Olisiko kellään suositella mitään nuorille sopivaa halpaa lomakohdetta. Tarkoituksena olisi lähteä ensi keväänä ehkäpä huhtikuussa isolla porukalla lomailemaan jonnekkin lämpimään.Aurinkoa,rantaa ja yöelämää saisi olla:)
kiitos vinkeistä jo etukäteen!
Halpa lomakohde nuorille
4
6953
Vastaukset
- ABI
Matkasuunnitelmanne kuulostaa tutulta, meillä on sama suunnitelma lähteä kirjoitusten jälkeen "juhlimaan" ulkomaille!
Meillä suunnitelmana lähteä Alanyaan, Turkki lämmin on halpa maa, ja yöelämä Alanyassa on vilkasta. Kannattaa ottaa kahden viikon matka jos olette tosiaan lähdössä, sillä ainakin Deturin 1/2 vko:n matkoissa ei ole hintaeroa kuin n. 100€.
Siellä myös hyvät ryhmäedut joita kannattaa tiedustella jos kanssamatkustajia on, muistaakseni yli 8.
Meillä matka-ajankohdaksi on suunniteltu toukokuuta jolloin matkat hieman halvempia!
Matkat kuitenkin on tosi kysyttyjä ja halvat hotellit viedään käsistä, siksi suosittelenkin matkan varaamista heti kun matkaoppaat ilmestyy, eli marraskuussa. Me ainakaan emme aio ottaa riskiä että emme pääsisikään haluamaamme hotelliin, sillä matkabudjettimme ei päätä huimaa!
Hyvää matkaa teille!- minä
joo kirjoitusten jälkeen siis meilläkin tarkoitus mennä, kyllähän sitä on syytäkin juhlistaa kunnolla, että lukio ohi! Porukalla ois hirvee hinku Thaimaaseen ja Hua Hin siellä olisi kohteena mutta taidamme päätyä kuitenkin kanarialle, koska matkat sinne huomattavasti halvempia.Matkabudjettimme ei nimittäin päätä huimaava ole.Tässä nyt vielä katsellaan ja ollaan harkittu että otettaisiin silloin keväällä äkkilähtö, se tulisi tosi edulliseksi , mutta ongelma on tietysti se että isommalla porukalla (lähtijöitä tällä hetkellä 6-8) on vaikeempi saada äkkilähtöä.2 viikkoa aiomme kuitenkin ehdottomasti lomailla:) Hauskaa matkaa teillekin Turkkiin!
- Mari
minä kirjoitti:
joo kirjoitusten jälkeen siis meilläkin tarkoitus mennä, kyllähän sitä on syytäkin juhlistaa kunnolla, että lukio ohi! Porukalla ois hirvee hinku Thaimaaseen ja Hua Hin siellä olisi kohteena mutta taidamme päätyä kuitenkin kanarialle, koska matkat sinne huomattavasti halvempia.Matkabudjettimme ei nimittäin päätä huimaava ole.Tässä nyt vielä katsellaan ja ollaan harkittu että otettaisiin silloin keväällä äkkilähtö, se tulisi tosi edulliseksi , mutta ongelma on tietysti se että isommalla porukalla (lähtijöitä tällä hetkellä 6-8) on vaikeempi saada äkkilähtöä.2 viikkoa aiomme kuitenkin ehdottomasti lomailla:) Hauskaa matkaa teillekin Turkkiin!
Mä varasin kaverini kanssa matkan Agia Napaan 30.5 ja kaheks viikoks... matka maksoi ainoastaan 450 € / hlö kaks viikkoa, eli sikahalpa! Käykää katsomassa www.finnmatkat.fi
- zip
Lähtekää Bulgariaan Golden Sandsiin tai Sunny Beachille. Matkat edullisia ja paikan päällä on tosi halpaa. Biitsiä ja bileitä löytyy. Matkat tosin pitää varata mielellään heti kun kesän lomaopas ilmestyy, menevät heti juuri tuon edullisen hintatason takia. Olimme viime kesänä ensin mainitussa kohteessa ja oli hieno reissu. Tutut on kehuneet myös jälkimmäistä kohdetta. Huhtikuussa ei bilekausi (eikä säät) ole parhaimmillaan oikein missään Euroopassa, joten suosittelen, että siirrätte reissuanne vaikkapa kuukaudella eteenpäin.
Hauskaa lomanodotusta!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891