Terve!
Minulla on ollut toista vuotta imusolmukkeet turvoksissa. Kaulalla yksi sekä nivusissa 4, niitä on käytä lääkärissä näyttämässä on ultrattu ja otettu koepalakin nivusista ja kaikki on "normaaleja suurentumia".
Olen asunut hometalossa 3 vuotta sitten. Homekämpästä ei ole jäljellä kuin 2 isoa kirjahyllyllistä kirjoja sekä muutaman vanha vaate kaapinpohjalla. Nämä kaikki ovat makuuhuoneessani. Voisiko nämä pitää imusolmukkeet turvoksissa toista vuotta? En ole ollenkaan tajunnut että turvonneet imusolmukkeet voisivat johtua näistä, ennenkuin juttelin kaverin kanssa jolla oli juuri ollut homeongelma ja kaikki kirjat yms heitettiin pois.
Imusolmukkeet turvoksissa
paatso
1
84
Vastaukset 1
- oikia vertti eetu
Jos ne vielä makuuhuoneessa, niin voi olla. Jos saat ne vietyä johonkin kuivavarastoon, niin jonku ajan jälkeen jotain pitäisi alkaa tapahtumaan parannusta jos ne kirjat ovat kontaminoituneet (saastuneet) homemikrobitoksiineista homerakennuksessa. Papereita ja kirjoja on aika mahdoton saada puhtaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191861- 1501207
- 901131
- 1111110
- 671103
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku168937- 100773
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664