En tiedä onko sitten käyttäjässä vika vai autossa mutta välillä kun vaihdan vaihdetta 2-3 vaiheelle ja nostan kytkimen ja painan kaasua niin auto nytkähtää.. välillä enemmän välillä vähemmän. Liekkö painan liian vähän kaasua, kytkintä en aikaan nosta liian nopeaa.. Ostin tämän auton pari viikkoa sitten, ongelmaa ei ollut silloin mutta nyt olen huomannut sen. Muilla autoilla kun olen ajanut niin ei nytkähdystä tapahdu eli ei varmaan käyttäjässä vikaa..
Auto nykii ?
sdsdsd
4
216
Vastaukset
- sdsdsd
Auto mercedes C -93 bensa.
- siinä se on
et paina kaasua oikeaan aikaan tai painat liikaa tai liian vähän eri autoissa saattaa olla erilainen kaasu. jos on sähkökaasu niin se on erilainen kuin vaijeri kaasu. ja diesel moottori ja bensa moottori on myös eri.
- sdsdsd
Njäh kylmänä ei tee tuota.. joten ei käyttäjässä ollut vikaa sittenkään
- siinä se on
kylmänä tyhäkäynti on korkeammalla joten vikaa voi olla edelleen käyttäjässä. mikset voi kokeilla painaa kaasua eri tavalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991