HETI !
Kiusaajat TV 2 :lle NYT !
4
<50
Vastaukset
- Ei ole telkkaria.
Miksi?
Hakeeko Yle? Onko sinne TV2:lle bussikuljetus? Telkka on rikki ei voi. Vaan en kait mie kiusaaja olekaan, en ainakaan usko.
- koulumuistoja rumia
Ai katsomaan lasten lauluja? Siis ihan kaunis ajatus, mutta eihän niistä ole oikeasti kiusaamisen estämiseksi. Saavat taas vaan kouluissa huokaistua, että ovat jotakin tehneet asian hyväksi.
Minun mielestä kouluissa kannattaisi kokeilla seuraavaaa: kuukausittain nimettömänä jokaisen kerrottava ketä epäilee kiusaamisesta ja ketä kiusataan. Niin ne hiljaiset hyväksyjätkin uskaltautuu puhumaan. Itsekin muistan, miten tuli vain seurattua sivusta.
Muistan, mitent tyttönä en uskaltanut puuttua poikien rajuun kiusaaminen. Muistan erään luokkakaverin, joka joutui kiusatuksi lähinnä sen takia, että oli hintelä, jäänyt luokalleen ja ihossa finnejä. Voi poikaraukkaa! En muista edes nimeään, mutta kasvonsa näen mielessäni. Miten ihminen voi olla niin alistetetun, pelokkaan ja kärsivän näköinen kuin hän!- Cloetta...
Minä taas olin raisu jo pikkutyttönäkin ja puutuin kiusaamiseen. Seurauksena oli useakin "lumipesu" kiusaajilta koulun jälkeen. Minä sen kun pyyhin lumet silmistäni ja tuhahdin kiusaajapojille; olivat ne ihmeissään. Eivät jaksaneet minua kurittaa kun en ollut moksiskaan.
En tiedä mistä tuon tarmon sain mutta kiusaamista en vain sietänyt. Enkä siedä vieläkään vaan puutun aina jos mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942103
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141711- 991708
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931336Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31176Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731125- 64916
- 56896
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123858