Kattokaa tää oikeesti....

Ahzah

Kuinka kauan sims(2) tyyppien elämä oikein kestää??

Kuulin jostain et se olis 50 sim päivää
mutta se on ihan pirun vähän???

12

828

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ite oon pysäyttäny ikääntymisen koodilla. Mut jos tulee kakara perheeseen niin sekään ei sit varmaan kasva.
      Oon tehny simin jolla käytän ikääntymiskoodia ja sitten mulla on toinen simi joka vanhenee niin niitä pieniä vaahtosammuttimia voi tehdä miten tykkää.

Mut jos toi 50 sim päivää on sen aikuisen ikä siitä eteenpäin. Vaikee kuvitella et heti kun vauva on kurkistanu maailmaan niin 50 päivää ja se kuolee.
      Mut sanoin jo etten tiedä. Aattelin vaan :)

• nikkemania

Aivan, 50 päivää. Oman simin elämä onkin ohi jo parissa päivässä ahkeralla pelauksella, mutta onneksi on suvun jatkaminen ja oman ihanan geeniperimän eteenpäin siirtäminen sekä helppoa että hauskaa puuhaa - ihan niinkuin oikeastikin. :D

Aikuisikä kestää 30 päivää.

• Elinikä riippuu täysin simistä ja sen elämän varrella sattuneista tapahtumista. Hyvät kokemukset (muistot) lisäävät elinikää, samoin kuin hyvä kunto. Pelissä yksi päivä vastaa suunnilleen yhtä vuotta, joten simin eliaika ei ole rajattu tuohon 50 päivään. Simisi voivat elää vaikkapa 70 päivää, mutta eivät 100 pvää.

• nikkemania
        Simoleon84 kirjoitti:

Elinikä riippuu täysin simistä ja sen elämän varrella sattuneista tapahtumista. Hyvät kokemukset (muistot) lisäävät elinikää, samoin kuin hyvä kunto. Pelissä yksi päivä vastaa suunnilleen yhtä vuotta, joten simin eliaika ei ole rajattu tuohon 50 päivään. Simisi voivat elää vaikkapa 70 päivää, mutta eivät 100 pvää.

No voi olla että oot oikeessa, mutta Peliplaneetan sivuilla lukee näin:

"Enää simit eivät elä vanhentumatta sitä yhtä ja samaa arkipäivää aamusta iltaan maailman tappiin asti, vaan käyvät läpi oman viitisenkymmentä päivää kestävän elinkaarensa ja lopulta kuolla kupsahtavat vanhuuteen."

Huomaa viitisenkymmentä... :)

• nikkemania kirjoitti:

"Enää simit eivät elä vanhentumatta sitä yhtä ja samaa arkipäivää aamusta iltaan maailman tappiin asti, vaan käyvät läpi oman viitisenkymmentä päivää kestävän elinkaarensa ja lopulta kuolla kupsahtavat vanhuuteen."

Katos jos se on se raja mistä eteenpäin simi alkaa kuolemaan vanhuuteen. Iha sama.

• nikkemania
        lammas-jr kirjoitti:

Katos jos se on se raja mistä eteenpäin simi alkaa kuolemaan vanhuuteen. Iha sama.

..mut siinä se pyörii 50- ylöspäin :) eikä sen niin väliä :)

• nikkemania kirjoitti:

Onko sinulla edes kyseistä peliä, koska sinun luulisi tietävän pelistä "hieman" enemmän, jos olisi?? 50 pvää ei tod. ole mikään raja! Lue vaikka alemmat viestit, joissa ollaan samaa mieltä minun kanssani!

• nikkemania
        Simoleon84 kirjoitti:

Onko sinulla edes kyseistä peliä, koska sinun luulisi tietävän pelistä "hieman" enemmän, jos olisi?? 50 pvää ei tod. ole mikään raja! Lue vaikka alemmat viestit, joissa ollaan samaa mieltä minun kanssani!

Onhan minulla peli, mutta kun en ikävä kyllä ole sitä paljon kerenny pelaamaan...

• apaavi

Eks se oo sillee et kestää 50 päivää kun se on vanhus. Sit se kuolee kun sen toiveet ei toteudu ja elää pitempään jos toiveet täyttyy, käsittääkseni maksimi-ikä on 100 päivää, kuulin jostain.

• Cevil

No,jospa laskisimme hieman..

Vauva about 3päivää
        Taapero n. 4päivää
        Lapsi öö.. n.7päivää :)
        Teini n.15 päivää
        Aikuinen 30 päivää
        Vanhus -

Eli tulokseksi saamme 59 päivää johon pitää lisätä vielä vanhuuden päivät,luulen että simit elävät lähes 70päivää. :)

• Anabell
        Cevil kirjoitti:

No,jospa laskisimme hieman..

Vauva about 3päivää
        Taapero n. 4päivää
        Lapsi öö.. n.7päivää :)
        Teini n.15 päivää
        Aikuinen 30 päivää
        Vanhus -

Eli tulokseksi saamme 59 päivää johon pitää lisätä vielä vanhuuden päivät,luulen että simit elävät lähes 70päivää. :)

Minulla on ainakin sellainen käsitys,että simi elää kauemmin,jos se elää hyvän ja mukavan elämän. Mutta jos elämä menee päin paskaa,se kuolee nopeammin. Ja se 50 on vissiin keskimäärin.

• iitumanu

...semmoset 60-70 päivää. Mut siihenhän sisältyy vaikka kuinka monta tuntia. Yksi päivä vastaa viidentoista minuutin pelaamista. Sen olen itse testannu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7294
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4702
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4634
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3378
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1985
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      30
      1768
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1756
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1610
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1527
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1287
    Aihe