Mikä siinä on että en osaa käsitellä mieheni palleja oikein... Aina vaan sattuu vaikka olen tosi hellä. Miten niitä sitten kuuluuhyväillä? Kohta en enää koske sinne.
Kivekset
6
612
Vastaukset
- mioelesitkfk
Se on jo todettu monesti, että kivekset on arkapaikka. Ei kannata hirveesti puristella ja vääntää yms. Seuraus voi olla kohtlokaskin. Kiveksiä on jopa poistettu.
Sama se on myös naisen emättimen kanssa, kun sinne työnnetään sormia, niin tulee tulehduksia ja niistä voi tulla vakavia seurauksia myöhemmin.
Mä olen itseasiassa miettinyt tätä samaa asiaa muun asian yhteydessä. - Mutta ne on kivat!
Itsekin olen nainen ja miettinyt samaa.... Vaikka kuinka koitan olla hellä ja varovainen, niin aina joskus vaan mies sanoo, että sattuu. Ne pompulat elää jotain omaa elämäänsä :)
- hallispallis
Itse tykkään esim kivesten vetämisestä, eli otetaan siitä pampuloitten ja kropan välisestä kannaksesta kiinni ja vedetään varovasti samalla kun runkataan tai otetaan suihin. Mutta sitä "pampula" osuutta ei saa kauheasti puristella, se saattaa sattua.
Samoin erinäköiset pallien kiertämiset on täysin no way, vasen kives on vasemmalla ja oikea oikealla.
Kivesten imeminen on kanssa hyvinkin mukavaa, ei hampaita, imemällä harvemmin saanee satutettua, ainakaan minua, mutta yksilöllisiä juttujahan nämä on.
Ja ihan esiesi esileikkinä semmonen pieni kivesten hively ja kutittelukin on ihan kivaa, se ei sitten toimi kun ihan alkuvaiheessa, siinävaiheessa kun alkaa heppi jöpöttelemään semmonen hively on lähinnä ärsyttävää. - palleja oikein...
Mulla on sama vika. Älä ota käteen tai suuhun vaan silittele hellästi munien takapuolta.
- höpö höpö.
Pallit tarvitsee kunnon kyytiä. Minun kyllä kestää kourimista ja hieromista, vetelyä ja repimistä. Parasta on kun nainen vetää palleista samaan aikaan ,kun lasti lähtee, pakarat aivan tärisee.
Miettikää kuinka paljon ne mäiskyy äijän runkatessa, teillä on jotain konttorirottia pukilla, kunnon kourinta tekee kutaa, ja mälli lähtee kunnolla. - miesolen
Puhutaas naisista.
Kuinkahan monella naisella on ongelmia terveyden kanssa, kun emätintä on kaivettu uikopulisin sormin tai rintoja puristeltu asiattomasti tai emätintä on nuoltu.... ja miehilläkin suihinotosta.
En todellakaan tarkoita, että ihmisen tarvii olla enemmän rajoittunut kuin on... mutta rajansa ja aikansa pitää olla.
Miehen muna... kestää kyllä rajua "käteenvetoa", mutta kivekset ei kestä puristelua ja vääntämistä. Kun kiveksen verkenkiertoa estetään,niin seuraus voi olla todellakin kohtalokas kivekselle ja koko miehelle.
Tottakai 20v ikäsenä kaikkee pitää kokea, mutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856