KAIJONHARJU/KALEVALANTIE

MuuttaakoVaiEi

Hei. Millaista seutua kaijonharju on asua? Vuokra-asunto olisi kalevalantiellä tarjolla, mutta arveluttaa ottaa asuntoa kun en tiedä millaista aluetta tämä on. Saako elää rauhassa ja säilyykö auto parkkipaikalla? Kiitos asiallisista vastauksista.

9

3810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok-lähiössä rauhaa

Kaikilla Oulun asuntoalueilla on omat ongelmansa, Kaijonharju ei ole niistä pahimpia. Autoihin murtaudutaan jopa keskellä päivää Ouluhallin parkkipaikalla.

• AjatellakoVaiEi

Ei sillä asuinalueella ole väliä, vaan sillä talolla, missä asut. Elämä ei ole mitään herkkua millään asuinalueella, jos seinänaapuri on yötäpäivää bilettävä narkki, jolla on koko ajan kymmeniä samanlaisia vieraana.

• komsiikomsaa

Jos Kalevalantie 17 niin en muuttas...

• keklulinkreeni

Jep. Eikö noissa riihisäätiön taloissa asu aika paljon manneja?

• Papatti87

Ite asuin kalevalantie 19:ssa siinä sai suhteellisen rauhassa asua mutta en silti tykännyt paikasta....

• kalevanmatu

Kalevantien päässä olevassa liikenneympyrässä on hieno natsien veistämä reliefi, joten alueelta löytyy myös korkeakulttuuria.

Nykyajan natsit on niin vetelää pullamössöporukkaa, että liimailevat vaan tarroja katupylväisiin, mutta oikeat natsit sentään veisti sanomansa kiveen ja se on siinä vielä nyt 70 vuoden jälkeenkin. Tarranatsien tarrat on raaputettu irti jo seuraavana päivänä.

Ottakaa tarranatsit mallia oikeista natseista.

• lkv_evp

No varmasti on tarjolla vuokra-asunto Kaijonharjussa, eihän sinne kukaan uskalla muuttaa. Kaijonharjusta (ja Meri-Toppilasta) tarjotaan aina asuntoa alueita tuntemattomalle. Kaupungin roistot, automurtautujat ja huumehörhöt asuu em. alueilla. En todellakaan suosittele.

• kaijonharjusta

Täällä asuu myös paljon opiskelijoita yliopiston läheisyydestä johtuen ja ilmeisesti myös paljon lapsiperheitä siitä päätellen, kun kaijon keskuksen lähellä on ainakin kolme lastentarhaa ja ihan hyvässä sovussa kai noiden yllämainittujen ihmisten kanssa. Eihän nuo tietenkään ole toisiaan poissulkevia asioita ja esimerkiksi automurtautuja-huumehörhö voi olla perheellinen, joka pistää lapset päiväksi tarhaan, että pääsee hoitamaan automurtobusineksiaan.

Tämän tyylisiä kommentteja tulee herkiltä kukkahatuilta kaikista alueista, joissa on kerrostaloja. Voivat olla myös lestadiolaisia, koska pitää aina haukkua kerrostaloalueita, kun oma ihanne on asua omakotitalolähiössä.

• Anonyymi

Älkää ikinä muuttako ainakaan Kalevalantie 19, älkääkä mihinkään muuhunkaan KAS-asuntojen asuntoihin. Kyseinen osoite on todella rauhaton, ja pihoilla pyörii rikollisia. Mitä isännöintiin tulee, niin se on todella, todella ala-arvoista. Pysykää kaukana!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe