Niin moniko myöntää olevansa vähän kateellinen? No kateellinen ehkä liian vahvasti sanottu, mutta itse sinkkumiehenä voisin miettiä miksen itse saa samanlaista naista.
Vaikka täällä morkataan Jassua
29
192
Vastaukset
- ht4ht4h4hr4h4
Minä sinkkumiehenä olen onnellinen, ettei ole tuollaista riesana. Ja hei..tuollaisia mitäänsanomattomia romuluisia akkoja on Intiassa satoja miljoonia..senkun menet hakemaan. Aika surkeaa jos on kateellinen jollekkin sairaseläkkeellä olevalle keltahampaiselle lihavalle papalle.
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
No moniako yhtä epäsuhtaisia pareja täällä näkee oikeasti, eipä kyllä kauheasti etenkään kun ovat olleet jo pitkään yhdessä.
- viuhvauh vauhtimato
Jassu itse tehnyt aloituksen, hah haa! Käyttää nimittäin aika paljon tuota "morkata"-sanaa.
Köyhää on elämäsi, Jäääz! :D- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
Kylläkin olen ihan 38 vuotias suomalainen mies. En liiemmälti hänen kirjoituksiaan lueskele joten huono mennä sanomaan sanavalinnoista, mutta meidän suunnillakin tuo aivan yleisesti käytettävä sana.
- PoorFellah
kkkkkkkkkjjjjjjjjj kirjoitti:
Kylläkin olen ihan 38 vuotias suomalainen mies. En liiemmälti hänen kirjoituksiaan lueskele joten huono mennä sanomaan sanavalinnoista, mutta meidän suunnillakin tuo aivan yleisesti käytettävä sana.
Kuule, kun sinä taidat nyt olla vaan liian nuori. Odota kolmekymmentä vuotta, niin joku Jassunlainen saattaa napata ja raahata vihille. Hassaa myös kaikki maallinen omaisuus varmuuden vuoksi.
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
PoorFellah kirjoitti:
Kuule, kun sinä taidat nyt olla vaan liian nuori. Odota kolmekymmentä vuotta, niin joku Jassunlainen saattaa napata ja raahata vihille. Hassaa myös kaikki maallinen omaisuus varmuuden vuoksi.
Kerrankin ikäkriisi noin päin että on liian nuori.
- pözpöz
Tollasia kolmekymppisiä kouluttamattomia ja työtä vieroksuvia ikipissiksiä voi kyllä olla vaikea löytää, suomalaiset naiset kun yleensä kouluttautuu ja käy töissä. Mutta eiköhän sellasen hankkiminen jonkun ns avioliittopalvelun kautta onnistuisi myös Intiasta. Kannattaa kokeilla kun hinku näyttää olevan kova. ?
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
On sitten kouluja käynyt tai ei niin harva kolmekymppinen, Intialainenkaan, ottaa köyhän eläkeläisukon.
- Lisää faktaa
Ne on yhtä vaatimattomia kuin Jassukin. Pieni, kämänen vuokraluukku kaupungin laitamilta kelpaa hyvin. Parhautta olis jos olisit vielä työtönkin että olis aikaa ja mahdollisuus istuskella viikolla klubilla eli lähipubeissa, tehdä välillä rentoutuslomia Pihtiputaalle, Laihialle ja Pieksämäelle. Motellit ja grilliruoka kelpaa hyvin. Muija kävis välillä ostamassa meikkejä ja vaatetta tarjoustaloista ja keittelis sulle aamupuurot. Itse ostelisit suklaamunia pääsiäisenä ja antaisit niitä koruja sellasina kivoina ylläreinä muijalles aina silloin tällöin. Aika mukavaa eloa, vai mitä?
- pözpöz
On sitten kouluja käynyt tai ei niin harva kolmekymppinen, Intialainenkaan, ottaa köyhän eläkeläisukon.
No, jos tarpeeksi fiiraa, niin ottaa. Tai ei oo muuta mahdollisuutta, Jassullahan ne miessuhteet kesti aina yhdestä yöstä pariin kuukauteen. Ja kaikki miehet petti. Kertoi itse.
- Roikkoja vailla :(
Olen kateellinen, kun minulla ei ole navassa roikkuvia rintoja eikä naamassa maksaläiskiä, vaikka olen hassua vanhempi.
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
Lisää faktaa kirjoitti:
Ne on yhtä vaatimattomia kuin Jassukin. Pieni, kämänen vuokraluukku kaupungin laitamilta kelpaa hyvin. Parhautta olis jos olisit vielä työtönkin että olis aikaa ja mahdollisuus istuskella viikolla klubilla eli lähipubeissa, tehdä välillä rentoutuslomia Pihtiputaalle, Laihialle ja Pieksämäelle. Motellit ja grilliruoka kelpaa hyvin. Muija kävis välillä ostamassa meikkejä ja vaatetta tarjoustaloista ja keittelis sulle aamupuurot. Itse ostelisit suklaamunia pääsiäisenä ja antaisit niitä koruja sellasina kivoina ylläreinä muijalles aina silloin tällöin. Aika mukavaa eloa, vai mitä?
Muutenhan tuo kuulostaa ihan mukavalta jos vaatimaton elämä muijalle kelpaisi, paitsi pubeissa en jaksa istua.
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
Roikkoja vailla :( kirjoitti:
Olen kateellinen, kun minulla ei ole navassa roikkuvia rintoja eikä naamassa maksaläiskiä, vaikka olen hassua vanhempi.
Eli ilmeisesti väität olevasi kauniimpiÖ
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
pözpöz kirjoitti:
No, jos tarpeeksi fiiraa, niin ottaa. Tai ei oo muuta mahdollisuutta, Jassullahan ne miessuhteet kesti aina yhdestä yöstä pariin kuukauteen. Ja kaikki miehet petti. Kertoi itse.
Jos itse on vanha ja köyhä niin tuskin sitä naisen motivaatiota miettii vaan on tyytyväinen kaikesta hyvästä mitä saa.
- pözpöz
Muutenhan tuo kuulostaa ihan mukavalta jos vaatimaton elämä muijalle kelpaisi, paitsi pubeissa en jaksa istua.
Sitten ei käy etkä saa Jassua. Kenelles muija keimailis ellei just niille kapakan ukoille? Pitäähän niitä tarjoustalon rytkyjä, uutta kynsilakkaa ja huulipunaa päästä näyttämään muillekin. Ei se, kuule, jaksa eikä halua istua kotona. Sellaseen pyhitetään ihan erikseen aikaa ja silloin voit saada tonnikalapitsaa, n. kaksi kertaa vuodessa. Muu aika ollaan menossa.
- miettiimiettii
Jos itse on vanha ja köyhä niin tuskin sitä naisen motivaatiota miettii vaan on tyytyväinen kaikesta hyvästä mitä saa.
Ehkä sitä vähän kuitenkin miettis.
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
pözpöz kirjoitti:
Sitten ei käy etkä saa Jassua. Kenelles muija keimailis ellei just niille kapakan ukoille? Pitäähän niitä tarjoustalon rytkyjä, uutta kynsilakkaa ja huulipunaa päästä näyttämään muillekin. Ei se, kuule, jaksa eikä halua istua kotona. Sellaseen pyhitetään ihan erikseen aikaa ja silloin voit saada tonnikalapitsaa, n. kaksi kertaa vuodessa. Muu aika ollaan menossa.
Ei se että on menossa ole huono juttu, jos se tarkoittaa muuta kuin kuppilassa istumista. Mutta kyllä pitsaa vois useammin syödä.
- tarkkana nyt
Ei se että on menossa ole huono juttu, jos se tarkoittaa muuta kuin kuppilassa istumista. Mutta kyllä pitsaa vois useammin syödä.
Jassun tapauksessa se tarkoittaa just sitä. Pitsaa et saa kuin pari kertaa vuodessa, mutta puuroa joka aamu. Tai ainakin sellasina aamuina kun naises kirjoittaa blogiaan ja tarttee sinne kuvan.
- czcxzcxzcxz
miettiimiettii kirjoitti:
Ehkä sitä vähän kuitenkin miettis.
Pappa mietti että nyt lykästi kun onnistu nappaamaan vanhuuden päiviksi itselleen hoitajan.
- Kyllä se n kaunis ....
Mä oon nainen, mutta kyllä mun mielestä Jassu on todella kaunis. Olis ollu mahiksia ulkonäön perusteella vaikka mihin mutta ei ilmeisesti halunnut tai uskaltanut lähteä sille tielle. Ja eikös Jassu oo puoliksi intialainen? Miks ihmeessä käsketään mennä Intiaan etsimään vastaavia?
- Rautalangasta...
Voi olla kansalaisuudeltaan suomalainen, mutta selkeästi rotupiirteiltään ja -ominaisuuksiltaan intialainen ja kuuluu negridiseen rotuun (Negridinen rotu jaetaan afrikkalaiseen, afroamerikkalaiseen, intialaiseen tai melanesialaiseen rotuun), klooneja löytyy just Intiasta. Tosin sirompina. Siks ihmeessä käsketään mennä Intiaan.
- En kässää
Rautalangasta... kirjoitti:
Voi olla kansalaisuudeltaan suomalainen, mutta selkeästi rotupiirteiltään ja -ominaisuuksiltaan intialainen ja kuuluu negridiseen rotuun (Negridinen rotu jaetaan afrikkalaiseen, afroamerikkalaiseen, intialaiseen tai melanesialaiseen rotuun), klooneja löytyy just Intiasta. Tosin sirompina. Siks ihmeessä käsketään mennä Intiaan.
Miksi ihmeessä pitäisi kiinnostaa lähteä johonkin Intiaan?
- En haluu!
En kässää kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kiinnostaa lähteä johonkin Intiaan?
Siellä on, katos, naisissa enemmän valinnan varaa ja on ne Jassua kauniimpiakin. . Tosin intalaisia on paljo myös Englannin slummeissa, niitä entisiä Englannin alusmaalaisia. Vois riittää että menee vaan sinne. Siis, JOS tollasta intialaista naista haluaa. Muuten ei tartte lähtee.
- .ot7
oLEN MIES JA OLE NÄHNYT rOUVA mÄNTYLÄN LIVENä. Muistuttaa Helkkaa jo aika paljon. Ei ole kaunis millään mittapuulla. iNTIASSA tuollalisia kolhoja tulee vastaan kokoajan..aivan normaali Kalkutan kaale. Ei aiheuta mitään säväreitä.
- ...
Et ole mies ja olet Jasminille kateellinen.
- Mökin muija
... kirjoitti:
Huomenta Jamssi, kuis pappa?
- Jazviini
... kirjoitti:
Täällä palstalla teksteissä käytetään "Jassu"- tai vastaavaa nimeä, PAITSI Hekla ja Jassu ite, jotka käyttää virallista nimeä. Eli aika paljon Jassu ja Hekla täällä juttelee keskenään...
- kkkkkkkkkjjjjjjjjj
Itsekin olen Jassun nähnyt livenä, sekä käynyt Intiassa ja täytyy sanoa että bollywoodin näyttelijättäret ja muut kauniit naiset ovat aikas harvinaista herkkua siellä livenä.
- grg4g4
... kirjoitti:
Olen mies ja sekös sua mäntylän ämmä harmittaa. Kaikki kun ei hevosnaamaisista manneista tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse203916SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2463851Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1333450Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky813438Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222297Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341823Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575571703- 371620
- 321511
- 921453