Olen 45 vuotias daami Savosta. Mittee vielä suunnittelet?
Mittee se oies oikkee mukavaa pitstää koloa varattuva?
2
685
Vastaukset
- Mies mansesta
Kerro ajatuksistasi mitä haluisit ; Mies mansesta
- Savolainen45nainen
Ensinnää tuu lauantaina Jyväskylään 11.10.2014 viis tuntia aikaa. Tulen sinne IC - 922 junalla. klo 13.09 siellä. Tendään kivaa kaikea mukavaa.
Mansen pojulle kelpais varmasti märkä kolokin. No maasetuakin näyttäisin mieleläni. Käytäis vaikka sitte RAX:a syömässä. Sen jälkeen voitais harrastaa märän suunnittelua. Virkasi ei mua kiinnosta. Juteltais vain saat kosketellakin vakoa. Paina kätesi mäekään koloni jos haluat.
Haluan sun sitä vähän muutakin. Sitä mukavaa. Viidessä tunnissaehtii tehdä kaikea kivaa.
Sininen takki ja mustat housut siniset lankkarit. Pituus 164 cm paino 50 - 55 kiloa. Käyn ensin hautausmaalla Lahjikselaa.
Olen Savolainen nainen Pieksämäeltä tulen Jyväskylään keskipäivän junalla.
13.09 IC - 922 kyydissä. Palaa takaisin Pieksämäelle klo 18.55 IC - 921 junalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994