Onko kukaan saanut korjaus kutsua Fordiin?
Ford on tehnyt tämän vuoden aikana jo 96. takaisinkutsua!!!
Itselleni ei ainakaan ole tullut mitään???
Vai eikö koske suomen autoja?
takaisinkutsuja
11
199
Vastaukset
- K.V.G
kato trafin sivuilta takaisinkutsut jos epäilet.
- Ford.
Aika outoa ettei mikään vika koske suomea?
Vai eikö maahantuojaa kiinnosta, kun myynti on tyrehtynyt?- egoboosti toimii nääs
Mitäpä vikoja Fordeissa pitäisi olla????
Ne jenkit ovat omia mallejaan, joihin on ollut takaisinkutsuja. Euro malleissa harvemmin on vikoja ollut!!
Toisin on Toyotalla ja Gm:llä, niillä kutsut koskevat ympäri maailmaa!!
Omat 09mondeo ja 13focus olivat juuri huollossa, eikä ollut mitään kampanjoita! Molemmat muuten ecoboosteja!
- Taisto K.
Mulla kutsuttiin huoltoon 2011 Mondeo. Laittoivat uusiksi joitakin johtoja. Oli kuulemma palovaara moottoritilassa.
Itse en tiedä, mitä johtoja vaihdettiin.
Tämä tapahtui huhtikuussa keväällä.- jarmope
Onko se Ecoboost-moottorilla? Niissä on ollut jotain outoja paloja moottoritilassa. Tosi hyvä, jos riskit poistetaan.
- pernoja
jarmope kirjoitti:
Onko se Ecoboost-moottorilla? Niissä on ollut jotain outoja paloja moottoritilassa. Tosi hyvä, jos riskit poistetaan.
JEP! Amerikkalaissa Ecoboosteissa oli palo ongelmaa, onneksi ei eurooppalaisissa!!
Tuohan selvisi jo ketjun alussa!!
"Ne jenkit ovat omia mallejaan, joihin on ollut takaisinkutsuja. Euro malleissa harvemmin on vikoja ollut!!" - suomimalli
Onko Taisto K. sinun Mondeo euromalli?
- eskoboost
suomimalli kirjoitti:
Taisto K. Mondeo on erikoinen mielikuvitus malli!!!
- Taisto K.
suomimalli kirjoitti:
Otin selvää ja pitäis kait olla tämä euro-malli.
- takuu voimas
Miksi mondeossa on liian pitkät kässärijarru vaijerit ja miksi vetoakseleiden nivelistä pursuaa vaseliinit ja koneesta vuotaa öljyä ja käsijarru jumittaa?
- ei ihan voimas enää
???????????????????????????????
Siksi että omistat 548tkm ajetun vm.95 Mondeon!!!
Mutta onhan se vielä hyvä käyttöauto!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048