Kokeile jeesusta viikon ajan

tyytyväisyystakuu

Tässä teille haaste: kokeilkaa Jeesusta viikon ajan. Rukoilkaa Häntä, joka päivä ja lukekaa Raamattua. Lukekaa ainakin evankeliumit kokonaan. Raamatun saat vaikka kirjastosta. Muistakaa elää viikko ilman päihteitä.

Rukoilkaa sydämestänne Jeesusta avuksenne, poistamaan kaiken negatiivisuuden ja antamaan täyden hyvän elämän. Hän kyllä vastaa!

Rukoilkaa vaikka näin:

Rakas Jeesus. Tiedän, että sinä olet Kristus ja Elävä Jumala. Tiedän, että Sinä voit auttaa minua ja johdattaa minut valoon. Sinä voit muuttaa koko elämäni. Tiedän, että olen rikkonut Sinua ja Isää vastaan ja pyydän Sinua antamaan anteeksi. Lähetä Pyhä Henkesi ja enkelisi varjelemaan minua kaikelta pahalta. Korjaa kaikki se, minkä vihollinen on elämässäni tuhonnut, äläkä anna hänen enää vaikuttaa minuun millään tavalla. Anna minun elää Sinun rakkaudessasi ja armossasi ja saada hyvä ja rikas elämä. Luotan täysin Sinuun ja Sinun Voimaasi. Amen.

Evankeliumi Johanneksen mukaan
3:16 "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka Häneen uskoo joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän. 17 Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen. 18 Sitä, joka uskoo Häneen ei tuomita, mutta se, joka ei usko on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan."

Evankeliumi Matteuksen mukaan
7 "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan. 8 Sillä jokainen etsijä löytää ja jokaiselle, joka kolkuttaa avataan."

Siunausta ja kaikkea hyvää Sinulle.

11

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lux ex Tenebris

      Rakas Saatana. Tiedän, että sinä olet Antikristus ja Elävä Henki. Tiedän, että Sinä voit auttaa minua ja johdattaa minut valoon. Sinä voit muuttaa koko elämäni. Tiedä, että olen rikkonut väärää jumalaa vastaan ja pyydän Sinua auttamaan minua Työssäni. Lähetä Pyhä Henkesi ja demonisi varjelemaan minua kaikelta pahalta. Tuhoa kaikki se, minkä vihollisemme on luonut, äläkä anna hänen enää vaikuttaa minuun millään tavalla. Anna minun elää Sinun rakkaudessasi ja armossasi ja saada hyvä ja rikas elämä. Luotan täysin Sinuun ja Sinun Voimaasi. Amen.

    • rahat takas

      Palautin takasin, kun ei vastannut mainoksen tuotetta.

      Jorman evankeliumin mukaan piti pelastaa maailma. Hipinretale vaan paransi maailmaa jointti kerrallaan.

    • kuinka pitkä takuu?

      "Hän kyllä vastaa!"

      Millä tavoin Hän on vastannut sinulle?

      Sellaisella "pienellä sisäisellä äänelläkö"? Eli olet oman pääsi sisällä kuvitellut sen mitä Jumala tai Jesse mahdollisesti haluaisi sinun tekevän elämälläsi?

    • acim lai nen

      "Tiedän, että olen rikkonut Sinua ja Isää vastaan ja pyydän Sinua antamaan anteeksi. "

      (En muista mistä kohtaa alla oleva lainaus on IOK;sta tai lisämateriaalista.)


      "Prayer is a way of asking for something. It is the medium of miracles. But the only meaningful prayer is for forgiveness, because those who have been forgiven have everything."

    • desire or will

      Uskonto on ooppiumia kansalle.

    • nimimerkkinieioleerkki

      Kokeile ajattelua viikon ajan! Ymmärrän kyllä että voi olla erittäin hankalaa viestistä päätellen mutta pikku hiljaa...SAATNA Oho sori ei ollu tarkotus säikäyttää... PERKLE... Nojoo oli ehkä haista paska

    • HallejaLuja

      Kannatta myös tutkia rukousten toteutumisprosentti. Muuten, muslimit rukoilee kai eniten. Jotenkin tuntuu, että tulos on pahasti miinuksella.

    • Arskanaattori_89

      Voishan tuota koittaa. Mutta vaan jos AP puolestaan kokeilee Satanismia viikon ajan :D

    • ydjdjdjdjdjd

      nosto herran jeesksen kristuksen nasaretilaisen fistuksen pasifistuksen uudestisyntyneen kuolleista nousseen pyhän mahtavan täydellisen synnittömän meille kaikille esikuvallisesn profeetan kuninkaan messiaan jeshua messaihain jumalan ainokaisen pojan yhden jumalan kolmesta persoonasta pyhän karitsan pyhässä voimassa ja pyhässä nimessä aamen joko riitää saatana

      • hashshshshshs

        Lopeta tekohengitys.


    • okkult3

      Kyllä elämä on sekä positiivisuutta että negatiivisuutta. Saatana!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe