Kaikki metsut ruostuu käsiin mulla oli vito se oli aivan ruosteesss niin kuin väyrynen ei enää ikinä
ruosteinen mersu
12
273
Vastaukset
- bemmii
totta turiset mersut on surkeita romuja
- Paavo Pesusieni
Mersut on huonoja
- ketkupulkka
Osta potkukelkka, sitten kun sinulla on ollut 11 ruostunutta potkukelkkaa joista viimeisen olet lähettänyt hinausautolla paaliin, voit vaihtaa nimimerkiksi; Älä osta potkukelkkaa
- Onneksi.
Olisin kerran ostanut 220s pitsimersun,mutta faija kielsi.
- kuin faija
Faijakin tietää, että halpa Mersu tulee kalliiksi. Osat mopo.
- näinkö
Älkääpäs nyt innostuko. Aloittajan mukaan kaikki metsut ovat alttiita ruostumiselle ja joku väyrynenkin oli ollut ihan ruosteessa. Liekö Paavolle vaikka vanhuus tullut? -Mutta ne perhanan 11 metsua piti mennä vielä ruostumaan.
- luki.
kyllä ne mersut helposti ruostuu mulla oli w212 siinä alko jo ruostetta tulee
- ei pahalla
Taidatpa luki olla hieman ns. yksinkertainen noin niinkuin nätisti sanottuna.
- Luki.
mulla oli oikeesti w212 siinä alkoi ruostetta näkymään ja maali kupruili ei enää koskaan nyt ajelen bemarilla tuhat kertaa parempi kuin ruosteinen mersu
- Joo joo Luki
Kyllähän me täällä kaikki uskomme sinua ja Bemarisi tuhatkertaista paremmuutta. Vielä kun opit kirjoittamaan aikuisen lailla niin uskottavuutesi paranee kummasti. Mietipäs sitä tai kysy äidiltäsi.
- 768623481
Vahdoit sitten paljon huonompaan autoon. Halpaa muovia koko auto ja sisusta ja vielä tekonahka penkit. Varaudu myös jakoketjun poikkeamiseen ja polttoaine pumppujen jatkuvaan uusimiseen.
En ymmärrä miksi haluat ajaa halvalla "premium" autolla, kun voisit säästää ja ajaa luxus autolla, eikä millään kompromissi bemarilla :D
No, mutta totuushan on se, että ei sulla mitään autoa, varsinkaan Mercedes Benziä ole ollut, sillon tietäisit, että olen oikeassa.
Voit väittää itsellesi mitä tahansa, totuus on kuitenkin se, että Mercedes tekee parempia autoja kuin BMW melkein joka osa-alueella.
"mulla oli oikeesti" juu aivan varmasti oli :D
- hiasemies
Jos ruosteetonta kunnollista pakettiautoa kaipaa valinta on HIACE!!
Ja mädän manne väyrysen tilalle löytyy toyotan laajasta mallistosta
varmasti jokaiselle sopiva laatu henkilöauto.
Miksi ajaa ruosteen raiskaamalla mersulla,jolle kaikki nauraa.
Kun voi ostaa toyotankin,jolla voi vähän elvistelläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464975- 703032
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2991936Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621780Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531276Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331157Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137