Että ku ärsyttää. Melkeinp jokainen jätkä meidä koulussa on tismalleen samanlaisii. En siis tarkota että jokane ihan samalainen olis, mut siis kaikilla samanlainen tyyli. Kaikki on olevinaan niin sellasii kun pukeutuu kuin jotkut skeittarit. Mikään ei vois olla tylsemmän näköistä. Sitt vielä se, että kaikilla kukoistaa finnit naamassa, eikä niistä välitetä yhtää. Ja vielä se, että kaikilla on kamalan värinen tukka. Se "luonnollinen" väri ei taida olla se paras väri niille. Mut onks kaikki niin väliinpitämättömii? Oikeesti, se ettei välitä ulkonäöstään on niin idioottimaista. Kuitenkin jotkut seurustelee niiden kans, koska ei oo ketää muutakaan. Tulis meidänki kouluun joku vähän persoonallisemman näköinen.
Pojat ovat tylsännäköisiä
10
203
Vastaukset
- Elämänkoulueilopukos
Lool mitä elämämkouluu käy
- onnee vaa
Eli jätkien pitää muuttaa omasta mielestään sopiva tyyli ja värjätä hiuksensa miellyttääkseen sua?
- Hate me!
Minäpä ainakin olen rohkeasti oma tylsä itseni, enkä välitä tippaakaan, jos joku pinnallinen teinilissu siitä mielensä pahoittaa!
- azyzz
Hieno stoori Hermanni
- tsirps
Mua ei muute kiinosta vittuukaa jos joku ärsyttävä pinnallinen pissis ei musta tykkää... mutta hei! Mähä oon vähä lihavampi ku muut miks et musta tykkäis? Ainii, lihavia pitää haukkua ja ilkkua nii pitkää että ne vetää sitä huoraa turpaan ja sitte mä saa vitusti jälki istuntoo ja kaverit haukkuu raukkikseks... oookoo nyt tuli vähä avauduttuu
- Nautilus--
Vittu näitä uniikkeja lumihiutaleita :D
- iknowwhereyoulive
ai nautilushan se siinä
- Nautilus--
iknowwhereyoulive kirjoitti:
ai nautilushan se siinä
Minä täällä, ei kyllä käryä kuka se siinä, enkä välttämättä myöskään tiedä missä asut, vai tiedänkö? :D
- gjhjhjghj
Mitä nyt itse on näitä 15-vuotiaita ( /- vuosi-pari), niin 95% tuntuu omaavan saman hiustyylin ja samankaltaiset vaatteet. Koskee siis sekä tyttöjä että poikia.
Mutta eipähän se minun asiani ole, pukeut ukoot niihin mielestäni rumiin massavaatteisiin tai roskasäkkiin pellemeikkeihin jos siltä tuntuu. Omat vaatteet valkkaan sen perusteella mikä näyttää hyvältä, ja kun tilaa ulkomailta ja kiertää kaukaa ne ns. jonnemerkit, niin väkisinkin erottuu massasta jos vain haluaa. - oranssikouluruoka
Toisalta ymmärrän toisalra en. Ettet vaan olis jossain kristillisessä koulussa ku ä olin enne ja oli niin tylsää sakkia että huhhuh. Vaihoin koulua ja jo tuli näitä persoonallisia ihmisiä munki elämää. mutta tätä en ymmärrä. Mitä vittua, jos ihminen haluu näyttää tylsältä skeittarilta ni kai se saa näyttää. Tossa tilanteessa sun pitää vaihtaa koulua ja antaa npitte muitten olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891