HETI !
Kiusaajat TV 2 :lle NYT !
4
60
Vastaukset
- Ei ole telkkaria.
Miksi?
Hakeeko Yle? Onko sinne TV2:lle bussikuljetus? Telkka on rikki ei voi. Vaan en kait mie kiusaaja olekaan, en ainakaan usko.
- koulumuistoja rumia
Ai katsomaan lasten lauluja? Siis ihan kaunis ajatus, mutta eihän niistä ole oikeasti kiusaamisen estämiseksi. Saavat taas vaan kouluissa huokaistua, että ovat jotakin tehneet asian hyväksi.
Minun mielestä kouluissa kannattaisi kokeilla seuraavaaa: kuukausittain nimettömänä jokaisen kerrottava ketä epäilee kiusaamisesta ja ketä kiusataan. Niin ne hiljaiset hyväksyjätkin uskaltautuu puhumaan. Itsekin muistan, miten tuli vain seurattua sivusta.
Muistan, mitent tyttönä en uskaltanut puuttua poikien rajuun kiusaaminen. Muistan erään luokkakaverin, joka joutui kiusatuksi lähinnä sen takia, että oli hintelä, jäänyt luokalleen ja ihossa finnejä. Voi poikaraukkaa! En muista edes nimeään, mutta kasvonsa näen mielessäni. Miten ihminen voi olla niin alistetetun, pelokkaan ja kärsivän näköinen kuin hän!- Cloetta...
Minä taas olin raisu jo pikkutyttönäkin ja puutuin kiusaamiseen. Seurauksena oli useakin "lumipesu" kiusaajilta koulun jälkeen. Minä sen kun pyyhin lumet silmistäni ja tuhahdin kiusaajapojille; olivat ne ihmeissään. Eivät jaksaneet minua kurittaa kun en ollut moksiskaan.
En tiedä mistä tuon tarmon sain mutta kiusaamista en vain sietänyt. Enkä siedä vieläkään vaan puutun aina jos mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064235- 1862229
- 611410
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151- 1221039
- 70985
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?94960Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a127931- 102897
Kuvaile kaivattuasi
kolmella adjektiivilla ja kolmella emojilla. Pidetään ketju asiallisena kiitos. 😁54845