täti etsii matkaseuraa

pikkukaupungin hiiri

Täällä päälle 60 vee täti, jonka pää ja haaveet kulkevat ketterämmin kuin jalat ja uskallus, etsimässä ja kyselemässä kohtalaisen kaltaistaan, ikäistään ja tasoistaan matkaseuraa!
Tätä minä en ole: nuori, nätti, hoikka, hyvinpukeutuva, varakas, bailaava, ketterä, kielitaitoinen. Olenpahan tällainen: utelias ja ujonlainen, innostunut ja kekseliäskin mutta pärjäämisestä hiukan huolestunut, omillaan toimeentuleva eikä aivan viimeisenpennin venyttäjä, seurallinen sopivissa annoksissa, hiukan yksinäinen muuttuneessa maailmassa, jossa tämän hetken paras kaveri ja kannustaja on uusi tekopolvi- se usuttaa minua reissuun!
Olen savuton eikä alkoholikaan ole ongelma. Jonkin verran matkustan yksin tai ryhmämatkoilla, mutta kaipaisin tutunoloista matkakaveria tai pientä porukkaa johon mahtuu vielä yksi. Pienestä ystäväpiiristäni matkaseuraa ei löydy, ei koostu.
Ainahan voi kysyä? joska joku toinen pähkäilee samaa asiaa?

35

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaisitko

      s-posti osoitteen....kyselee 60 mies,matkakokemusta on. ajatus olla min 2vkoa,miel.
      3-4vkoa ja 2-3:ssa eri paikassa mahdollisesti...jotta näkisi sitä mualimooo.kuten ex-veikkausmainos kertoi.

    • sp-osoite

      Hei. Minäkin kyselen sp-osoitteesi perään. Minä olen heteronainen, vähän alle 60 v. Matkustelisin mielelläni vieläkin. Olen matkaillut paljon mutta tätä nykyä matkaseura hakusessa.

      • Helena s

        Onko ap sinulla väliä kohteella, joku tietty? Ja miten pitkää matkaa olit ajatellut? Mistä päin Suomea olet, kyselee kiinnostunut heteronainen.


      • joko mennään

        kyselee edellä oleva 60 v mies...
        antaisitko sinä sp-osoitteen,sitten vaan menoksi. täällä jahkataan monesti tympäyksiin saakka saamatta mitään aikaan. nyt olisi töpinän aika.


      • muuMummeliMatkailija

        Mikset voi tarjota omasi?


    • pikkukaupungin.hiiri

      Hei teille molemmille.
      Vastaus on valitettavasti viipynyt.Olen pohtinut asiaa paljon.
      En ole ajatellut ollenkaan jotakin määrättyä kohdetta taikka matkan ajankohtaa ja sen pituutta vaan enempi semmoisten ihmisten tavoittamista jotka tyytyvät melko pieniin tavoitteisiin kuten minunkin täytyy ja jotka hyväksyvät tilanteen nauttien siitä mitä vielä voivat saavuttaa. Ajattelen matkaamista pienellä vaihteella, selvittäen etukäteen ja keinojen keksimistä ja myös valmiutta luopua taikka muuttaa tavoitetta, jos osoittautuu liian vaativaksi. Kokenut matkustaja tai paljon matkustanut varmaan tuskastuu semmoiseen, olen pahoillani kun en tuonut tarpeeksi hyvin esiin tätä jaksavuuden puolta jota nyt itsekin pysähdyin oikeasti pohtimaan.
      Hyviä matkoja teille kahdelle, vaikka yhdessä te?

      • 60+ nainen

        Ajattelin jo aikaisemmin vastata, mutta jäin seuraamaan muita ehdotuksia. Sopisinko minä sinulle matkaseuraksi, olen vähän ketteräjalkainen, enkä lainkaan ujo, ystävällisyyttä riittää ja vaatimattomuus joskus kaunistaa. Olen suunnilleen samoilla ajatuksilla matkassa kuin sinä. Ja matka onnistuu paremmin, kun ollaan noin samoilla " vaatimuksilla" matkassa, joskus olen löytänytkin mukavaa seuraa. Lentokenttä ja satama ovat monen sadan kilometrin päässä, joten kaikkinensa Suomen matkakulut tekevät matkustamisesta kalliimpaa. Tällä hetkellä voisin ajatella vain esim Ruotsin risteilyä, jotain matkaa Suomessa. Myöhemmin olisi toki kiva matkustaa muuallekin, jos mahdollista. Olisi mukavaa, jos tutummalta voisi kysyä, lähtisitkö. Kavereistani minullakaan seuraa ei löydy.Vastaus olisi kiva, ettei tarvitse täällä pähkäillä, kirjoitinko sinne päinkään, sopisinko seuraksi. Matkakaveria minäkin joskus toivoisin.


      • Kulkuripoika 2
        60+ nainen kirjoitti:

        Ajattelin jo aikaisemmin vastata, mutta jäin seuraamaan muita ehdotuksia. Sopisinko minä sinulle matkaseuraksi, olen vähän ketteräjalkainen, enkä lainkaan ujo, ystävällisyyttä riittää ja vaatimattomuus joskus kaunistaa. Olen suunnilleen samoilla ajatuksilla matkassa kuin sinä. Ja matka onnistuu paremmin, kun ollaan noin samoilla " vaatimuksilla" matkassa, joskus olen löytänytkin mukavaa seuraa. Lentokenttä ja satama ovat monen sadan kilometrin päässä, joten kaikkinensa Suomen matkakulut tekevät matkustamisesta kalliimpaa. Tällä hetkellä voisin ajatella vain esim Ruotsin risteilyä, jotain matkaa Suomessa. Myöhemmin olisi toki kiva matkustaa muuallekin, jos mahdollista. Olisi mukavaa, jos tutummalta voisi kysyä, lähtisitkö. Kavereistani minullakaan seuraa ei löydy.Vastaus olisi kiva, ettei tarvitse täällä pähkäillä, kirjoitinko sinne päinkään, sopisinko seuraksi. Matkakaveria minäkin joskus toivoisin.

        Heippa,

        Katso viereistä viestiäni. Äkkilähtöjä saa kahdensadan euron kahtapuolta. Iltaisin otan parisen drinkkiä. Tykkään katsella ja kierrellä minimibudjetilla.


    • kulkuripoika2

      Heippa olen 70 ja luullakseni samanhenkinen heteromies. Ajatus olisi lähteä joulukuussa äkkilähdöllä Turkkiin, Kreikkaan tai pohjoisafrikkaan. Kaksin tulisi edullisemmaksi kun yksin.
      Jos kiinnostuksenkohteet olisivat samoja, voisimme kuljeskella yhdessä. Jos olisimme kovin erilaisia kulkisimme kumpikin omia polkujamme.
      Etsin vain viikon tuttavuutta, jonka jälkeen emme tapaile.
      En tupakoi mutta käytän hiukan alkoholia. Räkäkännisten seuraan en liity.
      Olen aika vapaamielinen ja hyväksyn erilaisia ajatuksia, vaikka en olisikaan samaa mieltä.

    • teidetär

      Hei
      Olisitko halukas lähtemään teneriffalle.sitten meitä olis kaksi hitaampaa elämäntyyliä suosivaa.mulla selkäleikkaus takana mutta mieli halajaa
      reissuun.
      Terv.teidetär

    • M-T A

      Täällä samanlainen jos sattuis että asuisimme lähellä toisiamme mutta jatketaan sähköpostiosoite jää sinulle

      • teidetär

        Olen katsellut lentoja 130e meno ja yksi aika kiva kämppä 490e/kk eli ei turhan kallis.mä
        Asustelen nykyisin
        Susirajan tuntumassa.


    • kesä 2015

      Hei, viisikymppinen nainen etsii matkaseuraa, asun uudellamaalla. Ensi kesäksi. Nähtävyydet kiinnostaa, ei paikalliset kapakat. Naismatkalaista haen, yhdessä on kivempi reissata.

      • Matkakuumetta taas...

        Viisikymppinen heteronainen etsii myös kesän lopulle tai juhannuksen aikaan matkaseuraa mukavasta tupakoimattomasta naisesta,toiv.olet myös PKS-alueelta ,keväällä käy myös lyhyempi kylpyläloma lahden takana


      • Jepjep. Samalla asialla. 50v., naimisissa, ehdottoman hetero. Nautin alkoholista, mutta juoppoja en holhoa. Ei mitään kukkahattuhenkistä pönötystä. Myöskään kateellisten, tai sosiaalituella elävien kanssa en jaksa, muutoin olen aika helppoa seuraa. Helppo järjestää työt siihen malliin että pääsen jopa viikoksikin reissuun. Yrittäjämies sitä vastoin valitettavasti ei. Ei ole yhden kerran kun lentoliput on lyöty roskiin.
        Nyt vuorostaan Milanon reissu 13-18.6., eli viikon päästä jäämässä haaveeksi, ellen uskaltaudu hakemaan kaltaistani matkaseuraa. Juhannukseksi kotiin. Miehen liput ovat jo roskissa, kun ei pysty vaihtamaan. Kolmen majoittava kämppä on ytimessä, ei siis hotelli, vaihdettiin Alberon kanssa kakkosasuntomme päikseen. Ja kohteessa Expo-messut.
        Pääkaupunkiseudulta. Tavataan vaikka elokuvissa/teatterissa/ihan missä vaan ja katsotaan sovitaanko samaan asuntoon. Minut tavoittaa hetken tuliterästä osoitteesta [email protected], ennekuin menen puihin...


      • on-koettu

        Matkaa varatessa kannattaa ottaa peruutusturva, maksaa n 30€. Voihan olla että itsekin sairastuu ennen matkaa.


    • mummeli2

      Hei! olen 60 . olen työelämässä mutta matkat kinnostaa. matkustanut jonkin verran . yksin en lähde. olen pirkanmaalta.

      • matkari

        57v mies lähdössä ensi kesänä asuntoautolla reissuun kivalle naiselle olisi tilaa voit olla vanhempikin en etsi mitään nuorta heitukkaa. Yhteydenotot [email protected]


    • täällä olis yks matkustukseta tykkäävä 60 hetero nainen ...laita viestiä [email protected]

    • MiguelM

      Moicca täällä omillaan toimeentuleva ,vapaa alle 50v mies myös samoin ajatuksin on. Matkalle mieli muttei yksin.

    • ristiäiset

      minäkin olen seuraa vailla reissuille kotimaassa ja ulkomailla.yhteistä on jo polvet.pää on iloinen,toimiva.

      • Trehkivan

        Olen 59 v. nainen ja nyt on päästävä pian aurinkoon.Löytyykö naisseuraa viikonlopun äkkilähdölle etelään? Olen tavallinen, joustava ja pidän leppoisasta oleskelusta.


      • teidetär

        Syksyllä lähtisin teneriffalle kolmeksi kuukaudeksi.olis kiva
        Löytää samanhenkinen matkaaja.


    • TekeeMieliMatkoille

      Ehdotus: Voisimmeko kokoontua yhdessä keskustelemaan aiheesta vaikkapa johonkin kahvilaan?

      Ehkä voisimme perustaa postitusrinkejä tai oman alaryhmän vaikkapa tänne ja voisimme kysyä kevereita mukaan heti suunnitteluvaiheessa. Samanhenkiset voisivat myös sopia keskustelutapaamisesta ja kehitellä suunnitelmia yhdessä.

      Perustetaanko eri kaupunkeihin epävirallisia matkailukerhoja?
      Missä tavataan ja koska?
      Kuta lähtee mukaan?

      Mikä olisi hyvä tapaamispaikka kotikaupungissasi, ehdota!

      • Reissunainen_aina

        Ehdotus on hyvä, tulen imussa, jos muutkin uskaltautuvat.
        Viestiä voi laittaa [email protected]


    • Vieläkö olet vailla matkaseuraa...2-aikuista naista lähdössä Blaya Del Inglisiin 4.11-18.11 kaksi viikkoa vielä yksi mahtuis mukaan (emme tunne toisiamme ennestää) hotelli lennot lentoateria lentokuljetus yht.795e/henkilö laita sp.tä jos kiinnostaa...t-terttu

    • aattoilta

      Olen 43v. mies. Haen naista, jonka kanssa jaan joulun. Ikäsi ja kokosi ei ole merkityksellinen. Riittää kun tulemme juttuun.
      Olen maltillinen alkoholin kanssa enkä halua juopunutta joulunviettoa.
      Olen eronnut ja joulu yksin ei kiinnosta.

      • petael

        Heippa aattoilta!
        Lähdepä lappiin kanssani. Mökki varattu 27.12 asti. Olen toki vanhempi sinua, vaan en haekaan mies seuraa "sillä silmällä". Enkä ole puuma ole huoleti. Olisi takkatulta ,hiihtoa, laskettelua,ruokaa ja juomaa, kohtuudella yhdessä tehden, jutustelua, kirjan lukua, suklaan syöntiä. Ja vain yhdessä joulun viettoa omilla ehdoilla toista kunnioittaen. Mille kuulostaa? Tapanintanssit ehkä minun/jonkun kanssa. Niin ...tämän jos joku muukin huomaa, niin eikö vain vastauksia.


    • laaja

      hei jatkan ruuhkan tekoa , olen alle 70 mies hesasta olen jonkun verran matkustellut ulkomailla joten matkakumppani olisi ok kirjjoittele jos ehdit ruuhkasta huolimatta [email protected]

    • kimppassa

      Täällä 66v. Pertti Espoosta. Matkustan paljon eri puolilla maapalloa. Olen sinkkumies ja toivoisin parin naisen seuraa matkalle. Thaimaan hieronnat on tullut nähtyä ja nyt haluisin kimppaa parista suomi naisesta. Koko jos xl, niin plussaa. Maksan matkat ja ylläpidon. Matkakohteella ei väliä. Voin hakeakin kentälle, jos asut e-suomessa.

    • nfjdflkjfdlkd

      Mamuista saa kun ovay kohta lähdössä kohti kotimaata....

    • Reissumie3s

      Lähtisitkö Turkkiin kahdenviikon matkalle 16 p:nä tammikuuta? Hinta n. 150,- euroa hyvissa hotelleissa. Ensimmäinen viiko on kiertoajelua.
      Voit katsoa viimesyksyistä "kulkuripoika" viestiäni. Silloin matka jäi tekemättä kiireiden vuoksi. [email protected]

    • espanja10

      [email protected] johon voi kirjoittaa matka suunnitelmista ja ajatuksesta matkan suhteen, olen 50 mieshenkilö ja lähdössä matkalle tässä lähiaikoina kun sopiva juttuseuraa ja ajanviete seura löytyy.

    • mirjamark

      Hei!

      Lähtisitkö kanssani Balille maaliskuussa. Olen 64 v nainen ja aika paljon myös kaukomatkoja tehnyt nainen. En tupakoi enkä läträä alkoholin kanssa. Muutoin olen avoin, mukava ja uusista kulttuureista kiinnostunut nainen.

      • eevakatarina

        Lähtisin, jos kaveriksi huolisit! Olen 61v vähemmän kaukomatkoja tehnyt nainen eteläisestä Suomesta. Uudet asiat aina kiinnostavat ja olen valmis uusiin kokemuksiin!
        Tutustellaanko?
        Jään odottelemaan ajatuksiasi sähköpostiini: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe