, kaiken sen jälkeen mitä teit ja miten kohtelit.Olin nuori, olin varttumaton. Koitin kuitenkin vuosien jälkeen sovittaa tunaroimiseni, muttei kelvannut. Jos olet hän, niin voit sinäkin näyttää epäsuorasti merrkejä että lähesty. Et itsekään tiedä tunteistani mitään, plkään kuitenkin pettymystä sen verran, etten viitsi tunteitani sinulle ilmaista.
- jos haluaisit
Voisi se olla myös tulevaisuuttakin.
- aloittaja.
En tiedä onko mitään toivoa enää, mut toivon silti että niin vielä voisi ollla.
- höpöhöpöviedtejä nää
Rakkaus ei näyttäydy pelkästään palstarakkautena, siis kenelle vaan kuka sattuu lukemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743