Aloitin 750g kefeksiinikuurin maanantaina, söin tabletteja kolmen päivän ajan 6h välein, jotta bakteerit varmasti kuolisivat. Perjantai-iltana iho ei enää märkinyt ja se alkoi korjautua normaalisti. Minulla on tosin vielä tuota kutisevaa ja hilseilevää ihoa kun ne märkäruven aiheuttamat repeämät ihossa oli tosi laajoja ja isoja, mutta pääasia on kuitenkin se että märkäruven parantumiseen meni vain se viisi päivää, eikä viisi kuukautta, kuten olen joitakin kauhutarinoita kuullut kesken jätetystä antibioottikuurista, jonka vuoksi bakteeri on kehittänyt vastustuskyvyn ja se on parantunut vain suonensisäisellä hoidolla sairaalassa. Muistakaa tekin ottaa ne antibiootit, älkää olko idiootteja.
Voitin märkäruven.
zoness
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184