alentamalla kaikkia arvosanoja tuntuvasti. Kiusaaja ei ansaitse päästä hyvään asemaan.
Estäkää kiusaaminen
1
72
Vastaukset
- Maatikankouluttaja
Biologiannumero kertoo biologian osaamisesta, yrittämisestä ja työskentelystä. Se ei kerro mahdollisista persoonallisuushäiriöstä tai kieroon kasvattamisesta. Käytösarvosanalla arvioidaan käytöstä ja siinä kyllä näkyvät erilaiset mokat. Ikävää tässä on se, että lapsen todistuksessa näkyy, minkä verran vanhemmat ovat viitsineet tai pystyneet panostamaan kasvattamiseen.
Tarkoitatko hyvällä asemalla hyvää palkkaa, useita alaisia vaiko ehkä akateemista tutkintoa? Korkeat todistusarvosanat (kaikissa oppiaineissa?) eivät mitenkään automaattisesti korreloi ns. hyvän aseman kanssa.
Kiusaajista ja muutenkin huonosti käyttäytyvistä - mahdollisesti jopa tunnevammaisista tai psyykkisesti häiriintyneistä - melko iso osa menestyy kouluaineissa korkeintaan keskinkertaisesti. Ei heidän arvosanojaan voi loputtomiin alentaa, muuten peruskoulu ei pääse heistä ikinä eroon.
Ensimmäisiä kesätyöpaikkoja hakiessa mahdollinen työnantaja katsoo todistuksesta kaksi numeroa: käytöksen ja poissaolotunnit. Ikävä kyllä, käytösarvosana ei taida siellä näkyä - mikä sinällään on melkoisen outoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959